`

محبوبه ای که استعدادهای بالقوه و نهفته ی کودکان را بالفعل و به منصه ی ظهور می رساند.


دیشب آی فیلم فیلمی گذاشته بود و پخش می کرد که به دوران هشت سال دفاع مقدس و جنگ بین ایران و عراق پرداخته بود و قصه ی فیلم درمورد دختر پسر کردی بود که در اثر جنگ پدر و مادرشونو از دست داده بودن و دختر قصه، نوزاد شیرخواری رو پیدا کرده بود و با اینکه خودش کمتر از یازده سال سن داشت اما توانسته بود از پس یک نوزاد بربیاد و میدونست که کی باید شیشه شیرشو بده، کی عوضش کنه و.... یک پرانتزم باز کنم و بگم که این دختر و پسر اصلا همو نمی شناختن و هنگام فرار از دست سربازای عراقی یکدیگر رو پیدا کرده بودن.


خیلی میخ فیلمه نبودم ولی دیدم ماشاءالله همه مخصوصا یسنا کوچولو رو جذب خودش کرده. (تمام توضیحات بالا رو هم توی پنج دقیقه ای که نگاه می کردم از بقیه شنیده بودم.

خلاصه که بساط چایی بعد افطارمون پهن بود و از اونجایی که خواهر خانمی زحمت سینی چای رو کشیده بودن و منم که نای بلند شدن نداشتم فکری به سرم زد و در یک تصمیم آنی رو کردم به یسنا کوچولوی چهار ساله و گفتم

ببین خاله چقدر این کوچولوهه قشنگ کار می کنه... تازشم یه فسقل تر از خودشم تر و خشک می کنه (و اینجا اصلا حواسم نبود که یسنا متوجه این کلمه شد یا نه فقط دیدم خیلی قشنگ لبخند میزنه) خلاصه که بهش گفتم پاشو خاله چار پایه تو ببر توی آشپزخونه و بذار زیر پات و این استکانا رو بشور تا آقاجونو مامانی ببینن تو چقدر بزرگ شدی (😂)


خبیث هم خودتونید ولی باید اقرار کنم به اینکه یسنا هم مثل همه ی کوچولوها روی این کلمه بزرگ و کوچولو گفتنا حساسه و اگه بهش بگی تو کوچولویی، بغض می کنه و مثل ابر بهار گریه می کنه و اگه بگی بزرگ شدی مثل فشنگ از جاش بلند میشه.. (این مورد غیر از اینه که بهش بگی پاشو آشغالتو بریز تو سطل زباله چرا که اونجا همیشه خدا از سلاح خمیازه استفاده می کنه و خودشو به خواب میزنه یا اینکه انگار نه انگار با اون بودی و قششششششششنگ کر میشه 😐😂😂😂


این پست پیام اخلاقی داشتا 😁

و من الله التوفیق : )


۸ نظر
بلوط خانوم
۲۸ ارديبهشت ۱۸:۰۳
بازی بزرگان :)
امروز یه کم از تکرارش رو دیدم. قشنگ بود. :)

پاسخ :

من ندیدم
یعنی خیلی اهل فیلم دیدن اونم از نوع قدیمیش نیستم.
برگ سبز
۲۸ ارديبهشت ۱۸:۰۴
قبلا این فیلم رو دیدم البته تکه هاییش رو 
یادمه که قشنگ بود 
یسنا چند سالشه؟ 

پاسخ :

پنجم رمضان(دوازده تیر) میشه چهار سالش
جناب قدح
۲۸ ارديبهشت ۱۸:۱۰
سلام :)
ممنون بابت پست های حاوی پیام اخلاقی :)

طاعات قبول

پاسخ :

سلاملکم
خواهش میکنم : )))
همچنین.
چارلی ‎‌‌‌
۲۸ ارديبهشت ۲۱:۰۹
یکی با شماره ۱۲۳ تماس بگیره :))))

پاسخ :

الان این پستو رمزی می کنم 😄
DeL Nevis
۲۸ ارديبهشت ۲۱:۴۴
روحانی هم همینطور از ما سو استفاده کرد :/
هی گفت ملت بزرگ ایران :/ پاشین ظرفارو بشورین :))

+ نکته اخلاقیش کجاش بود ؟ 😐 همون به خواب زدن خودمون وقتی باهامون کار دارن ؟ 😃

پاسخ :

خخخخخخ ملت بزرگ ایرانِ اسلامی
+باریکلا :دی
من به داشتن همچین خواننده ای با این هوش و ذکاوت واقعا به خودم میبالم و از خدای بزرگ ممنانم
:|
بهارنارنج :)
۲۸ ارديبهشت ۲۲:۰۰
یسنا کاملا به خالش رفته:))

پاسخ :

همیه که هست اصن
خدا حفظمون کنه 😂😂
برگ سبز
۲۹ ارديبهشت ۰۴:۱۶
جدی؟ نمیددنستم بچه چهار ساله میتونه ظرف بشوره 
چه جالب

پاسخ :

آره آره 😂
توصیه می کنم یه بار دیگه تیترو بخونی 😂😂😂
مهدی یار
۲۹ ارديبهشت ۱۵:۵۹
به همین منوال پیش بره یسنا خانوم آشپزی هم می کنه

پاسخ :

بده قششششنگ خونه داری رو تو همین سن یاد می گیره؟ 😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان