`

اخلاقیات :)


خونواده منو خوب میشناسن. خونواده که میگم منظورم کل خاندان میشه! اینکه تقریبا خاکیم.... هیچ وقتم سعی نکردم اونی که نیستم و نشون بدم. قبل تر ها هر بار یه دوست جدید پیدا میکردم بعد از چند وقت از خصوصیاتم ازش میپرسم و اینکه در نگاه اول منو چجور آدمی میدید! اکثرا ویژگی ای که خودمم میدونم و میگن و اون اینه که خونگرمم... خیلی زود با بقیه می جوشم و احساس راحتی می کنم و اونم به لطف لبخندیه که همیشه رو صورتم دارم. 
امروز تو جمع نه چندان آشنایی بودم. موقع ناهار همه کمک کردن تا سفره رو بچینن. خونوادم همیشه میگن دوتا از اخلاقات اذیتمون میکنه (البته خورد و خوراکمو میگن خخخ)حالا اونا چین: ۱- چایی خیـــــــــــــــــــــــلی کم رنگ می خورم، یه جورایی آبجوش + دوقطره چایی :دی  ۲- اگه بخوام نوشابه بخورم حتما حتما باید گازشو با قاشق یا چنگال بگیرم :) ( همیشه پسرای فامیل دستم میندازن که خب همونارم نخوری سنگین تریاااا! و اونوقته که من فقط یه نگاه چپکی می کنم، اصلن چه معنی بیتربیتا😒)
خب داشتم می گفتم، شنیدین که میگن « ترک عادت موجب مرض است»، خب منم که نمیتونم به خاطر حضور تو یه جمع غریبه عادتام و نادید بگیرم. پس همین که صاحبخونه چایی آورد و بعد به من رسید و تعارف کرد، من یه نگاه به استکان چایی کردمو گفتم: ببخشید ولی من کمرنگ میخورم! 
نمیدونم چرا با اینکه خیلی ملایم گفتم احساس کردم بهشون برخورد( خب اگه چایی رو بردارم بعد لب نزده برگردونین راضی میشین😠 ایجوری که بدتره...) خلاصه که مرحله ی اول ادا و اطوار بنده بدون دادن تلفات بخیر و خوشی گذشت :دی
رسیدیم به مرحله ی دوم حرص دادن صاحبخونه :دی
+اصلا یکی نیست به من بگه خب وقتی میدونی بقیه یه فکر دیگه دربارت می کنن خب نوشابه نخور!؟
موقعی که داشتم دنبال یه قاشق یا چنگال تمیز برای هم زدن لیوان نوشابم میگشتم، دختر صاحبخونه به من گفت چیزی می خوام که گفتم: آره اگه لطف کنی یه چنگال بیاری تا نوشابمو هم بزنم!
+هم بزنی؟         - آره اذیت میشم          + بابا کلاس نزار دیگه!! 
بلند شد و برام آورد. ولی حرفش ناراحتم کرد. چون هیچ وقت دوس نداشتم کسی منو اینجوری خطاب کنه! 
بعد ناهار یه نیم ساعتی بودم و بعد برگشتم خونه.


+نمیدونم چرا بقیه فکر میکنن این چیزا یعنی کلاس گذاشتن. 
+هیچ وقت کسی رو قضاوت نکنیم.


۱۳ نظر
خاتونِ گیس گلابتون...
۱۹ بهمن ۲۳:۵۷
میفرماد:
از هرکی قدِّ خودش توقع داشته باش بعضیام وقتی چیزی رو درک نکنن درنتیجه کلا از پایبست نابود میکنن هم اون کارو هم اون طرفو جدی نگیر

+چشم :)

پاسخ :

دمش قیژ :) عجب فرمایشی :))
فقط همون ساعت اول به هم می ریزم بعد دوباره همون آدم قبل میشم خخخخ

+چشمت بی بلا بالام جـان :)
آرزو ﴿ッ﴾
۲۰ بهمن ۰۲:۰۴
 خیلی شکلک گذاشتنت رو دوست دارم!

مگه گاز نوشابه رو گرفتن کلاس محسوب میشه؟ 

بگذرم از اینکه تا چندی پیش من نمی‌دونستم اصلا چنین چیزی امکان‌پذیره ولی ما طور دیگری عملیات گازگیری رو انجام می‌دیم! البته وقتی هنوز توی بطری باشه. 

پاسخ :

شکلک گذاشتنم تو رو دوست داره :))

نمیدونم والا! شایدم کلا از کارای من حرصشون گرفته بوده :/

چه جوری؟ میدونی بقیه میگن نمک بریز، ولی خب طعمش تغییر میکنه، که من دوس ندارم :(
حوا ...
۲۰ بهمن ۰۸:۴۶
:)))
خاکی بودنت خیلی واضحه :))

آخ از این قضاوت های بیجا...

میگن که...
قبل از این که از راه رفتنِ کسی ایراد بگیری سعی کن کمی با کفش های او راه بروی :)

پاسخ :

:))))
نظر لطفته :)))

که گاهی باعث دل شکستن میشه...

آورین..عالـــــــــی👏
منِ ناشناس
۲۰ بهمن ۰۹:۲۰
نوشابه هم زدن کهذکاری عادی محسوب میشه جرا میگن کلاس گذاشتن

پاسخ :

منم همینو میگم که چرا فک کردن دارم کلاس میزارم؟

+راستش فکر نمی کردم بقیه هم نوشابه هاشونو هم بزنن خخخ آخه خونواده ی خودمم عاصی شدن دیگه :))
حوا ...
۲۰ بهمن ۱۰:۰۱
بنده رسماً دوستت دارم 😍😘😍😘

پاسخ :

🙇خجالت زدم نکن خواهری.. من بیشتر😍
بنده هم به شدت خوشحالم دوستان مجازی مهربونی دارم😘😘

ایمان
۲۰ بهمن ۱۰:۲۷
والا منم از یه چیزی خوشم نیاد اصن نمیخورم!!!میگم میل ندارم یا گرسنه نیستم!!بعدش مامانم گوشه میده که مثلا فلان چیز رو دوس نداره اوناهم یه چیزی میارن که دوس داشته باشم!!!چندوقت پیش تنهایی اومدم شهد و رفتم خونه عموم بعدش زن عموم برام خورشت کرفس درست رد که من دوست نداشتم ولی خب به زور هم که شد خوردم!بعدش گفتم من دوچیز اصلا دوست ندارم یکی کرفس یکی استامبولی روز بعدش استامبولی درست کردم ولی برای من کوبیده خریده بود وقتی ظهر که یادش اومده بود!!هروقت چیزیو دوس ندارین نخورین خودش درست میشه!

پاسخ :

اون که بله، حرف شما متین. منم اگه چیزی رو دوس نداشته باشم، شده برای احترام به صاحبخونه میخورم ولی در حد دوقاشق! خورش کرفس😍 استانبولی پلو 😍😍 نچ نچ نچ   اینا که خیلی خوشمزن :)
آخه مشکل اینجاست اگه تو سفره آب، دوغ یا نوشابه باشه من حتما نوشابه رو انتخاب میکنم( با اینکه خیلی ضرر داره خخخ)
منتظر ....
۲۰ بهمن ۱۶:۳۹
من وقتی تو یه جمع غریبه باشم خیلی سعی می کنم اول بفهمم اونا چجوری برخورد می کنن بعضیا کلا توهم دارن و منتظرن که یکی یه کاری بکنه به اینا بربخوره مخصوصا ما تو فامیلمون خیلییییی داریم. واسه همین همیشه مواظبیم خخخ

پاسخ :

شاید در بعضی موارد همرنگ جماعت شدن مفید باشه، ولی دیگه تو این دو مورد نمیتونم تحمل کنم :)
خخخ یعنی یه جورایی در کمین نشستین؟
احمد
۲۰ بهمن ۲۰:۱۲
به نام خدا.... نوشابه هستو گازش.... حال می ده یک لیوان بدون نفس سر بکشی من خیلی خوشم می یاد سعی می کنم کم بخورم.... واقعا چهره شاداب داشتن یک نعمته.... من در همین مورد یک خاطره دارم بعدا می نویسم بیان نگاه کنید 

پاسخ :

شاید برای شما اینطور باشه، نظرتون محترمه... آره خیلی مضره (تقریبا با یه لیوان قند یا شکر برابری می کنه) هوم؟ چهره شاداب؟ 
ان شاءالله.
احمد
۲۰ بهمن ۲۱:۰۱
به نام خدا.... آره خیلی ضرر داره.... منظورم چهره خندان بود 

پاسخ :

آهان..
شما لطف دارین.
آرزو ﴿ッ﴾
۲۰ بهمن ۲۲:۲۵
اول در بطری رو باز می‌کنیم و کمی متراکمش می‌کنیم که سطح نوشایه‌ی درونش کمی بیاد بالاتر. بعد در همون حالت که دستمون رو نگه‌داشتیم که متراکم بمونه درش رو می‌بندیم، سپس با کف دست به انتهای بطری ضربه می‌زنیم، ضربه‌ها! می‌تونیمم بکوبیمش به میز:دی و بعد درش رو باز می‌کنیم.
بسته به شدتش میشه این عمل رو چندبار تکرار کرد تا کامل گازش گرفته‌شه.
من انقدر از این‌کار خوشم اومده‌بود که چون خودم نوشابه دوست نداشتم، همش نوشابه‌های بقیه رو می‌گرفتم که روشون انجام بدم!

پاسخ :

خخخخخخ شاید باورت نشه ولی وقتی نوشابه رو از یخچال تا سفره میارم، اگه ناغافل حواسم نباشه و نوشابه بیفته همه اعتراض میکنن که گازشو پروندم :))
پس همون روشه ولی یکم، یکم که نه خیلی خشن ترش خخخ

خخخخخخخخخخ دمت قیــــــــــــــــــــــژ ❤_____❤
ممنون خدا خیرت دهاد 🙏
آرزو ﴿ッ﴾
۲۱ بهمن ۰۰:۵۰
خواهش می‌کنم :)))
باشد که اوقات مفرحی را تجربه کنید!

پاسخ :

خخخخ 
ان شاءالله... همچنین :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان