`

کی بود معرفی کرد؟


وقتی حوصله هیچ کاری ندارم دراز می کشم و آمیرزا بازی می کنم مثل الان :|


۱۶ نظر
ار کیده
۲۲ خرداد ۱۲:۴۵
آمیرزا مخدره 

پاسخ :

خوبه ولی : )
مرتضا دِ
۲۲ خرداد ۱۲:۴۷
چه حالی میده نه؟

پاسخ :

واقعا چقدر جالبه که میشه با چهار پنجتا حرف یه دنیا کلمه بسازی (کمی اغراق)
مرتضا دِ
۲۲ خرداد ۱۲:۵۳
حالا من میخوام یه بازی طراحی کنم:
کلمه بدم جمله بسازین :))

پاسخ :

خوبه
ار کیده
۲۲ خرداد ۱۲:۵۸
خوبه ولی اعتیادآوره بدجور...

پاسخ :

همه بازیا اولش اعتیاد آوره :دی
بهار :)
۲۲ خرداد ۱۳:۰۷
چجوریه؟

پاسخ :

همون بازی باقلواست ولی بروز ترش :دی
اینجا عکساش هست.
احسان ◇
۲۲ خرداد ۱۳:۱۲
آمیرزا چی هس؟

پاسخ :

👆
برگ سبز
۲۲ خرداد ۱۴:۲۱
همونم حوصله میخواد 

پاسخ :

آره وقتی روی یه مرحله می مونم اعصابم خورد میشه :/
مرتضا دِ
۲۲ خرداد ۱۴:۳۵
خب الان شرو کنم؟

بهشت / کجاست/ یار

شعر هم میتونید بگید باهاش :)

پاسخ :

وقتی سوالی می پرسید اول ببینید طرف موافقه یا نه : )

محسن رحمانی
۲۲ خرداد ۱۴:۳۷
چی هست اینی که گفتید ؟!

پاسخ :

ارجاعتون میدم به جواب کامنت بهار
مرتضا دِ
۲۲ خرداد ۱۴:۴۱
از خداشه

پاسخ :

یادم اومد
شوما بودی معرفی کردی
محسن رحمانی
۲۲ خرداد ۱۴:۵۴
من قبلا باقلوا بازی کردم وبه اخرش رسیدم الان باز دارم باقلوارو بازی میکنم .

پاسخ :

این باحال تره
تقریبا سی مگه و از گوگل پلی یا بازار می تونید دانلود کنید
محسن رحمانی
۲۲ خرداد ۱۴:۵۹
عاقا من برنامه ریختم که عید فطر خونه یکی برم دیگه قرعه به نام خونه شما افتاد دیگه
شب عید فطر مزاحم میشم فطریم بیفته گردن شما :دی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

پاسخ :

تا لحظه اعلام عید فطر پذیرای هیییچ گونه مهمانی نیستیم :پی
محسن رحمانی
۲۲ خرداد ۱۵:۱۷
نوچ نوچ نوچ نگفتم قبل از عید فطر گفتم شب عید فطر یعنی دیگه اعلام شده که عیده :دی

پاسخ :

پس فطریه تونم با خودتون بیارید لطفا : )))))
واران :)
۲۲ خرداد ۱۵:۲۱
تو بازار باید دانلود بشه آیا ؟:)

معتاد نشی :)



پاسخ :

آره بازار هم داره : )

نه بابا : ))
مهدی یار
۲۲ خرداد ۱۶:۴۶
آمیرزا چیه؟

پاسخ :

خخخخخخ کامنتا رو نخوندین؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان