`

!!


عجیبه!

چقدر بیان ساکته!!


۲۲ نظر
جناب قدح
۲۲ خرداد ۱۶:۳۳
سلام :)

آرامش قبل از طوفانه ....

پاسخ :

سلام

خدا به دادمون برسه
برگ سبز
۲۲ خرداد ۱۶:۳۷
چی میگی؟ 
امروز که اومدم بیان کلی ستاره روشن دیدم که شاخ درآوردم از کثرتشون 

پاسخ :

عجب! 
واران :)
۲۲ خرداد ۱۶:۳۸
همه بچه ها و دوستان رفتن نخود پزی دلژین :)))



+

آخرای رمضانه برای همین این شکلی شدن :)

پاسخ :

اون که پخته شد :دی

** دلژین **
۲۲ خرداد ۱۶:۳۸
دلژینتون خسته بود دو ساعت خوابید ها :)) ساکت شد همه جا :))

پاسخ :

حداقل تو آپ کن..
از امروزت بگو
با اون نخودای فلک زدی چیکار کردی؟
** دلژین **
۲۲ خرداد ۱۶:۴۳
میگم :)) یه چیز خنده دارم اتفاق افتاد :)) 
الان میگم :))

پاسخ :

منتظرم :*
مهدی یار
۲۲ خرداد ۱۶:۴۶
بیان کیه؟

پاسخ :

کل بلاگ بیان منظورمه 😁
مهدی یار
۲۲ خرداد ۱۶:۵۲
بلاگ چیه؟

پاسخ :

همینجایی که منو و شما کاربراش بحساب میایم.
رسانه متخصصان و اهل قلم :d
جناب قدح
۲۲ خرداد ۱۶:۵۲
از دلژین بپرس برنامه آشپزی امشب چیه ؟؟؟  :))

پاسخ :

برای من چه فرقی می کنه وقتی دکتر پرهیز داده :(
غذای سحر امروزم، کدو و مرغ و هویج و سیبزمینی بخار پز بود -_-
** دلژین **
۲۲ خرداد ۱۷:۰۷
عزیزم روت زیاده ها 
من خودم هیچی نشده پرهیزیم 
نهار دیروزم که کدو و بادمجون و فلفل دلمه و هویج بخار پز بود 
امروزم که نخود پخته :))) 
برنامه امشب جناب قدح باقی مونده نخودهاس :)))

پاسخ :

من از این غذاها بدم میاد :/
الویه موخوام :'(
** دلژین **
۲۲ خرداد ۱۷:۱۲
تازه بشنوی الویه ام رو بی گوشت و با ماست و گاها بی تخم مرغ میپزم واکنشت چیه :)))
یا بشنوی سالاد ماکارونیم رو با گوجه و خیار و شوید و چند تا دونه ماکارونی و قارچ و ماست و آب لیمو میپزم چیی؟؟ :)))

پاسخ :

یا خدا
میگما پختی عکسشو بذار تو وبت
نظرته؟؟
** دلژین **
۲۲ خرداد ۱۷:۱۸
حتما میذارم 
ولی بیاین اخ و وخ و اسهال میشیم و مردیم و این چه کوفتیه بکنین ، خودتون میدونین هااا :)))

پاسخ :

خخخخخخخخخخخخ
باشه

بی نام
۲۲ خرداد ۱۷:۴۱
میخوای یه بمبی چیزی بترکونیم؟؟😁

پاسخ :

یهو با این کارت همه مونو به ملکوت اعلا نفرستی
یه آپ کردن و نکردن وب انقدارم مهم نیستا : ))))
بی نام
۲۲ خرداد ۱۷:۴۶
خلاصه انفجار خواستی همه رقمه در خدمتم... چهارشنبه سوری برپا میکنم یه تنه 😂

پاسخ :

باشه روت حساب کردما
منتظر ندا باشه 😉
♫ شباهنگ
۲۲ خرداد ۱۸:۱۲
جیغ بزنیم الکی؟ :))

پاسخ :

ها می تونی؟ : ))
DeL Nevis
۲۲ خرداد ۱۸:۲۲
دیگه چیکار کنم دیگه مجبور می کنین آدم پست بذاره :| :))

پاسخ :

اِ پست گذاشتین؟
مهدی یار
۲۲ خرداد ۱۸:۴۵
خداییش حوصله دارید.
نخود پزون، کدو و هویج و سیب زمینی بخار پز...

پاسخ :

من نپختم
زحمتشو مامانم کشیدن با استفاده از تابه دو طرفه
بهارنارنج :)
۲۲ خرداد ۱۹:۲۴
دست و جیغ و هوراااااااااااااااااا

پاسخ :

😂😂
بهارنارنج :)
۲۲ خرداد ۱۹:۲۴
دست و جیغ و هوراااااااااااااااااا

پاسخ :

جلف 😒
بهارنارنج :)
۲۲ خرداد ۱۹:۲۴
دست و جیغ و هوراااااااااااااااااا

پاسخ :

جلف و لوس 😂
بهارنارنج :)
۲۲ خرداد ۱۹:۲۴
خوبت شد؟:دی

پاسخ :

خخخخخ
هوم هوم
احسان ◇
۲۲ خرداد ۲۰:۵۳
مردم روزه اند خب :)   تازه الان انرژی پیدا می‌کنند که پست بذارن :)

پاسخ :

آهان
محسن رحمانی
۲۲ خرداد ۲۱:۱۷
بابمب به ملکوت اعلای نمیرید با خوردن الویه به ملکوت اعلای میرید :دی

پاسخ :

خوبه که ^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان