`

چقدر تمیزی و مرتب بودن خوبه : ))


بالاخره اتاقمو مرتب کردم :|

لباسامو شستم و توی هاله خیسوندم و رو بند پهن کردم :دی

کشوهای لباسامو مرتب کردم.. لباسای اضافی رو دوباره جدا کردم و بقچه کردم تا بعدا مادر خانمی بهشون رسیدگی کنن.


مانتو و سارافونی که خیلی وقت بود شسته بودم و اما حوصله نداشتم بذارم روی چوبکار اونا رو هم مرتب کردم و آویزون کردم

هیچ وقت نشده لباسامو جلو جلو اتو کنم چون دوباره کاری میشه.. چرا که قبل از اینکه بپوشمشون دوباره اتو میشن. وسواس ندارم اما از چروک لباس خوشم نمیاد.. روسری هامو هم همینطور..

میشورم و تا می کنم و میذارم توی فایلا و هر وقت لازمشون داشتم همونجا اتو می کنم.

فقط مونده خوندن کتابم و تحویلش : )


+چند جز از قرآن هم عقبم :(

کاش توی همین یکی دو روزی که از ماه مبارک مونده، خودمو برسونم :(


۲۰ نظر
جناب قدح
۲۳ خرداد ۰۰:۱۸
سلام :)

خب پس شمام یه فعالیتی کردین :)

التماس دعا

پاسخ :

سلاملکم
آره : ))) وقتی پست دلژینو خوندم برام جالب بود که تا حدودی فعالیتامون شبیه بهم بود

حاجتتون روا
محسن رحمانی
۲۳ خرداد ۰۰:۱۸
چقدر خوب .وخیلی هم عالی.

پاسخ :

: ))
محسن رحمانی
۲۳ خرداد ۰۰:۲۲
عاقا ما اعتراض داریم قدح من باید اول میشدم :/

پاسخ :

: )
بزرگ بشین فراموش می کنید : ))
احسان ◇
۲۳ خرداد ۰۰:۴۳
یکی پیدا بشه اتاق مارو هم مرتب کنه... خدا خیرش بده

پاسخ :

خدایی خیلی اراده مخه :|
DeL Nevis
۲۳ خرداد ۰۰:۵۲
الله اکبر ✊✊✊✊
احسنت :)) آفرین 
لایق تقدیر از مجامع بین المللی هستین :)) :| 
یعنی قشنگ میشه تصور کرد اتاقتون در چه وضعیتی یوده که از مرتب شدنش انقدر خوشحالین :))

پاسخ :

به قول مامان
شتر با بارش گم میشه تو چجوری اون تو دووم میاری خخخخ
انقدر ضایع بودم؟ 😂
DeL Nevis
۲۳ خرداد ۰۰:۵۸
ضایع که نه ...
ضاااااااااااااایع :))
حتما به بچه های مهد هم.گفتین شما رو الگو قرار بدن ؟

پاسخ :

خبالا : ))))
نه بابا ما رو چه به این حرفا /سوت میزند و به افق چش میدوزد/
بی نام
۲۳ خرداد ۰۴:۰۳
واقعا لباس اتو شده میپوشی؟؟ یادم‌نمیاد آخرین باری که از اتو استفاده کردم کی بود😂😂 یعنی درواقع موقع خرید لباس قبل از اینکه ببینم لباس رو دوست دارم و به دلم می شینه یا نه، اول باید ارزیابی کنم که جنسش از اونایی نباشه که فرتی چروک میشن! چون اصلا حس اتو کردن رو هیچوقت نداشتم😁

پاسخ :

منم از اتو کردن فراریم و مثل سبزی پاک کردن ازش متنفرم ولی خب توی دوخت مانتوها جدیدا از یه لایه زانفیکس (چسب دو طرفه)‌ استفاده میشه که با هر بار شستن بهتره اتو بشه وگرنه کیفیتش میاد پایین :/ ضمن اینکه سارافونامم زود چروک میشن :/
روسری هامم همینطور :|
+ خوبه از اتو بدم میاد و لباسام همه اتو می خوان :|
بهارنارنج :)
۲۳ خرداد ۰۷:۱۷
برعکس من تا لباسام اتونکنم نمیزارم کمد..
اتاقمم معمولا مرتبه مگر خلافش ثابت شه:|

پاسخ :

اه اه اه چقدر مرتب 😂 
مرتضا دِ
۲۳ خرداد ۰۸:۰۶
کتابه رو تمدید کن حداقل :)

پاسخ :

تو فکرش هستم 😌
** دلژین **
۲۳ خرداد ۰۸:۳۱
منم دیشب خونه ام رو برق انداختم 😍
الآنم دارم میرم ماشین روشن کنم :)
از نرم کننده ورنل استفاده کردی ؟ بوی بهشت میده 😍 فقط هر مقداری که نرم کننده معمولی میریزی از این باید نصف بریزی ، رقیقه اما به شدت عطر دارع...

پاسخ :

اوهوم پستتو خوندم و ترغیب شدم منم بنویسم که چیکارا کردم 😁
اسمشم هاله ست! با رایحه گلهای بهاری
قبلا عطر هلوش رو دوست داشتم ولی خیلی وقته دیگه مامان اینو می گیره. 
ورنلو امتحان می کنم :*

بهار :)
۲۳ خرداد ۰۹:۰۲
مرتب بودن خوبه عالیه. منم اکثرا لنگ میزنم ولی یه مدتی هست تصمیم گرفتم خوب باشم. نمیدونم چجور بعضیا ذاتا مرتبن و بلدن چیکار کنن که همه چی سرجای خودش باشه. ژن خوبن لابد:)

پاسخ :

😂 یحتمل
محمدرضا مهدیزاده
۲۳ خرداد ۱۱:۴۸
سلام :) 
خیلی هم عالی :)
اتفاقاً منم با اشعار و نوشته هام همین چالش رو داشتم که هنوزم یه خرده اش باقی مونده -_- ولی الحمدالله دیگه داره تموم میشه :) 
موفق باشید

پاسخ :

بح مستر شاعر
سلاملکم از این ورا : ) 
نظر لطفتونه.
الحمدالله
همچنین : )
فربانو ...
۲۳ خرداد ۱۲:۱۶
آفرین دختر خوب

پاسخ :

فدای شما : )
میم . الف
۲۳ خرداد ۱۵:۴۶
خسته نباشین :))

پاسخ :

😂 ممنون
مهدی یار
۲۳ خرداد ۱۶:۴۹
پست های قبلی بحث آشپزی بود
اینجا بحث تمیز کاری...
چیز دیگه ای نبود؟؟؟
بابا راجع به یه چی صوبت کنید ما هم سر در بیاریم....

پاسخ :

مثلا؟ 😁
مهدی یار
۲۳ خرداد ۱۷:۰۶
راجع به فوتبالی، والیبالی...

پاسخ :

از فوتبال متنفرم 😑
والیبالم برام خسته کننده ست 😐

فقط منتظر افتتاحیه جام جهانی م 😂
مهدی یار
۲۳ خرداد ۱۷:۱۳
چرا؟

پاسخ :

چرا افتتاحیه؟؟
خب واضحه دیگه : )

مهدی یار
۲۳ خرداد ۱۷:۲۲
چرا ؟

پاسخ :

خخخخخ تخم چرا خوردین؟

خصوصی عرض کردم
مهدی یار
۲۳ خرداد ۱۷:۲۷
گیراییم ضعیف شده. اثر روزگیه.

پاسخ :

: ))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان