`

فقط دوست دارم یه بند پست بذارم.. بس که دلم تنگولیده بود : ))


۱- همیشه می گفتم اصفهان توی تمیزی رتبه یک ایرانو داره.

امروز و امشب نظرم عوض شد و میگم بابلسر از اصفهان سر تره : )


۲- خدایی، بزرگواران! آشغالاتونو توی طبیعت پخش و پلا نکنید.

آخه پوشک بچه؟؟ شیشه دلستر؟؟ 

اینم 👇 حرکت قشنگ حامی محیط زیست(خودمو میگم 😁✌)

چقدر توی خونه نظافتو رعایت می کنید؟ 

خوب خوش انصاف منکه میدونم میگی خیلی، خب همین خیلی رو هم توی طبیعت بکار ببر : ) والا بوخدا.. بذار تنها اثری که ازت می مونه، رد پات باشه نه زباله هایی که تُوی اشرف مخلوقات از خودت بجا میذاری :|

+ببینید و لذت ببرید : )

دیروز بعدازظهر یه اسب خوشکلی رو دیدم که با سوارش لب ساحل مشغول گشت زنی بود. یعنی اسبه قششششنگ در حال حرکت، پسماند میداد بیرون :| خب جسارت نباشه ولی واقعا حقت نیست با زبون بسته ها و چهارپایان توی یک ردیف قرار بگیری :| (مخاطبم اونیه که زباله میریزه وگرنه میدونم بلاگرا خاص ترین موجودات روی زمینن (موج مکزیکی 😉)


+مکان عکس برداری← جنگل گلستان

۶ نظر
محسن رحمانی
۰۲ تیر ۰۰:۴۷
بله متاسفانه رعایت نمیکنن وزباله میریزن .

پاسخ :

اول اول 😂
محسن رحمانی
۰۲ تیر ۰۰:۴۸
خخخخخخخ بله اول شدیم :دی 😂 😂 😂

پاسخ :

تبریک میگم :d
محسن رحمانی
۰۲ تیر ۰۰:۵۸
چه خودشون رو هم تحویل میگیرن :دی

پاسخ :

گفتم که از خودم شروع کنم بقیه م یاد بگیرن : )))))
ضمنا کلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی تواضع م خرج کردما.
ار کیده
۰۲ تیر ۰۵:۵۵
جمله اولتو دوست نداشتم :نگاه چپ چپ
نبینم جای دیگه رو به اصفهان من ترجیح بدی :دی

پاسخ :

ب ر ب ب : ))))
ولی انصافا شهرتون تمیزه و فرهنگ دارین :*
مهدی یار
۰۲ تیر ۱۶:۲۴
چه انسان های بی رحمی.
چه ادمای مهربانی.

پاسخ :

#حامی_محیط_زیست
صدیقه
۰۲ تیر ۲۳:۵۰
رامسر بهترین جای شماله^__^

پاسخ :

اوهوم واقعا قشنگه
همون دو سه سال پیش که رفته بودیم فریدونکنار رامسرم رفتیم
فکر کنم به عروس شهر های ایران معروفه نه؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان