`

چه می کنه این محبوبه


اینکه بیکار باشی و خواب نداشته باشی یه درده

اینکه در هفته یک روز تعطیل باشی و به عادت روزهای قبل سر ساعت معینی بیدار بشی و دیگه خوابت نبره یه درد دیگه :|

اصلا همه ش درده : )))

+ببینید و لذت ببرید : )



از وقتی چشامو باز کردم تقریبا نیم ساعتی توی همون حالت دراز کش بودم و وبلاگا رو بالا و پایین می کردم. 

بعد که دیدم همه در خواب ناز بسر میبرن و خبری نیست بلند شدم و گلامو آب دادم، یکی دو صفحه کتاب خوندم :|، پست گذاشتم و بازم رفتم توی حیاط فسقلی مونو گلدون آلوئه ورایی که از کنار تنَش پا جوش زده، عوض کردم و به یک گلدون بزرگتر انتقال دادم.

نمیشه گفت باغبونی کردم ولی حس خوبی داشتم و حین کار چیلیک چیلیک عکس می گرفتم که بذارم اینجا و حسمو با شما به اشتراک بذارم ^_^


۲۳ نظر
محسن رحمانی
۱۸ تیر ۱۰:۲۳
چه خوب . حس خیلی خوبیه باغبونی .

پاسخ :

میدونید من از اون آدمایی م که دوست ندارم کسی جز خودم به گلام رسیدگی کنه یا آبشون بده
چون اگر مشکلی براشون پیش بیاد اول یقه اونی رو که بی اجازه من بهشون دست زده رو می گیرم :| 
چارلی ‌‌‌
۱۸ تیر ۱۰:۲۵
:)) کلا اول صبح رسیدگی به یه چیزی خیلی لذت میده :) حالا چه گل و گیاه باشه، چه لباس هایی باشه که روی هم تلمبار شدن و منتظر تا شدن هستن :)

خیلی تشکر بابت اشتراک حس خوبتون :)

پاسخ :

نه نه این کارو زیاد دوست ندارم 😂😂 رسیدگی به لباسا رو میگم خخخ
خواهش میشه : )
واران :)
۱۸ تیر ۱۰:۳۵
من تازه ۵ صبح خوابیدم :|:))

سلام 
منم گل کاری و اینا دوست دارم منتها بهشون آلرژی دارم :|:)
گل کاری هایت روز افزون :))

آفرین‌ دختره 🤗
آفرین محبوبه 🤗


پاسخ :

یا خدا!! 
اونوقت بدنت کم نمیاره؟؟ در طول روز استراحت داری؟؟

ممنونم عزیز دلم :*

سلاملکم : )
ŇãşíМ
۱۸ تیر ۱۰:۵۶
چه خوب ^__^

پاسخ :

سوز به دلت 😛😁
واران :)
۱۸ تیر ۱۱:۰۲
هر وقتی که فکرم مشغوله اصلا نمیتونم بخوابم :|
ساعت ۵ میخوابم ساعت ۱۰ بیدارم نهایتش :|
در طول روز خیلی کم پیش میاد استراحت کنم تا شبش :|
وقتی نمیشه خوابید و استراحت کرد خب چه میشه کرد جز مدارا کردن با این داستان ؟


+

امروز تو حرم اگر دلت هوایی شد منم لابلای دعاهات فراموش نکن :)
التماس دعا🙏
زیارتت هم پیشاپیش قبول 💚

پاسخ :

آهان پس بدنت با این قضیه کنار اومده! 
الهی "تنت به ناز طبیبان نیاز مند مباد" : )

از کجا متوجه شدی؟؟ ^_^
آهان از وبلاگ بابا پنجعلی؟
ممنونم دعا کن آقا بطلبه
بدجور هواشونو کردم.
مرسی وارانم :*
قاسم صفایی نژاد
۱۸ تیر ۱۱:۰۳
همیشه به اینایی که گلدون‌داری می‌کنند رشک می‌برم. دلم میخواد ولی حسش رو ندارم

پاسخ :

نخسته : ))
ŇãşíМ
۱۸ تیر ۱۱:۰۳
  جلف -________- 

من کلا بلد نیسم گل قلمه بزنم و اینا.. فقط الان یه گلدون دارم وسطش یه گلیه اسمشو نم دونم گلای دورش گل قاشقیه اونارو داداشم بهم یاد داد خودم قلمه زدم و کاشتم ^__^

به قول تو حس خوبی بود :)  ولی خب کی حوصله داره هی گلدونارو ببره رو تراس نور بخورن باز بیاره تو خونه که نسوزن ://

برا همین از اول که اومدم خونه خودم همی یه دونه گلدونو داشتم و افزایش نیافت هیشوخت :|

پاسخ :

خواهرم مثل تو بود
وقتی می گفتیم گل بیار خونت
بلانسبت مثل گربه ای که دستش به گوشت نمیرسه هی پیف پیف می کرد و می گفت حوصله شو ندارم و فلان :|
ولی حالا بیا خونه شو ببین
کیف می کنی ^_^
اصن می خوای یه روز بیا ببرمت پیش مامان بزرگم گلکاری یادت بده و از گلاشم کش برو : )))))
این گلو از ایشون گرفتم ^_^
واران :)
۱۸ تیر ۱۱:۲۶
دیروز و دیشب بود فکر کنم از تو وبلاگ خودت ابتداً متوجه شدم :)
داشتی قرار میذاشتی با یکی از دوستان ؛)
نسیم خانوم اسمشون بود گویا ؟!؛))

#یک  عدد خواننده خاموش هستم :دی 

ایشالا میطلبه و ما رو هم دعا میکنی 🙏



بدنم به زور دارم توجیه اش میکنم که با این قضیه کنار بیاد :دی 
ممنونم  
به همچنین :)

پاسخ :

آره همین بانوی جلفک هستن : )))))
+نسیم ببخشید عشقم :دی

: )

عزیزمی
ŇãşíМ
۱۸ تیر ۱۱:۳۴


مامانم کنار حیاط و خونشون یه جنگل گلدون دارن -______-
مامان بزرگم باغبون حرفه ای به حساب میاد خخخ
داداشم متخصص گل کاریه اصن!! یه چیزایی برام توضی میده در مورد گلا فکم باز میمونه!
ولی خب ژن باغبونی به من نرسیده گویا خخخ 
بیشتر دنبال گلایی هستم که به کمترین نور احتیاج داشته باشن!!
جلفک خودتی :// ساعتو راسی چرا تغییر دادی؟

پاسخ :

خخخخخ ینی خاااعک

بعدازظهره دیگه 😂 آرینم اذیت نمیشه 😉
ار کیده
۱۸ تیر ۱۲:۰۲
ممنون بابت حس خوبت :*

پاسخ :

قربان یو : )
اسمارتیز :)
۱۸ تیر ۱۲:۲۱
اتفاقا سحر خیزی که خیلی خوبه :)))) من روزای قبل کنکور که همیشه از بعد نماز بیدار بودم ... روز بعد کنکور ولی تا ۱۰ خوابیدم... روزای بعدشم اکثرا از همون بعد نماز یا دیگه نهایتا ۷:۳۰ بیدار بودم :) لذتی که در سحرخیزی هست، در خواب بعد نماز صبحم نیست حتی دی: 

پاسخ :

من بهت افتخار می کنم :| : )))
خانم کوچیک
۱۸ تیر ۱۲:۲۶
این کارهای ساده‌ی وگوگولِ حال خوب کن *-* زندگیت پر از این حال‌خوب‌کنا.

پاسخ :

وای مرسی بانو :*
** دلژین **
۱۸ تیر ۱۲:۵۱
من که کلیییی حال کردم

پاسخ :

حال خوبت مستدام 😘
بی نام
۱۸ تیر ۱۳:۴۲
عههههه از این سینی گردالی های گنده شمام دارین؟؟😂😂 منم همیشه کثیف کاری هامو تو اون میکنم😂😂

پاسخ :

خخخ نع فقط شوما دارین
یادت نیست صبی اومده ازت گرفتم؟ 😁😂
کثیف کاری چیه بابا
بگو هنرامونو تو این به نمایش میذاریم 😄
DeL Nevis
۱۸ تیر ۱۴:۲۲
به به آفرین آفرین D: 

پاسخ :

😇
فربانو ...
۱۸ تیر ۱۶:۰۸
به به چه میکنی محبوبه جان. چقدر تو خوبی

پاسخ :

خیلی :d
دیوانه ...
۱۸ تیر ۲۱:۵۷
:|
ما که خوابیم هنو -___-

پاسخ :

:|
ŇãşíМ
۱۸ تیر ۲۲:۵۴
 عکسو بفرس دیگه لازم دارم:||

پاسخ :

خخخ ببخشید
یادم نبود
هم الان آپلود می کنم
ŇãşíМ
۱۸ تیر ۲۳:۰۹
تو سایت داریم غیبتتو میکنیم :|

پاسخ :

راضی نیستم خخخخ

ŇãşíМ
۱۸ تیر ۲۳:۲۴
 چه عکس با کیفیتی !!!  چرا سلفی نگرفتیم پس :////


اه چرا به مامانت نشون دادی :/   
اه من خیاطی بلد نیسم چرا آبرو منو بردی :/
اه :/

پاسخ :

بد افتاده؟؟
بیتر خخخخ

اتفاقا تو سر من زدن که تو هم نمد دوزی بلدی ولی همش سرت تو گوشیه :| 
خوب کردم : )))))))
ŇãşíМ
۱۸ تیر ۲۳:۳۴


توام بلدی؟ :/  اه خز شد.. برم دنبال یه چیز جدید :/

پاسخ :

خخخخخ ها که بلدم
ولی رو نمی کردم خخخ
ŇãşíМ
۱۸ تیر ۲۳:۳۵
نه واقن خوبه کیفیتش.. 

پاسخ :

به نسبت گوش کوب تو آره خخخ
خداروشکر بزنم به تخته ازش راضی م : ))
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۱۹ تیر ۱۳:۱۱
بعد این ور خودمو می کشم که به صبح زود بیدار شدن عادت کنم! نمیشه که نمیشه! یعنی سه ماه تمام صبح زود ساعت 6 بیدار بشم هم کافیه یه روز تعطیل گیر بیاد تا خود 9 که خوابم. بعدش هم نمیشه از بالش دل کند!

پاسخ :

ای بابا خوشبحالت : ))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان