`

دلژین کجایی که ببینی پند و اندرزات بالاخره جواب داد : )))


نمیدونم کی و توی کدوم پست بود که دلژین می گفت باید یه جوری کار کنی که هم وظیفه ت نشه و هم هی راه به راه ازت تشکر کنن :دی

تمرینای کلاس طراحی رو نکشیده بودم. یعنی قشششنگ تنبل بازی در آورده بودم و از روز دوشنبه که جلسه آخر هفته قبل بود تا دیروز اصلا یک دونه طرح هم نزدم (تشویق 😁)

امروز به معاونمون پیام دادم که کاری پیش اومده و به کلاس طراحیم نمیرسم و تا ده خودمو میرسونم.

خلاصه اینکه یکم برای مادرجان کار کردیم و تو خونه کوزت وار اینور و اونور و جارو کردیم (اتاق خودمو جارو زدم و سرویس بهداشتی رو شستم :|)

اونوقت هی مامان می گفت محبوبه دیرت نشه

محبوبه مگه امروز زوج نیست کلاست چی پس! 

: ))))))

منم هی می گفتم بذارید اینجا رو تمیز کنم.. بذارید اونجا رو تمیز کنم، میرم : ))

حالا از وقتی رسیدم خونه همش ازم تشکر می کنن : )))

انگار نه انگار یکی از اون کارایی که انجام دادم، تمیز کردن اتاق خودم بود :دی

خلاصه اینجوریا : ))))

مریم کوجایی که بیای و شاگردتو ببینی؟ : )))))

۱۲ نظر
بهارنارنج :)
۰۶ مرداد ۱۵:۳۱
:)همیشه به خوشی

پاسخ :

آینه ✋😊
اسمارتیز :)
۰۶ مرداد ۱۵:۳۳
مورد داشتیم که من تمام خونه رو گردگیری کردم، جارو زدم، کف اشپزخونه رو تی کشیدم، در عین حال اتاق خودمم تمیز و مرتب کردم و چندتا کارای خرده ریز دیگه و آخرشم متهم بودم به کم‌کاری :/

پاسخ :

گفت سیاست را از که آموختی
گفتم از دلژین
خلاصه اینطوریا :دی
مسـ ـتور
۰۶ مرداد ۱۵:۳۵
خداوند نگه دارت باد فرزندم :دی

پاسخ :

فدای شوما ^_-
احسان ◇
۰۶ مرداد ۱۵:۳۸
جا داره اینجا هم بخاطر تمیز کردن اتاقتون تشکر کنیم. :)
خدا قوت پهلوان!

پاسخ :

😁 لطف شوما رو می رسونه 
واران :)
۰۶ مرداد ۱۶:۰۱
خدا قوت 
همیشه به خوشی و سلامتی :)


+

ولی من این راهکار تو رو چندین بار اجرا کردم ولی جواب نداده :)

پاسخ :

ممنونم عزیزم ❤
عجب! خوب به نصایح این دکتر فرزانه دقت نکردیا
اصلا شاگرد خوبی نیستی :دی  : ))
دلژین
۰۶ مرداد ۱۶:۴۷
خخخخخخ
بار اول میشه لطف
فرداش میشه عادت 
پس فرداش میشه وظیفه 
خلاصه که با همین فرمون همیشه پیش برو ، همیشه در حد لطف بمونه کارات :دی 

پاسخ :

وااااااو ببین کی اینجاست
رفتی که رفتیا  -_-

: )) نمیشه بابا
مامانم گناه داره همه کارا رو انجام بده : )
بابای نرگس
۰۶ مرداد ۱۷:۱۱
یکی بیاد به منم یاد بده اتاقمو تمیز کنم، توی ظرف شستن و شام درست کردن هم مشکل دارم... 

پاسخ :

یاد گرفتن نمی خواد
اراده می خواد :دی
و همچنین یک عدد جارو و دستمال برای گردگیری : ))

تمرین آقا
تمرین کنید فوقش دو سه باری ظرف لب پَر می کنید و یکی دو باری غذا رو می سوزونید :دی
اتفاق خاصی پیش نمیاد.
مرتضا دِ
۰۶ مرداد ۱۸:۰۴
خوب اومدی :)
سرویس بهداشتی رو

نچ نچ نچ ... کپی؟! -_- حداقل یک دونه صلوات بفرست : )

پاسخ :

:|
نگید که تا بحال نشستین! : )) حتا توی خدمت :دی
آقای صاد
۰۶ مرداد ۲۲:۳۳
من از بچگی از شستن سرویس بهداشتی بدم نمیومده :/ برعکس وقتی تمیز میکردم همه جاشو برق میزد خوش بود واسم :/ 
همینطور جم کردن لباس از روی بند رخت :/ 

پاسخ :

مثل من..
منم از اتو کردن متنفرم
از استارت زدن واسه آشپزی، هم. 
اما وقتی غرقش میشم واقعا لذت میبرم : )
عاشق بارون ...
۰۶ مرداد ۲۳:۱۱
تشویق؟ -__- باز از تمرینا در رفتی؟ :))

پاسخ :

 : )))

راستش ذهنم درگیره
نمی تونم درست طرح اصلی رو بکشم. 
دلژین
۰۶ مرداد ۲۳:۴۴
خودمم باورم نمیشه رفتم 😐

پاسخ :

خو لامصب حداقل یه راه ارتباطی از خودت بهمون میدادی
این چه وضشه :/

چجوری می تونی خاطرات باحالتو تنا تنا ازش لذت ببری و با ماهایی که پای پستات بزرگ شدیم :دی این رفتارو داشته باشی؟ :/ :|

+الان قشششنگ خجالت کشیدی یا نه؟ ادامه بدم : ))
دلژین
۰۷ مرداد ۱۴:۰۱
قشنگ شرمسار شدم :)))) 
ولی باورت بشه یا نشه 
ننوشتنه خیلی زود برام عادی شد :) 
یکی دو روز اول خیلییییی سخت بود... 
اما الان...
ی جورایی حتی آرامش دارم...

پاسخ :

خداروشکر آرامش داری : )

ینی حالا حالا ها نمی خوای برگردی؟ :(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان