`

.


+ تا حالا شده حرفی داشته باشین بزنین و به همین نیت که حرفاتونو با بقیه به اشتراک بذارین یا حداقل کمی ذهن آشفته تونو سامون بدین وارد پنل مدیریتی وبلاگ تون بشین و روی ارسال مطلب جدید کلیک کنید و اجازه بدین انگشتان دستتون روی کیبورد بلغزن اما یهو ببینید هییچ حرفی برای زدن ندارین، انگار اصلا بی هدف وارد این صفحه شدین؟؟


++ از صبح قبل از اینکه راهی حرم بشم چند باری وارد پنل مدیریتم شدم و به قصد اطلاع از اینکه میرم حرم خواستم پست بذارم و بگم نائب الزیاره هستم اما بعد با خودم گفتم "خب که چی؟" چرا می خوای دل بقیه رو بسوزونی؟ اصلا هدفت چیه؟ خب میری حرم، برو. دیگه چرا اطلاع میدی؟


+++ تا حالا شده جایی برید و تمام خاطرات گذشته که توی اون مکان و با فرد خاصی داشتین یهو آوار بشه روی سرتون؟ 

یهو آوار شد روی سرم.

بدترین جایی که باعث شد شونه هام بلرزن اینجا بود

اتاق ۳۶

وقتی اذانشونو از شمیم یاس پلی کردم.

۸ نظر
بابای نرگس
۱۵ شهریور ۲۲:۳۰
به به
سلام مارو به دوست مشترکمون رسوندید؟؟؟

پاسخ :

به هر دو بزرگوار

مدیونتونم
ممنونم که راهنماییم کردین.
بهارنارنج :)
۱۵ شهریور ۲۳:۱۴
اره شده...خیلی شده...شده

پاسخ :

:(
اَسی ...
۱۵ شهریور ۲۳:۴۳
اینجا کجاست؟

پاسخ :

زیر زمین صحن جمهوری
بیا خودم می برمت
چارلی ‌‌‌
۱۵ شهریور ۲۳:۴۵
++ این دل سوزوندن نوعش فرق میکنه! دوست داشتنیه :) من خودم خیلی این پستای «حرم‌دار» شما رو دوست دارم. حداقلش این فرصت رو به ما میده که یه «التماس دعا» بگیم بهتون :))

پاسخ :

شما بزرگوارید. همیشه نائب الزیاره هستم.
بی نام
۱۶ شهریور ۰۸:۵۹
تو دل ما رو بسوزون شاید آقا دلش بحال دل ما سوخت و ما رو هم طلبید...😊

پاسخ :

چشوم زین پس اطلاع میدم : )
ان شاءالله آقا بزودی بطلبه
بانوچـ ـه
۱۶ شهریور ۱۱:۱۱
اینجا کجاست محبوب؟

+ اتفاقا به نظرم خیلی خوبه هر بار میخوای بری حرم بیای بنویسی درسته دلمون تنگ میشه برای حرم اما یه آرامش خاصی هم داره اینکه بدونی الان یکی تو حرم به یادته و داره دعات میکنه، که اسمت توی حرم آورده میشه.

پاسخ :

زیر زمین صحن جمهوری
بهشت ثامن
تازه کشفش کردم.

+خا زین پس ^_^
آرزو ﴿ッ﴾
۱۷ شهریور ۲۱:۰۶
این خب که چی رو خیلی به خودم گفتم، خیلی! -_-
میگما اینجا رو همه می‌تونن برن؟

پاسخ :

:(
خخخ اره بابا همه می تونن برن
بابای نرگس
۱۸ شهریور ۲۰:۳۰
الهی حال دلتون شاد، به حق همین شهید مظلوم و عزیز...

پاسخ :

خدایش بیامرزاد

همچنین جناب : )
ممنونم از دعای خیرتون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان