`

688


۱- بامداد امروز وقتی ساعت به ۰۰:۰۰ رسید انگار غم عالم یهویی بهم هجوم آورد و مغمومم کرد. لعنت به هفده شهریور... لعنت به هفده شهریور نود و پنج... لعنت...
چون احتمال می دادم خواب باشن، توی ایمو براشون پیام گذاشتم و گفتم به یادتون هستم و... امروز صب وقتی پیامشو دیدم به مادرم گفتم همین پیام کوچیک بهش نشون میده که بفکرش هستیم که برای من شده دل خوشی، هر چند کوچیک باشه.

۲- چند روزی میشه که گلدون آلوئورام پا جوش زده. وقتی پام به حیاط خونه می رسه ناخودآگاه برای چند ثانیه م که شده مجذوبش میشم.
چقدر خوبه که مالک چنتا گلدونم... که نگه داری و رسیدگی ش از آب دادن و زیر و رو کردن خاکش گرفته تا عوض کردن خاک و حتا گلدونش ^_^ (این نشون میده که بچه م بزرگ شده و لباس تنش براش کوچیک شده)، فقط و فقط دست خودمه اما خدا نیاره روزی رو که حال یکی از گلدونام بد باشه، قشششنگ حال بدش بهم سرایت میکنه.
مامانم از مامانش یاد گرفته که با گلدوناش حرف بزنه، قربون صدقه شون بره ولی من روش خودمو دارم و میگم لوسشون نکنم بهتره :دی

۳- قراره از دو روز دیگه تزیینات دیوارای مهدو شروع کنیم. یکم دیر شده ولی خب من بی تقصیرم :دی
امروز مطلع شدم که کلاسمو خودم باید تزیین کنم.
اما فرصت نکردم با مدیرمون درباره طرحای مدنظرم صحبت کنم.
باشد که فردا بتونم و ایشونم سرشون خلوت باشه.
۱۵ نظر
تسنیم ‌‌
۱۷ شهریور ۱۶:۴۳
خوبه که به گل و گیاه علاقه داری، کاش منم داشتم :)

پاسخ :

منم کم کم علاقه مند شدم
با یه دونه گلدون آلوئوورا

بابای نرگس
۱۷ شهریور ۱۶:۵۴
۲- صحبت با گل ها خیلی توی رشدشون تاثیر داره
گویی اونها درک می کنند مارو
۳- مبارکه، پس سال دیگه هم به مربی گری ادامه میدید؟

پاسخ :

۲- گویی نه. تحقیقات اینو نشون میده. حتا میگن موسیقی و گفتن کلمات مثبت و منفی هم روشون تاثیر میذاره.
۳- ان شاءالله
بابای نرگس
۱۷ شهریور ۱۷:۰۶
چرا۶۸۸؟

پاسخ :

تعداد پست هاییه که در گاه نوشت های من نوشته شده.
مجهول الحال :)
۱۷ شهریور ۱۸:۴۰
محبوب یکی از کاکتوسای من دارِ فانی رو وداع گفت.
ولی جوانه هاش هست :)
در مورد 1 هم که نمیدونم قضیه چی بوده اما ایشالله انقدر حالت و اتفاقات خوب از این به بعد بیفته هرسال تو این تاریخ  برات که دیگه یادت بره غم هاتو تو اون سال :)

پاسخ :

خدا بگم این بانوچه رو چیکارش نکنه هی محبوب محبوب کرد حالا آباجی ما هم یاد گرفته -_-
الهی الهی.. کاکتوست چی بوده حالا که جوونه داشته؟ همین گیاه من؟

جریان از این قرار بوده کلیک
فقط گذر زمان همه چیزو ردیف می کنه
مثل تمام اتفاقات اینچنینی

ممنونم مجهول ❤❤
مرتضا دِ
۱۷ شهریور ۱۸:۵۹
نت شبانه داری؟ :))

پاسخ :

چطور؟!
مجهول الحال :)
۱۷ شهریور ۱۹:۳۵

.راستش اسم کاکتوسم رو نمیدونم 3 مدل دارم یه مدلش از این مدل پهنک ها
که فقط جوونه هاش موند.
قربونت عزیز :(

پاسخ :

خب یکی از اون پسر بچه های نه ساله پسر عموم بوده.
که کلاله ای هستن اما بزرگ شده مشهدن.

می تونی عکسشو برام بفرستی؟
مجهول الحال :)
۱۷ شهریور ۱۹:۴۴
الان فهمیدم موضوع رو.
خدا رحمتشون کنه .
خیلی ناراحت شدم.. غم سنگینی بوده.
ان شالله هیچ وقت اتفاق نیفته مال هیچ خانواده ای داغ جوان و نوجوان..
خدا رحمتشون کنه و به خانواده هاشون صبر بده..

پاسخ :

قصد ناراحت کردنتونو نداشتم چون حوصله توضیح دادن نبود(با توجه به مورد اول پست) لینک پست پارسالو گذاشتم.
خیییییییلی
خییییییییییلی :(
ممنونم بالام جان
خداوند تو و خانواده عزیزتو زیر سایه امنش حفظ کنه.
مجهول الحال :)
۱۷ شهریور ۱۹:۵۱
چجوری بفرستم؟
اگه بشه فردا عکس میگیرم ازش میزارم تو وبلاگم رمز دار بعد رمزشو میدم ببین .

پاسخ :

توی یه سایتی یا همین بیان آپلود کن لینکشو بده یا همین روشی که خودت گفتی
ممنون میشم
آرزو ﴿ッ﴾
۱۷ شهریور ۲۱:۰۲
من دیگه کم‌کم دارم میرم به سمتی که حوصله‌ی کاکتوسام رو نداشته باشم :|
برای دفعات بعد باید از اینایی بگیرم که رشدشون خیلی کمه. اینایی که دارم خیلی جوونه می‌زنن😶 

پاسخ :

بدشون به من 😀
مگه کاکتوساتون چیه که جوونه میزنن؟!
 همه کاکتوسامون خشکید الا همین آلوئوراهام
مرتضا دِ
۱۷ شهریور ۲۱:۲۷
که منتظر اون ساعت بودی

پاسخ :

منتظر نبودم
یه نفر یادآوری کرد
بی نام
۱۷ شهریور ۲۲:۳۸
میفهمم حس مادرانه تو نسبت به گلدونات... ولی منم روشم شبیه روشه مامان و مادربزرگته.... دوس دارم لوس بشن 😊

پاسخ :

خیلیم عالی ^_^
مجهول الحال :)
۱۸ شهریور ۱۷:۵۴
محبوب تو وبلاگ قبلیم گذاشتم. عکس کاکتوس رو :دی

پاسخ :

محبوب و ... 😒😬
بعله ولی کو رمزش خو؟ :|
مجهول الحال :)
۱۸ شهریور ۲۰:۳۵
باشه تلافی اون روزی که گفتی سوز دلت [یادم نیست سر چی:| :) ]
الان میفرستم -_-

پاسخ :

خخخ عزیزم😘😘 
سر این پست؟ :دی

آرزو ﴿ッ﴾
۱۹ شهریور ۱۹:۱۸
قابل نداره😁
دو نمونه آلوئه‌وراست و اسم بقیه‌شم بلد نیستم😅

پاسخ :

: )
نخسته
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان