`

صرفا جهت دَکّی (DAkky👋) کردن و اطلاع شما از حال و روز محبوبه شر و شیطون روزهای پیش


سلام.

خوب هستین؟

من خوبم!

یعنی عالی م!(اما... با تو بهتر می شوم)!

اگر از حال و روزم می پرسید و اینکه چرا این روزا کمتر سوک سوک می کنم

باید عرض کنم خدمتتون که

بی حوصله م

خسته م

دو هفته پایانی شهریور بشدت مشغول بودم

تزیین کلاس و مهد و فکر کردن به این دو تمام انرژیمو می گرفت جوری که دیگه برای بیان انرژی نداشتم


از هفته پیش درگیر برنامه کلاسی هستم

از برنامه چاشت و کاردستی ش گرفته تا بازی و قصه 

تمام نیروی صبحگاهیم میره واسه هفده فسقل شر و شیطون و گاها نازنازی

بقیه روز هم مشغول سر و کله زدن با نت لاک پشتی این روزهای گوشیمم برای پیدا کردن یه بازی مهیج و سرگرم کننده و یا قصه و از این جور چیزا برای بچه ها 


فکرم به شدت مشغوله بطوری که نمی تونم ذهنمو متمرکز پست گذاشتن بکنم. هر بار اومدم چیزی بنویسم تهش یه پست آبکی :دی یا بی سر و ته شده که بلافاصله حذف شدن. گاهی میام و می خونمتون اما حتی حوصله کامنت گذاشتنم ندارم (بر من ببخشایید)

نمی دونم اوضاع کی به روال قبل بر می گرده

اما اینو میدونم که حالا حالاها نخواهم نوشت.


خلاصه که هم حلالم کنید و هم اینکه از دعاهای خیرتون بی نصیبم نکنید.

ارادتمند

محبوبه شب

درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان