`

می ترسم بگم "سلام" با برخورد خشمگینانه! و شدید بلاگرا مواجه بشم 😂


ولی با این حال، ادب حکم می کنه عرض ادب کنم : ) 

سلام.

اول از همه تشکر کنم از دوستان بلاگرم که به بنده لطف داشتن و جویای احوالم بودن و اینکه خواهان برگشتنم بودن

ولی باید عرض کنم که..

منکه نرفته بودم که برگردم -_-

فقط حس نوشتنم پریده بود مثل الان

هنوزم شور و شوق اولیه رو ندارم و نمیدونم باید از چی و چطور بنویسم.

فعلا این پستو برای دستگرمی داشته باشین تا کم کم براتون از احوالات این چند وقت اخیر بگم : )

پس دوباره بازگشت دوستان خوبم رو به بلاگم تبریک میگم : ))


خوبید؟

۲۷ نظر
واران ..
۱۷ مهر ۱۷:۲۶
سلام 
خووووش اومدی 💚🤗

اینمدت کلی فکر و خیالم تو بودی :(
خوشحالم الان هستی :*

پاسخ :

سلاملکم : )
ممنونم واران
این چند روزی که نبودم خیییلی بهم محبت داشتی

فکر و خیال چی؟ : ))))
فدات ❤❤
بهارنارنج :)
۱۷ مهر ۱۷:۳۱
گگگگگگگ

پاسخ :

خودتی 😝😛
بهارنارنج :)
۱۷ مهر ۱۷:۳۲
گگگگگگگ

پاسخ :

ب ر ب ب
آینه ✋
جناب قدح
۱۷ مهر ۱۷:۳۷
سلام:)

خوش برگشتین

پاسخ :

سلام
ممنونم : )
واران ..
۱۷ مهر ۱۷:۴۹
اینکه الان چکار میکنی ؟:)
خوشی ایشالا ؟:)
احتمالا سرت اونقدر شلوغ هست که وقت اینجا رو نداری :)
شایدم خبری است و الی آخر ؛)


+

عزیزی ❤
دوستت دارم 💚😘


پاسخ :

آهان از اون لحاظ : )
همه این سرشلوغیای این مدت همه و همه خیر بوده
شاید یه وقتایی و یه روزایی دلگیر بودم ولی یحتمل حکمتی داشته که عقل ناقص من حکمتشو نمیدونه (شایدم عملکرد اون لحظه من بد بوده ولی درکل الان خوبم، الان آرومم : )  )

منم دوستت دارم 😘
بهارنارنج :)
۱۷ مهر ۱۷:۵۴
اه اه چقدر لوسی واران چهارتا فحش بارش کن بفهمه وقتی دوستانو بزاری بری یعنی چی
جواب پیامشونم ندی!



ای بووووووق بوقق بوق بوق

پاسخ :

بذاری درسته بالام جان 😜
همه حرفای قشنگتونو :دی با جون و دل میپذیرم ولی خب دست و دلم به نوشتن نمی رفت

بی تلبیت 😒
مرتضا دِ
۱۷ مهر ۱۷:۵۵
اتفاقا غیبتت احساس میشد

پاسخ :

درسته شما شاخ بیانی :دی
ولی خب منم محبوبه بیانم  (حواسم به سقف بالا سرمم هست 😂😎)
حـ . آرمان (استاد بزرگ)
۱۷ مهر ۱۸:۳۷
سلام.
خوش برگشتین.
موفق باشین.
:)

پاسخ :

سلام
مچکرم
ممنونم. همچنین : )
واران ..
۱۷ مهر ۱۸:۴۰
@بهار نارنج :))
مثلا بوق فحشه ؟:)))
یا گگگگگ ؟:دی 
الان موقع مدارا است با محبوبه :دی 
چون عروس شده الان نوبت مدارا است 😉😀😀
دیگه نمیشه بهش چیزی گفت :دی 

بماند یکبار جواب پیام منو داد ایشون و اگر نمیداد قطعا مثل  تو (  سَر براش پَتی میکردم :)))  کوردی است ) همون معنی فحش بارانش /دعواش میکردم :دی😉😀😀





+


خدا رو شکر ^__^

پاسخ :

بابا با سمیرا یکی بدو نکن بگو اوکی تو درست میگی 😂 میزنه لهمون میکنه ها : ))))

هاع؟ :| خدایا توبح
خدا از دهنت بشنفه عزیزم 🙌
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۱۷ مهر ۱۸:۴۰
سلااام^_^
خوش گذشت؟! 
من فکر کنم بچه‌های مهدتون زیادی سرت رو شلوغ کردند:/ 

پاسخ :

سلام بر حورای بیان : )
الحمدالله خوش می گذره 
گل گفتی : )))))) ولی خب تنبلی خودمم مزید بر علته : )
غمی ‌‌
۱۷ مهر ۱۸:۵۲
سلام

پاسخ :

: ) علیکم
بابای نرگس
۱۷ مهر ۱۸:۵۳
به به
سلام
ببین کی اومده...

پاسخ :

: )
سلام
کی اومده؟ آیکون نگاه به اطراف! 😶
:دی
مرتضا دِ
۱۷ مهر ۱۹:۰۴
بیان مگه شاخ و دم داره ؟! 🤞

پاسخ :

الان این دمی که گفتین با منید؟ -_-

+منظور از شاخ پست دیروزی تونه :|
لوسی می
۱۷ مهر ۱۹:۲۴
سلام سلام 😊

پاسخ :

بَح سلاملکم عزیزم : ))
هلما ...
۱۷ مهر ۱۹:۵۲
علیک 😠😠😠

پاسخ :

یا خدا 😨
نگفتم (تیتر)
ار کیده
۱۷ مهر ۲۰:۳۷
ماچ گنده به لپت
دلم برات تنگ بود محبوبه

پاسخ :

دو وَره باشه لطفا : )))))))
منم دلم تنگولیده بود براتون : )
آرزو ﴿ッ﴾
۱۷ مهر ۲۱:۰۹
سلام :)
خوش برگشتی. امیدوارم حس و حال نوشتن زودتر به سراغت بیاد. :)

پاسخ :

سلاملکم : )
ممنونم عزیزم
ان شاءالله : ))
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۱۷ مهر ۲۱:۴۶

اتفاقا نبودی یه نفس راحت کشیدم :/

دلمم تنگ نبود |:

الانم برو همونجا که بودی :|

[اشک شوق می ریزد ]


پاسخ :

گمرو بابا 😂
راستی فردا نمیرسم برم کلاس
قرارمون میفته واسه دوشنبه عصر
اوکی؟
خواستم بت اس بدم ولی خب اینجا مزاحم شدی دیه 😂😜
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۱۷ مهر ۲۱:۵۹

زهر ماااار محبوبه زهرمااار  :/  

برنامه هامو برا فردا ردیف کرده بودم لنتی :|

دیگه برو بشین تا نوبتت شه :|

بای :/

پاسخ :

خخخخخ خو یهویی شد بالام جان
فردا باس برم خونه بی بی
نمیشه بیام
ببخشید نسیم

تنها تنها نری دیدن حواها
میکشمت :/
عاشق بارون ...
۱۷ مهر ۲۳:۳۸
سلام خسته نباشی. :))

پاسخ :

سلاملکم : )
درمونده نباشی عزیزم : ))
جناب منزوی
۱۸ مهر ۰۰:۰۵
سلام
خوش برگشتین :)

پاسخ :

سلام
ممنون : )
آشنای بی نشان
۱۸ مهر ۰۵:۲۲
سلام:)

پاسخ :

علیکم : )
صبورا کرمی
۱۸ مهر ۰۶:۲۱
از من دوست صمیمی و قدیمی ات بنویس ^_^


الکی انگار ما خیلی وقته همو میشناسیم😂😂😂😐😐🤦‍♀️

پاسخ :

چه اسم قشنگی داری ^_^ صبورا، صبور ^_^

: ))))
حوا ...
۱۸ مهر ۰۸:۰۲
های :| :))

پاسخ :

حوای مشهدی وارد میشود : )))
صبورا کرمی
۱۸ مهر ۱۵:۵۶
مرسی😊😊😊😍😍

پاسخ :

: ))
بی نام
۱۸ مهر ۲۲:۱۴
سلام و ....
سلام و ....
سلام و...
من با ادبم جاهای خالی رو خودت پر کن 😂😂

پاسخ :

اصلنم واضح نیست که چی می خواستی بگی! : ))))
محسن رحمانی
۱۹ مهر ۱۸:۴۱
سلام
خیلییییییییییییییییییییی خوش اومدید.

پاسخ :

سلاملکم
تشکرررررررررر : )
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان