`

تا حالا کسی برام گل نگرفته


توی کلاس بودم و با مهسا حروفا رو کار می کردم.

چون روز یکشنبه بود بعد از تمرین نماهنگا و برنامه های یلدا به بچه هام خمیر بازی دادم و یکی یکی اسمشونو صدا می کردم و باهاشون حروفا رو مرور می کردم.

خیلی از احوالات بیرون با خبر نمیشم. اینکه مثلا توی سالن چه اتفاقی میفته مگر اینکه سر و صدا بلند بشه که کنجکاوی کنم و برم بیرون در غیر اینصورت معمولا واسه ریختن چای میرم بیرون.

چند دقیقه ای با مهسا مشغول بودم که "ر" اومد توی کلاسم و گفت محبوبه واسه ت گل آوردن! (لبخند به پهنای صورتش نمایان بود)

خیلی تعجب کردم و البته باورم نکردم. چون نه کسی رو دارم که یهو بخواد سوپرایزم کنه(خوانواده اهل سوپرایز کردن اینچنینی نیستن 😁) و نه ادرس محل کارمو که اونم فقط نزدیکانم اطلاع دارن.

منم با نیش باز رفتم بیرون و دیدم مدیرمون دارن تلفنی حرف میزنن و بقیه م به شوخی می گفتن محبوبه واسه ت گل آوردن ولی ناشناسه! پیک آورده و اسم و مشخصاتشو نداده!

یکم زدیم به در چرت و پرت گفتن و برگشتم توی کلاسم و به این فکر می کردم یعنی کی این تک گل رز رو آورده ضمن اینکه همراه گل یه کارت تشکر (از زحمات شما متشکریم) و یه یادداشت کوچیک که از مدیریت و پرسنل مهد تشکر کرده بود!!


+ (مطلبِ حذف شده) 

آقا،  بخدا گل زرد خیلیم قشنگه 😂


++ امروز هوا به نسبت روزای دیگه سردتر بود. 

پالتوی خان داداش دوز، زیر چادر مثل بادکنک بادم کرده بود. 


+++ می خوام فالنامه یا دیوان حافظ جانو بخرم ولی قیمت پایینش بیست تومنه :| حافظم گرون شده :|


++++ کی هدیه یلدایی پارسال منو یادشه؟ همون جعبه انارو میگم :دی (خودتون بگردین : )))   امسال هیچ ایده ای واسه یلدا ندارم.

۱۲ نظر
بابای نرگس
۱۸ آذر ۲۰:۱۵
من اصلا یلدا رو دوست ندارم.
بزار یه نفر پیدا بشه واسه ما گل بخره، زردشو بخره
اگرچه ما خودمون گلیم.
(وی اکنون سرشار از اعتماد به سقف است...)

پاسخ :

ترک ور نداره : )))) ریزش حتا : )
اتفاقا یلدا رو عاشقم اونم فقط و فقط واسه همین شور و نشاط و دورهمیاش

+ ان شاءالله اونم پیدا میشه ولی شما باس گل بخری
جناب قدح
۱۸ آذر ۲۰:۲۵
سلام :)

ای بابا شعرم گرون شد ؟؟

پاسخ :

سلام : )
بنظرتون طالب شعر این چیزا حالیشه؟ : )))
محسن رحمانی
۱۸ آذر ۲۰:۴۶
چه خوب وچه عالی.

پاسخ :

: )
محسن رحمانی
۱۸ آذر ۲۰:۴۸
روله کف دستتو بیار جلو مو فال میگیروم 15 تومن :دی نون خامه ای هم قبوله :دی خخخخخخخخخ

پاسخ :

همو نون خامه ای بیتره : ))) 
صبورا کرمی🦄
۱۸ آذر ۲۲:۳۷
مبارک باشه
از والدین بچه ها بوده یعنی؟

پاسخ :

مبارک صاحابش : )

چم! 
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۱۹ آذر ۰۷:۴۶
من مسئولیت این گل رو به عهده میگیرم :))

پاسخ :

بابا مسئولیت سنگینیه کمرت خم نشه به وقت : ))))))
محمدرضا مهدیزاده
۱۹ آذر ۱۹:۵۴
حافظ خیلی دوست داشتنیه :) 

پاسخ :

موافقم
آرزو ﴿ッ﴾
۱۹ آذر ۲۳:۵۷
خودم برات گل می‌خرم :دی

پاسخ :

خودت گلی :***
مهتاب
۲۰ آذر ۱۰:۳۱
سلام خانومی 
شما مربی مهد هستین ؟
به به گل زرد خخ 
شما خودتون گلین 😄😊
وایی مشهدیم هستین خوشبحالتون 😊☺

پاسخ :

مهتاب؟ چه اسم زیبایی دارین ^_^
سلام و نور : )
بله با افتخار ^_^
گل میبینید : ))))
😂 شناسنامه مو کشیدین بیرونا : )))
مهتاب
۲۰ آذر ۱۷:۲۸
خخخ تنها با دو پست تونستم شناسنامه بدم بیرونن خخ
آمار دراریم ما 😉
التماس دعا حرم رفتین 😊

پاسخ :

😂 اهان
بعله : )
اگر لایق بدونن و بدونید، به روی چشم نایب الزیارتون خواهم بود
ان شاءالله زیارت با معرفتشونو نصیب و روزی یکایکتون کنن
مهتاب
۲۰ آذر ۲۰:۰۷
خیلی ممنون حتما که لایقین 😚
حاجت روا باشین

پاسخ :

تشکر : )
همچنین
محسن رحمانی
۲۲ آذر ۲۱:۳۳
مطلب حذف شده چی بوده؟

پاسخ :

: ))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان