`

خواستگار


دیشبم به خیر گذشت. به مامان می گفتم الان حال و روزم خیلی خوبه، ازدواج کنم که چی بشه؟ که باز دوباره محدود بشم؟ 

که اگر الان با بابا گاهی اوقات سر ناسازگاری دارم، میگم عیبی نداره پدره و احترامش واجب

چه روزا و شبایی که تا صبح بیدار بودم و برای حال و روزم افسوس می خوردم و اشک می ریختم ولی الان، بازم خداروشکر تونستم کمی تغییر ایجاد کنم. ولی بازم نگران آینده ی نامعلومی هستم که پیش رومه


+ مگه نمیگن توی این دوره و زمونه یک نفر نمی تونه خرج زندگی رو دربیاره و همه باید با هم همکاری کنن؟ پس چرا بعضی از آقایون از شاغل بودن همسرشون سوء استفاده می کنن؟ قطعا وجود چنین مردی غیر قابل تحمله

گاهی اوقات به سرم میزنه به شروط ضمن عقدم، حق طلاق رو هم اضافه کنم :دی

۱۰ نظر
آلاء ..
۲۱ آذر ۰۸:۰۰
منم چندوقت پیش تو یه کش مکش خانوادگی حق طلاق و خواستم
ولی خودم پشیمون شدم
اگه حق طلاق داشتم تا الان 6طلاقه کرده بودم همسر و 
عاقلانه ازدواج کن تا عاشقانه زندگی کنی
عاقل باش باشه:)

پاسخ :

باشه  ^_-
واران ..
۲۱ آذر ۰۸:۱۴
از آخر به اول:
سلام 
لطفا بجای اینکه به سرت بزنه حق طلاق بگیری ، به سرت بزنه و بهش بگو لطفا به این موضوع متمرکز نشه !!
یعنی چی که به فکرت اجازه دادی که به این موضوع فکر کنی !!؟
بجاش به چیزهای خوب متمرکز شو  و جذب  اونا شو !!
ببخشید رک حرف زدم :| ولی حرفشم قشنگ نیست ! از ما گفتن بود!
امیدوارم ازم ناراحت نشده باشی !! اگر ناراحت شدی این قسمت اول حرفم رو  سانسور کنید !
با تشکر

دو : 
همکار بودن گاهی بمعنی سر کار رفتن هردو نیست !! بری /برن سرکار خوبه ولی لزوما همکاری کردن هردو به این معنی نیست!
( خواستی بعداً توضیح میدم در اینمورد بیشتر ، الان باید برم بیرون  )


سه :
توکل کن به خود خدا
خدا گر ز حکمت ببندی دری 
به رحمت گشاید در دیگری 
(‌ نمیدونم این شعر  ربط میخوره یا نه ولی این شعر رو دوست داشتم و دارم ) 
برای آینده نامعلومت نگران نباش و بجای نگرانی به چیزهای حال خوب کن فکر کن عزیز خواهر .



چهار :
همیشه پای یک خواستگار در میان است :دی 
برنامه دیشب سینماهای مشهد :دی 
نذاشتی یه شیرینی بیافتیم ها خانوممممم :))
ایشالا هر چی خیره :))



من برم که دیر شد :)
خداحافظ 

پاسخ :

: )) بابا شوخی بود وگرنه وقتی خانمی حق طلاقو مطالبه میکنه شاید به این معنیه که به طرف مقابلش اعتماد نداره (گفتم شاید پس به همه تعمیم نمیدم)

ممنونم از پیامات واران ❤
بهترینا در انتظارت
صبورا کرمی🦄
۲۱ آذر ۰۹:۳۳
نمیدونم چی باید بگم.

پاسخ :

: )
حسین
۲۱ آذر ۰۹:۳۴
من و تو و دو چشم سیاه
تو از کهکشان دل من رد شدی
من افتاده ام در سیاه چاله ها

پاسخ :

!!!
جناب قدح
۲۱ آذر ۰۹:۵۹
سلام :)
عنوان رو که دیدم گفتم یه عروسی افتادیم ...

پاسخ :

سلام و نور
زهی خیال باطل (البته ببخشیدا : ))  )
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۲۱ آذر ۱۲:۲۶


برات خواستگار اومده؟ :)  مبارکه..

من مهریه بالا دارم، حق طلاق دارم ولی دردی ازم دوا نمیکنن.. اون چیزی که باید بین دو انسان شکل بگیره با شرایط ضمن عقد شکل نمیگیره ..دعا کن زندگیت پا برجا باشه و تو همونی باشی که برای یه مرد مناسب و دلخواهه..

خودخواهیه که ما همیشه منتظریم مردی پیدا شه که دقیقا ایده آل ما باشه :)

پاسخ :

دقیقا حرفت درسته
به قولی، روی زمین دنبال فرشته نگردم
و اینکه اگر ایده آل هایی برای مرد دلخواهم ردیف می کنم باید خودمم سعی کنم به اون ایده آل ها نزدیک بشم
همون روایت که فرمودن آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
لوسی می
۲۱ آذر ۱۲:۵۵
خب این کار درست نیست.^_^
نه رد کردنِ بی‌دلیل خواستگار، نه حق طلاق، نه نگاه به ازدواج به عنوان محدودیت و نه این تصور که یک حقوق کافی نیست.
هیچ کدوم از اینا ارزش آینده نامعلوم رو نداره.

پاسخ :

متوجه ربط خط اخر کامنتت با بقیه گفته هات نشدم
تسنیم ‌‌
۲۱ آذر ۱۴:۳۶
نگا، من فقط از تو می‌تونم شیرینی عروسی بگیرم. پس لطفا عروس شو :))

پاسخ :

تو هم که مثل یکی از همکارامی : )
چهارشنبه مامان یکی از شاگردای پارسالی اومده بود با یه فینگیل بغلش
انقده ذوق زده شدم که درجا هم احوال پرسی کردم و هم بچه رو بغل گرفتم
یهو نمیدونم همکارم از کجا پیداش میشه و از پشت سرم میگه خو ازدواج کن تا اینجوری بچه مردمو خفه نکنی :| 
بابای نرگس
۲۱ آذر ۲۲:۴۷
منم الان به این نتیجه رسیدم. ازدواج بکنم که چی بشه؟!
مطرح کردن حق طلاق یه کم سخته. به نظرم درست و منطقی انتخاب کنی بهتره.

پاسخ :

ولی فقط خودمون و خدا از صدق گفتارمون آگاهه درسته؟ : )

بله بله
قاسم صفایی نژاد
۲۲ آذر ۰۹:۱۲
فکر کنم توی مهد خیلی رفتید تو نقش خودتون که برای آینده نیاز به حس مادری هم ندارید! ازدواج کنید که چی بشه؟! 
چه سوءاستفاده ای از شغل میشه کرد؟ 

پاسخ :

بی احترامی به آقایون بلاگر بیانی نشه، 
(عوامانه ش میشه اینکه👇)
ببینید از دور و نزدیک می شنوم که خانم رفته سر کار و بعدها مرد خونه تنبل شده و خوش نشینی و خونه نشینی رو اختیار کرده
حالا نمیدونم رفتار اون خانم با چنین مردی چجوریه ولی برای شخص من غیر قابل تحمله
مرد باید کار کنه حالا خانم هم کار کنه میگیم دمش گرم که فکر زندگیشه، نکردم میگیم وظیفه ی معاش با مرده
ولی اینطور مردها..... 
از این خاطره که میگم سوء استفاده شده از شغل خانم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان