`

یلدایی ترین روز کاری


من و کوچولوهام 

امروز



۸ نظر
صبورا کرمی🦄
۰۲ دی ۲۳:۲۰
ای جانم 😍😍

پاسخ :

جونت سلامت  :*
بابای نرگس
۰۲ دی ۲۳:۲۲
عجب شیک و مجلسی...
آفرین.

پاسخ :

امروز خیلی خوب بود
اصلا دور از انتظار بود انقدر خوب پیش بره
جناب قدح
۰۲ دی ۲۳:۲۳
سلام :)

چقدر قشنگههههه

پاسخ :

سلام 

ما اینیم دیگه [عینک دودی]
miss yellowin
۰۲ دی ۲۳:۲۵
چه هنرمندانه :))
آفرین :)

پاسخ :

دیگه دیگه ✌😇
ممنون :*
محسن رحمانی
۰۲ دی ۲۳:۲۸
چه خوب:).
من که چیزی جز گل نمیبینم:دی

پاسخ :

خوب باشید همیشه
مگه غیر از اینه؟ :|
هلما ...
۰۳ دی ۰۰:۵۰
شبیه سفره عقده :)

پاسخ :

:دی
عاشق بارون ...
۰۳ دی ۰۲:۱۱
اوه چه مفصل! :) چه خوشگل. :) خسته هم نباشی. :))

پاسخ :

ممنون بارون :****
لوسی می
۰۳ دی ۰۸:۱۹
خوشگله ^_^

پاسخ :

گل رز؟؟ بله بله خیلی خوشگله 😎
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان