`

شمسه (یک شونزدهم)


بی دقتی تا چه حد آخه

بازم همون ایرادای قبل

سخته

خیلیم سخت و گیج کننده ست



خودم وقتی نگاه می کنم (قبل از موعد) چیزی متوجه نمیشم

اما همین که میبرم پیش استاد، با نگاه اول میگن اینجا یا اونجاش به کلیت کار نمیاد! 

حتا وسط کلاس یکی از هم دوره ایام گفت محبوبه اجازه میدی من یه موردو بگم

گفتم چرا که نه

برگشت گفت این گلش بزرگه و به این فضا نمیاد!

گفتم اصلا خودم متوجه این مورد نشدم :(


+ خدایا کی میشه من کارم اوکی شه استاد بگن این طرح اجرا بشه ^_^

و این جمله استاد یعنی آغاز مرحله رنگ آمیزی  *_*



۸ نظر
جناب قدح
۲۴ دی ۲۰:۰۵
سلام

صبر داشته باشین :)

پاسخ :

منم کم طاقتتتتتتتتتت
سانا پرداز نارین
۲۴ دی ۲۰:۵۹
با تلاش و پشتکار انشاالله به اونچه که میخواین میرسین.مموق باشید

پاسخ :

همینطوره
ممنون.
همچنین : )
miss yellowin
۲۴ دی ۲۱:۱۹
من که اصلا باورم نمیشه یه روز بخوام در مورد کشیدن یا نکشیدن این گل و بلبل‌ها فکر کنم حتی! اصلا اینا قابل کشیدن نیستن که، بینهایت سخته به نظرم :|| واقعا حوصله‌ی خوبی داری :)) خداقوت :))

پاسخ :

بلبلو خوب اومدی : )))
ممنونم تسنیم جان
ولی خیلی لذت بخشه
بی نهایت
miss yellowin
۲۴ دی ۲۱:۳۳
هیچم نیست عزیزم، اگه بهم یه میلیون تومن هم بدن، اینا رو نمی‌کشم ^__^
😂😂😂
خوشگل که هستن :) ولی باید بقیه بکشن ;)

پاسخ :

ینی خااااعک ✋ 😂
پس حداقل بشین و برام دعا کن 😉 انرژی مثبت بفرست که بتونم هفته بعد یک سی و دوم رو کار کنم :دی
miss yellowin
۲۴ دی ۲۲:۵۷
یعنی الان یک سی و دوم از یک شونزدهم پیشرفته‌تر حساب میشه؟ 🤔🤔🤔
(برای اینکه بدونم چه دعایی بکنم، این اطلاعات ضروری‌ان!)

پاسخ :

پیشرفته تر؟ 😶 ریز تر بالام جان
دعا کن عزیز
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۲۵ دی ۱۳:۰۹
اون مثبت 18 چیه زیر طرح نوشتی؟   0_o

پاسخ :

عدده 😂
منحرفِ تیز 
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۲۵ دی ۱۳:۵۴
من فک کردم حروف ژاپنیه خخخ مرسی روشنم کردی :)

پاسخ :

بح بح ژاپنیم بلدی؟؟ رو نکرده بودیا 😂
خانم کوچیک
۲۵ دی ۱۵:۲۱
واقعا خودت رو با استاد قیاس نکن. برو با کسایی که از خودت پایین‌ترن بسنج و کلی انرژی بگیر و برگرد سر کارت.
چه قدر خوشگلن.

پاسخ :

قیاسی نیست عزیزم : )) اصلا مگه میشه هنرجو خودشو با استادش مقایسه کنه؟ : ))
خوشگل میبینی :**
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان