`

حداقل بند آخرو بخونید : )


فردا جشن سه ماهه داریم، که بچه هامون نشون بدن این چند وقته چیا یاد گرفتن و انگاری توی همه مهدا رسمه! قرار بود اول دی بگیریم ولی سالن پیدا نمی شد یا اینکه برنامه های مدیرمون توی اون روزایی که سالن اوکی بود، نمیومد خلاصه جور نمیشد تا ۲۶ دی که فردا باشه! ( حوایی! تولدت مبارک بالام جان *_* / تبریک تولد خاصیه مگه نه؟ : ))  )


توی این چند وقته فشار زیادی رومون بود اینکه بچه ها رو هماهنگ کنیم که می دونید چقدر کار سخت و طاقت فرساییه.. امان از این فسقلای تخس مگه یه جا بند میشن :/ به هر ضرب و زوری که بود رسوندیمشون ولی بازم استرس داریم (تمامی پرسنل مهد)


+ صبح که از خواب پا شدم وقتی صورتمو لمس کردم متوجه یه زایده ی(یا ضایعه؟! :|) دردناک روی نوک بینیم شدم -_- انگاری یه جوش زیر پوستی به چه بزرگی قراره متولد بشه ://// آخه جوش هم انقدر نفهم :// نمیدونه فردا جشن داریم و مامان و بابای کوچولوهامون قراره بیان :/ اه...


++ شوهر دوستم یه شارژر برام آورده ولی یادش رفته توی مغازه امتحان کنه و خراب از آب در اومده :/ گفته فردا بیار برات عوضش کنم ( بازم مرسی اه.. :/ )


+++ این چند وقته خیلی بد اخلاق شدم (الان باز نسیم میاد و میگه اخلاقت همینجوری بوده -_-  : ))))   ) کلی جیغ جیغ کردم سر کوچولوهام :|| آخه هی شیطنت می کردن، مام وقت چندانی نداشتیم و کلی برنامه داریم واسه جشن که باید انجام بدن :/ 


دیگه...


اهان..

میگن سلامتی تاجیه که فقط اونایی که فاقدشن، میبینن.

برای دوستی از دوستانم دعا کنید

دعا کنید که خدا این تاج سلامتی رو روی سرش قرار بده

برای دلش قرار بخواین که خدا نور محبتشو به دلش بندازه و دل ناآرومشو آروم کنه.

خواهان قرائت یه حمد شِفا رو دارم.

میدونم که اجابت می کنید : )

ممنونم از مهربونی تک تکتون


و من الله التوفیق : )

۱۰ نظر
جناب قدح
۲۵ دی ۲۰:۰۲
یا من اسمه دواء و ذکره شفاء

پاسخ :

: )
ممنونم جناب
بهارنارنج :)
۲۵ دی ۲۰:۴۸
خوش بگذره


خدا شفا بده

پاسخ :

فدای تو 😘

آمین بحق حضرت زینب
^_^ khakestari
۲۵ دی ۲۱:۵۵
ما هم جشن سه ماهه داشتیم :| طاقت فرسا بوداااااا
اما خداروشکر خوب پیش رفت

موفق باشی :)

+دعا هم چشم

پاسخ :

مربی هستی؟ ^_^ 
خداروشکر

ممنونم عزیزم

+ خیلی خیلی
بشدت محتاج دعاهاتونه
آرزو ﴿ッ﴾
۲۵ دی ۲۲:۲۰
اتفاقا جوش خیلی فهمیده‌ای است و دقیقا می‌دونه که فردا جشن دارین و واسه همینم اعلام حضور کرده :))
ان‌شاءالله حال دوستت به شود. حمد هم خوندیم. :)

پاسخ :

انگاری هیلیم هیجان داشته که کجا سر در بیاره -_-
می کشمت آرزو با این تاییدت : ))))

ان شاءالله، به دعای دوستان :*
دمت گرم ممنون
قاسم صفایی نژاد
۲۶ دی ۰۰:۴۸
ان شاء الله شفای عاجل و بهبودی کامل 

پاسخ :

ان شاءالله 
اَسی ...
۲۶ دی ۱۴:۱۸
خوندم و خوندم

پاسخ :

تشکر تشکر 😘
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۲۶ دی ۱۶:۰۵
تولد حوای جانمان مبارکــ :)

+عه توعم ازین جوشا زدی؟؟؟ 0_0   من کلا یه هفته ایه باز صورتم پر شده اصن نم دونم چرا :/  
پوستم این اواخر خیلی خوب بود :(  اینی که سر دماغمه خیلی رو اعصابه :|  نم تونم برم بیرون :/

++خب دیگه خودت حرف دلمان را زدی من دیگه حرفی ندارم :|

+++ موفق باشید برای جشن..

++++ من دوست بیمارتو میشناسم؟ ان شاء الله خوب شه..

خب قبل از تایپ یه سرچ بزن درست بنویس :/  قبل از انتشارم یه دور بخون کمتر اشتباه تایپ کن :/

پر از غلط غلوطی :|

مرسی؛ اه  :|

پاسخ :

نه فقط تو میزنی 😂
کلا پست صورت تو داغون هست الکی نگو 😄😄
 
ب ر ب ب 😒 تو خوب 😁

به دعای دوستان امروز عالی برگزار شد 😍😍

بعد میدونم

کو؟؟؟؟؟؟؟ 

تو حسودی
کجا غلط غلوطه؟ 😐

😘😘
آرزو ﴿ッ﴾
۲۶ دی ۲۰:۴۴
چگونه برگزار شد؟ :)

پاسخ :

عالی آرزو عالــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی 😍
آرزو ﴿ッ﴾
۲۷ دی ۱۶:۳۶
چه خوب :))

پاسخ :

😘
حمدان مقدم
۰۱ بهمن ۱۰:۱۵
موفق باشید

پاسخ :

ممنونم
همچنین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان