`

پرسه در خیابان های،شهر :دی


اولین دوشنبه ایه که هیچ کار خاصی انجام ندادم چرا که طرح شمسه کاملمو دو سه روز پیش تموم کردم چون رسیدم به مرحله رنگ آمیزی و باید امروز، مقوا ماکت می بردم سر کلاس ولی از اونجایی که مسیرش جوری نبود که بتونم به تنهایی از خونه راه بیفتم برم، گذاشتم واسه امروز، اما نگم براتون که یک ساعت اطراف خیابان شهدا پرسه میزدم بلکم بتونم مغازه ای رو پیدا کنم تا اینو داشته باشه

آدرسو از استاد گرفتم ولی هیچ یک از مغازه های اون راسته رنگ مورد نیازمو نداشت و دست از پا درازتر ساعت دو رسیدم کلاس و فقط تونستم طرح تکمیلی رو نشونشون بدم و کمی بشینم و بعدم راه بیفتم بیام خونه. 


+ فعلا تمایل ندارم کامنتدونی وبم باز باشه

دیگه دوست دارم واسه دل خودم بنویسم

کامنتایی رو که در مورد متن پست نباشه، جوابگو نیستم

پس ناراحت نشید. جنگ اول به از صلح آخر و اینا : )

شاد و پیروز باشید.

۰ نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان