`

بیو بیو




مقوا ماکت ۵۰×۷۰ رو با کمک بابا به یه ۴۰×۴۰ تبدیل کردیم و با هم طرح اصلیمو به کمک چسب کاغذی چسبوندیم.

اون روزی که رفتم مقوا بخرم رنگ کرم نداشت و زنگ زدم به استاد که استاد چیکار کنم و چه گِلی به سر بگیرم و بعد از دو بار سر زدن، فقط سفید دارن، بگیرم یا نه؟ گفتن اذیتت میکنه و توی دلم گفتم ولی از پسش بر میام، باید فکر اینجا رو هم می کردم که شدنیه ولی با هزار خون و دل خوردن :( 

اصلا چرا باید عزای حادثه یا پیش آمد ناگواری رو بگیرم که هنوز نیومده و رخ نداده؟ هان؟ اصلا چه میشه همین اول کاری برام دعا کنید که طرحم بدون نقص و بدون کثیف کاری به سرانجام برسه؟ هوم؟ نظرته؟

مدیونید اگر فکر کنید همه پستم حاشیه ست و اصل کاری همون نیم بند آخرشه ها : )

خلاصه اینجوریا...

۱۱ نظر
آلاء ..
۲۶ اسفند ۱۴:۲۷
من عاشق این کارام😍😍😍😍تذهیب میگن بهش؟
سخته ایا؟
بدون استاد نمیشه کشید؟

پاسخ :

بله بله تذهیب هستن ایشون 😍
سخت نیست اگر علاقه داشته باشی
هنره دیگه
بیس اصلیش علاقه س و بعد بستن کمر همت 😊
نمیدونم والا 😶 زیر نظر استاد یاد بگیری با اینی که خودت اینور و اونور سرچ کنی و ببینی و بکشی زمین تا آسمون فرق داره
بعدم مرحله ایه
تو تا نتونی بدون استفاده از پرگار دایره متقارن بکشی نمی تونی کارتو تمیز از آب در بیاری چرا که اکثرا یا یک دوم کار میکنی یا یک چهارم و ابعاد ریزتر، منظورم اینه که نمی تونی و راحت نیست کارتو کامل بکشی و لازمش همین تقسیم بندیاست.
آلاء ..
۲۶ اسفند ۱۴:۵۶
امیدوارم بتونم یه روز یدونش و بکشم
استادش و نیافتم

پاسخ :

ان شاءالله
آبی آسمانی
۲۶ اسفند ۱۵:۵۱
به به.
به همراه هر سختی آسانی است...

پاسخ :

آره بابا اداشو در میاره : ))
میم میم
۲۶ اسفند ۱۶:۰۲
الان این تهش چی میشه رو میزی؟ 

پاسخ :

این جز اینکه قراره رنگ بگیره یه چیزی کم داره
یه لفظ جلاله الله که بره و بشینه اون وسط 😍 اونوقت تکمیل تکمیل میشه
رو زمینم :دی
عاشق بارون ...
۲۶ اسفند ۱۶:۰۵
دلم خواست بیام کمکت! :دی

پاسخ :

دارم به این فکر می کنم که یسنا رو چه کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ -_-
تابستون میرفتم طراحی سیاه قلم اونم هی می گفت خاله مداد بده منم طرررراحی کنم (کشش ر)
تذهیب کار می کنم یه جور دیگه میچسبه
رنگو چه کنمممممممممممممممم 😞😞😞😞
ایرونی سنتر
۲۶ اسفند ۱۶:۵۰
خدا انشا الله تو کارات موفقت کنه. هنری رو که تو داری خیلی ها آرزو دارن داشته باشن.

پاسخ :

ممنونم ان شاءالله
اینو هم که دارم به لطف و برکت آقاجانم دارم (ولی نعمتمون)
شما هم موفق باشید.
بهارنارنج :)
۲۶ اسفند ۱۹:۱۰
باریک الله

پاسخ :

^_^

عاشق بارون ...
۲۷ اسفند ۰۰:۵۹
در مورد یسنا خدا بهت صبر بده مخصوصاً که پای رنگ وسط بیاد! :))
تو می‌خوای رنگش کنی٬ من ذوق دارم! :دی

پاسخ :

😐😭
چه جَلَب 😄
میم میم
۲۷ اسفند ۰۷:۱۰
خدای من!
منظورم این بود که رومیزیه؟ :))

پاسخ :

منم شک کردم ولی آخه چرا فاصله دار نوشتین؟ :|
خیر قراره قاب بشه بزنم به دیفال
میم میم
۲۷ اسفند ۰۸:۱۲
ما هر وقت یه اثر هنری خلق میکردیم بابامون میزد تو ذوقمون و میگفت: گُمشید برید درساتونو بخونید.
همینطوری الکی الکی تو مسایقات مدرسه ای و شهری و استانی مقام میآوردیم اما از نظر بابامون باید همچنان گُم میشدیم و درسمونو میخوندیم. کلا باورمون شد که بریم گُمشیم و درسمونو بخونیم. انقدر گُم شدیم که درسمونم نخوندیم.
وارد زندگی متاهلی که شدم-اووووممم حدود 15 سال پیش- یه میز تلفن درست کردم شبیه اینایی که بیرون میفروختن. پایه های به اصطلاح نجارا-پا غزالی- خوشگل شد. روش یه طرح تذهیب؟ آره فکر کنم. زدم و تک رنگ طلایی کار کردم.
آره آخرین روز اسفند 83 بود. همسر متوفی بنده تا آخرین روز ازش استفاده نکرد و یواش یواش فرسوده شد و پوسید و به چیز رفت.
اونوقت بود که فهمیدم بابامون راست گفته باس گُم شیم درسمونو نخونیم

پاسخ :

بابای منم تقریبا یه نمونه مثل پدر حضرتعالی بود ولی از اونجایی که بنده توی خونه دست به سیاه و سفید نمیزدم مامانم میگفتن باید تو رو (منو) قاب بگیرم بزنم به دیوار
الانم وقتی گفتم می خوام بزنم به دیفال یاد حرف مامانم افتادم
کلا خدا عزیزانمونو حفظ کنه
حتما یه چیزی می دونستن گفتن :d
خداوند رفتگانتونو قرین رحمت خودش قرار بده
میم میم
۲۷ اسفند ۰۸:۵۶
مچکر مچکر مچکر. برای مطلب بعدی که قراره بنویسی و رمز دارش هم میخوای بکنی، برات دعا میکنم. :D وحی شده مثلا بهم

پاسخ :

خدایی میرزا دعا کن واسه م
درمونده م :(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان