`

به صرف یه دسر خوشمزه برای مهمونی هاتون :دی



"سان شاین" هستن ایشون

یه دسر خوشمزه با ظاهری زیبا

خیلیم راحت درست میشه

مواد اولیه شم ارزون و بصرفه ست، چیز خاصی نداره

 

ژله در سه رنگ

بستنی میهن (من موزی استفاده کردم)

و خامه قنادی

شوکو رول، ترافل و سس شکلات و تکه های میوه هم به دلخواه که من فقط شوکو رول و موز داشتم :|


ژله هاتونو طبق دستور آماده می کنین و میذارید ۵-۶ ساعت درون یخچال تا خوب ببنده

 بعد مثل ژله خرده شیشه مکعب مکعب برش میزنید.

با قاشوق اسکوپ، بستنی توپی در میارید و میریزید درون جامی که ژله ریختین


+ ژله، بستنی و تکه های میوه رو طبقه طبقه درون جام می ریزید 

 در آخر با خامه قنادی و شکو رول و ترافل اینا تزیین می کنید 

و میذارید تو یخچال

 به همین راحتی : ) 

نوش جان.


++ آبجی خانم و یسنا اومده بودن کمکم

ولی از وقتی اومدن یا بستنی ناخنک میزدن یا ژله می خوردن

تنهایی درست کنید بهتره :|

۱۱ نظر
محسن رحمانی
۲۹ اسفند ۲۲:۰۲
خخخخخخخخخخخ

نوش جان تشکر .

پاسخ :

همیشه به خنده ولی دلیلش؟ : )

+ دوستان گلم
برای حال خوبِ هم دعا کنیم.
خدانگهدارتون تا اونور سال تحویل
دوستتون دارم
محسن رحمانی
۲۹ اسفند ۲۲:۵۷
شیطنت یسنا خواهرزادتون .

پاسخ :

اهان
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۲۹ اسفند ۲۳:۴۶
التماس دعا محبوبه جان:-)

پاسخ :

دعا گوییم حورا جان 😘
miss yellowin
۰۱ فروردين ۰۹:۵۳
احسنتم بارک‌الله :)
👏👏👏👏

پاسخ :

فدای شوما 😉😁
🍁 غزاله زند
۰۱ فروردين ۱۱:۵۵
سان شاین! یه سریال خیلی قشنگ دیدم بنام مستر سان شاین و چقدر جذاب بود!
حس میکنم بستنی‌ش هم به همون جذابی میتونه باشه :) 
راستی عیدت مبارک محبوبه جانم ❤

پاسخ :

خیلی خوب شده بود غزاله
پیشنهاد می کنم درست کنیش 😉
آلاء ..
۰۱ فروردين ۱۸:۴۲
تو ژله رو چطور درست میکنی؟

پاسخ :

طبق دستورش
چطور؟؟
آلاء ..
۰۲ فروردين ۰۱:۴۰
با یک و نیم پیمانه آبجوش امتحان کن
اب سرد اصلا نریز

پاسخ :

ژله تمشکم خیلی شل و ول بود
بعد که رو دستورشو خوندم نوشته بود فقط با دو لیوان آب جوش حل کنید :/ در صورتی که ژله های دیگه نسبتاشون یک به یک بود

خوب میشه؟؟
آلاء ..
۰۲ فروردين ۱۰:۰۷
دو لیوان آب جوش هم یکم شل میشه 
ولی یک و نیم لیوان آب جوش ژله خیلی قشنگ میشه یه بار امتحان کن خودت متوجه میشی
وقتی یکم خنک شد رذار یخچال

پاسخ :

چه جالب
ممنونم آلاء😘
امتحان می کنم
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۰۲ فروردين ۲۰:۲۰
تنکیو میس سرآشپز :)

پاسخ :

فدای  شوما
درست کردی بفرست اینور دیوار ^_-
دنیای کامپیوتر ...
۰۵ فروردين ۱۸:۵۶
ای بابا چرا آدرس وبلاگ روی عکس میذارید؟ ☻
...
میخواستم کپی کنم به بقیه بگم خودم درست کردم ☻
...
جمله آخر: منم وفتی به مامانم کمک میکنم، در واقع نصف کمک ناخونک زدن به غذاست ☻
...

عالی شده، موفق باشید...☻☻☻

پاسخ :

دیگه دیگه 😏

خداقوت واقعا 😐

تشکر 
دنیای کامپیوتر ...
۰۵ فروردين ۱۹:۱۳
به خودم خسته نباشید میگم.
...
حالا با فتوشاپ میشه اون آدرس رو یه کاریش کرد ☻.

پاسخ :

بعله هیچ چیزی غیر ممکن نیست :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان