`

اگر مجنون دل شوریده‌ای داشت. دل لیلی از آن شوریده تر بی.


چقددددر خوبه که لباس فرم داریم، جدای از اینکه همه یکدست لباس می پوشیم و در پوشش، فردی از دیگری برتری نداره، یه خوبی که داره اینه اگر حین فعالیت کلاسی، اونم کار با چسب، احیانا لباست به چسب آغشته شد نگران تمیز شدن یا نشدنش نیستی؛ حالا اینو تعمیمش بدین به همه جوانب داشتن لباس فرم در محیط کاری :|| 

مثلا ظهر بر می گردم خونه و وقتی مانتومو از تنم در میارم چشمم می افته به لکه مماخ یه فسقلی که از پشت بغلم کرده بود :| فکر کنم کار، کارِ آسِد معین چهار ساله باشه : ) همونی که گفتم فرت و فرت میگه "محبوبه جون بووووووس" امروز وسط نرمش و ورزش افتاد دنبالم تا بوسم کنه منم هی از دستش فرار می کردم و پشت بچه ها قایم می شدم :| آخه بوس که نمیکنه، گردنتو می گیره و میکشه سمت خودشو دو طرف لپتو خیس می کنه -_- خلاصه هر چی می مالیم به صورتامون، همون اول صبحی، آسد معین با آبلمبو کردنمون پاک می کنه میره پی کارش :|



+ عنوان از باباطاهره

وقتی پادکست "خانم لیلی، آقای مجنون" از کانال منصور ضابطیانو گوش میدادم، از این بیت خوشم اومد 

اینم کانال آقای مارکوپلوی ایرانی @mansourzabetian


۹ نظر
مسـ ـتور
۱۸ فروردين ۲۳:۳۳
دعا کنم یکی از همینا نصیبتون یا زوده؟ (:

پاسخ :

فک کنم خیییییلی زوده : )))
ولی شما دعاتو بکن خدا رو چه دیدی شاید نصیبم شد : ))))
یک دختر شیعه
۱۸ فروردين ۲۳:۴۱
😂😂😂

پاسخ :

بعله بایدم بخندی : ) تو که مماخی نشدی

امروز جلوم ایستاد و گفت محبوبه جون خونه تون کجاست
گفتم خیلی دوره خاله واسه چی
گفت میشه بیای خونه مون : )))) گفتم نه خاله نمیشه
مامانت خبر نداره، اجازه نگرفتیم
گفت الان اجازه گرفتم :|
گفتم کِی خاله، تو که با سرویس اومدی
گفت، خب بیا اونوقت اجازه می گیرم!
 : )))))

تازه هر روز صب اول یه نیم ساعتی کلاس منه بعد با زور می فرستم کلاس خودش (نوباوه ست!)
یک دختر شیعه
۱۹ فروردين ۰۱:۲۱
بس که مربی خوبی داره خو😌❤😍

پاسخ :

تو تعریف نکنی کی ازم تعریف کنه :***
مرتضا دِ
۱۹ فروردين ۱۲:۰۰
:))))

پاسخ :

میخند؟ 😶😐
لوسی می
۱۹ فروردين ۱۲:۱۷
همیشه فکر میکردم شغل مربی مهد شدن رو دوست دارم.
الان که اینو گفتی فهمیدم اصلا دوست ندارم :|
:)))

پاسخ :

😂😂 آره واسه اونی که حساسه به این چیزا سخته 
مرتضا دِ
۱۹ فروردين ۱۵:۴۱
شغل شادی دارین :)))

پاسخ :

بابا اصاب خوردکنه 😂😂😂
آبی آسمانی
۱۹ فروردين ۱۵:۵۰
سید معین.
چه اسم قشنگی...

پاسخ :

آسِد معین ^_^
جناب منزوی
۱۹ فروردين ۱۸:۱۰
خدا صبرتون بده :)

پاسخ :

آفرین آفرین
ازین دست دعاها دوست دارم و بشدت نیازمندم : ))))
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۱۹ فروردين ۱۸:۱۳
:/ عییی

پاسخ :

کوووووفت : ))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان