`

همین الان یهویی/بدون شرح


یکی از آینده سازان این مملکت

😂

۱۵ نظر
محسن رحمانی
۲۱ فروردين ۰۸:۵۵
کجاست؟ چرا من نمیبینمش؟آیکن تفکر:دی

پاسخ :

چشم بصیرت دارا میبینن : ))
میم میم
۲۱ فروردين ۰۹:۵۹
کاش میشد فهمید به چی فکر میکرده؟

پاسخ :

😂 عاشق بوده یعنی؟
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۲۱ فروردين ۱۰:۲۷
اون در رنگی رنگی مال مهدکودکه؟!
چجوریه اینجا؟! از بیرون وارد حیاط میشه؟! چمنه؟! موکته؟ :|

پاسخ :

اره در ورودیه

نه وارد یه سالن کوچیک میشه که جا کفشی اونجاست
دمپاییاشونو می پوشن و وارد سالن اصلی مهد میشن
اره موکت طرح چمنه 😂
واران ..
۲۱ فروردين ۱۱:۱۱
نخند 😀😀


سلام:)

پاسخ :

نخند خو 😂 
سلام و نور عزیزوم
آرزو ﴿ッ﴾
۲۱ فروردين ۱۵:۵۳
آقا نکته‌ش چیه؟😶

پاسخ :

نکته خاصی نداشت
یه لحظه فان بوجود اومد تو مهدمون خواستم باهاتون به اشتراک بذارم
آبی آسمانی
۲۱ فروردين ۱۵:۵۸
جریان چی؟

پاسخ :

این اقا پسر کوچولومون همین که از مامانش جدا میشه به در ورودی مهد که میرسه، کفشاشو توی خیابون در میاره و وارد میشه 😐😂
خودمون متوجه نشدیم
راننده سرویسمون پشت سرش بوده، خطاب به معاونمون میگه یکی از آینده سازای این مملکت 😂
🦉 شباهنگ
۲۱ فروردين ۱۶:۰۵
عاشق بوده

حالا اگه من می‌خواستم این عکسو بذارم وبلاگم، پلاک ماشینم ادیت می‌کردم شهرم معلوم نباشه :))

پاسخ :

بابا منو که همه میدونن مشهدیم ضمن اینکه این شماره پلاک واسه کل استانه
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۲۱ فروردين ۱۶:۲۵
خخخخ حس میکنم برا منم پیش اومده :))

ولی خاطرم نیس کی و کجا :))

پاسخ :

دیوانه 😐
🦉 شباهنگ
۲۱ فروردين ۱۶:۲۹
می‌دونیم. ولی من خوشم میاد عکسو دستکاری کنم از این رعد و برقا بذارم خب :)))

پاسخ :

یعنی نسرین باس بزنم لهت کنم 
اخه چرا بروز نمی کنی
بخدا دلمون تنگ شده برات
آبی آسمانی
۲۱ فروردين ۱۷:۰۷
راستش من فکر کردم چالشه جدیده.
این که همین الان از جایی که هستی عکس برداری و همین تیتر رو براش انتخاب کنی....

پاسخ :

میتونه چالشم باشه : )
لوسی می
۲۱ فروردين ۲۲:۰۳
:))
عزیزممم..
اول فکر کردم کفش زنونه است... گریه م گرفت :)))

پاسخ :

واه
چرا گریه؟؟؟؟
بی نام
۲۱ فروردين ۲۲:۵۰
جناب کفش... بفرما تو.... دم در بده :))

پاسخ :

: )))
لوسی می
۲۱ فروردين ۲۳:۱۶
برای اینکه فکر کردم کفش یکی از مربیان مهده!
گریه داره دیدن چنین صحنه‌ای که یک مربی رقم زده باشه :))
بعد فهمیدم کفش بچه است :)))

پاسخ :

جدی؟ 😶 
خدایا توبَح 😐
آرزو ﴿ッ﴾
۲۲ فروردين ۰۱:۱۲
با خوندن جوابت به کامنت بعد از خودم فهمیدم نکته چی بوده😅
آقا من فکر می‌کردم اینا کفش‌های خودته😶 و از هول یا بی‌دقتی اشتباهی اونجا در آوردی😶

پاسخ :

یا خدا 😶
مرسی آرزو یعنی انقدر حواس پرتم؟ 😂
آرزو ﴿ッ﴾
۲۲ فروردين ۱۳:۳۰
حواس پرتی که اشکال چندانی نداره. پیش میاد دیگه :دی

پاسخ :

بعله : ))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان