`

خمیر دندون


چند روز پیش از شبکه مستند کلیپی پخش شد که راه های خانگی پاک کردن انواع لک توسط خمیر دندونو آموزش می داد.

امشب که دورگیری طرحمو تموم کردم و رسیدم به رنگ آمیزی

عوض برداشتن رنگ طلایی، رنگ زرد رو تو پالت ریختم و با قلمو رقیقش کردم و بالطبع استفاده 😐

تقریبا چند برگی رو رنگ کردم تا اینکه متوجه شدم طرحم داره شبیه تشعشع های خورشید میشه 😶😯 یکم که دقت کردم فهمیدم ای وای من اینکه زرده! من چرا دارم زرد می کنم؟؟؟😶😐😑

مگه استاد نگفتن طلایی؟! 😕😐


همینطور هاج و واج میخ طرحم شده بودم که صدای مهدی رو کنارم شنیدم.

فقط بهش گفتم خراب کردم 😞 

شاید باورتون نشه ولی تنها چیزی که اون لحظه شنیدم همین بود: غصه نخور معجزه خمیر دندون رو دست کم نگیر، روشو با خمیر، سفید کن!!!!!


من 😒

طرحم 😐

خمیر دندون 😑

دوباره من 😬


+ زنگ زدم به استاد و ماجرا رو توضیح دادم

استاد هم عوض اینکه راهکار بدن، فرمودن تو چرا هر موقع زنگ میزنی از یه شماره دیگه ست؟ 

خدایا توبَح، یعنی فقط دوست داشتم موهای سرمو بکَنم

من این ور خط دارم جوش طرحمو میزنم و حرص می خورم

استاد سوال براشون پیش اومده که چرا اینبار با یه شماره دیگه تماس گرفتم!

اَی خِدا 🙏

خلاصه اینکه روی اونایی رو که رنگ زرد زدم، طلایی زدم و انگار نه انگار قبلش یه دست رنگ دیگه ای زده شده!!!! 


++ یکم پیش برم، عکسشو میذارم.


۱۲ نظر
محسن رحمانی
۰۴ ارديبهشت ۲۳:۱۴
خوب حالا چرا با یه شماره دیگه زنگ زدید ؟ :دی

پاسخ :

دلیلش واضحه
soolin :)
۰۴ ارديبهشت ۲۳:۲۱
تا اواسط پست که گفتید ای وای چرا زرد زدم،شروع کردم به کامنت نوشتن که اگه روش طلایی بزنید،اب از اب تکان نمیخورد.....و الان فهمیدم که بله...همینکارو انجام دادید😊

پاسخ :

آره رنگ، رنگو می خوره و برام جالب بود این حرکت

حس بدی داشتم
یک آن حس کردم تمام زحماتم به فنا رفت
کلی براش زحمت کشیدم
کمرم نابود شد
موقع بلند شدن دست و پاهام گز گز می کنه ولی همچنان عاشقانه دوستش دارم و لذت میبرم
محسن رحمانی
۰۴ ارديبهشت ۲۳:۳۶
نوچ واضح نیست.

پاسخ :

سیم کارتم شارژ نداشت با خط مامانم زنگ زدم بهشون

+ حالا واضحه؟
هلما ...
۰۵ ارديبهشت ۰۰:۰۸
چرا هربار با شماره متفاوت زنگ میزنی به استاد؟!

پاسخ :

هلمایی می کُشمت 😂
هلما ...
۰۵ ارديبهشت ۰۰:۱۹
امروز 8:30 صبح دلم گرفته بود رفتم امام زاده بچه های چند مدرسه رو آورده بودن برا جشن تکلیف، یاد تو و نسرین افتادم. 
یکی از بچه ها هم اومد باهام دوست شد. 😍

پاسخ :

من کجا و نسرین جون کجا

مرسی که یادم بودی 😘
گازش که نگرفتی؟ 😂
هلما ...
۰۵ ارديبهشت ۰۰:۴۲
تو مشهد و نسرین جون تبریز :))

نه من گاز نمیگیرم کلا :)

پاسخ :

:دی
آلاء ..
۰۵ ارديبهشت ۰۰:۵۵
من یه بار این بلارو سر بوم رنگ روغنم اوردم😃یه روز بوم و اوردم خونه و هنرمند شدم و خواستن خودم تنها رنگ درست کنم و بزنم تابلوم زمستون بود قشششنگ گند زدم اومدم درستش کنم با دستمال پاکش کردم رنگ پخش شد😃بعد که خشک شد رنگ سفید زدم اصلا یه وضعیتی بود😂😂

پاسخ :

شاهکار کی بودیم ماااااا 😄
آلاء ..
۰۵ ارديبهشت ۰۱:۲۴
البت که من ۱۱سال سن داشتم

پاسخ :

در اصل ماجرا فرقی نمی کنه، گودزیلایی بودی واسه خودت 😜😁
آلاء ..
۰۵ ارديبهشت ۰۱:۴۶
عکسش و میذارم
هربار به اون تیکه نگاه میکنم خندم میگیره

پاسخ :

: ))
آقای صاد
۰۵ ارديبهشت ۱۰:۲۵
خب با رنگ سفید روش بزن بعد اصلاح میشه رنگ طلایی استفاده کن. رنگ روغنه؟

پاسخ :

گواشه : ))

نهههههه درست شد
روش دوباره رنگ طلایی زدم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان