`

ختم دسته جمعی قرآن کریم


"بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را"

سلام دوستای گلم


بانوچه عزیزم به رسم هرساله

قراره در وبلاگش

ختم دسته جمعی تلاوت قرآن رو برگزاری کنه

لازم نیست حتما یک جزء انتخاب کنید

نیت فقط خوندن قرآنه

اما نه یک خوندن معمولی...


یک قرار وبلاگی


همه دوستان بلاگر 

قرار روزی چند صفحه تا چند جزء از قرآن رو به نیت

یکی از شرکت کننده های این ختم

تلاوت کنن.

...همه شما دعوتید...


خدای موسی به موسی فرمودن

با زبانی دعا کن که گناه نکرده باشی

گفت چطوری؟ مگه میشه مگه داریم

فرمود: از دیگران بخواه تا برات دعا کنن.


+فرصت رو قدر بدونید و غنیمت بشمارید : )

التماس دعا


۲ نظر
سارا
۱۴ ارديبهشت ۱۲:۳۵
مرسی عالی بود

پاسخ :

نوش روحتون : ))
آبی آسمانی
۱۶ ارديبهشت ۰۷:۱۰
التماس دعا...

پاسخ :

محتاج ترینم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان