`

امروزی جات


حوالی ساعت دو و نیم زنگ زدم استاد و اجازه حضور خواستم، چرا که دوشنبه ها کلاسمون برگزار میشه و دیروز بنا به دلایلی نامعلوم از طرف استاد کنسل شد.

اصلا فکرشم نمی کردم بتونم عصری (ساعت سه و نیم) پاشم برم حرم و دو سه ساعتی تو کلاس بشینم و بعد از عرایض استاد و آموزشای مخصوص، مشغول ساخت رنگ بشم، ولی بحول و قوه الهی تونستم بدون حتا ذره ای احساس ضعف خودمو تا خونه برسونم. حوالی ساعت نُه شب بود که رسیدم خونه و افطار کردم : )


+ گلدون اشک عروسی که پارسال بذرشو کاشته بودم و زمستون اصلا بهش رسیدگی نکردم و بهار امسال با بارش های اخیر حالش بشدت خوب شد و دوباره با دیدنش حالم خوب میشه، براش خواستگار پیدا شد : )) دو تا از همکارام با دیدن قلمه ای که واسه مربی ارشدمون برده بودم ازم خواستن واسه اونام ببرم و منم با کمال میل قبول کردم چرا که گیاه اشک عروس همونطور که از اسمش پیداست، تکثیرش فقط و فقط با اشک هاییه که از خودِ برگ میزنه بیرون، زیاد میشه. امروز صبح یه ساقه شو با دستم کشیدم بالا و با ریشه هاش اومد بیرون و گذاشتمش توی یه گلدون جدا و بردم واسه مربی مون.. با خوشحالیش، خوشحال شدم.. چرا این موجود دوستداشتنی رو انقدر عاشقم؟ *_*


++ شما رو توصیه می کنم به خوردن شربت خاکشیر و لیمو

واقعا جلوی تشنگی رو می گیره... روی من که جواب داده. امیدوارم برای شما هم کارساز باشه. نوش جان : )


+++ توی شهر شما هم پروانه ها زیاد شدن یا فقط مشهد اینطور شده؟؟

یه اردی بهشت پروانه ای رو شاهدیم ^_^


+ پارسال، همین حوالی


+ اینم گلدون امروزم : )


دریافت

+ نتونستم تصویرشو بذارم :| گویا این مشکلیست همگانی!


۱۰ نظر
بهارنارنج :)
۲۴ ارديبهشت ۲۲:۵۷
حرم میری التماس دعا:)

پاسخ :

اتفاقا امشب خیلی بیادم اومدی
کاش بازم شبای احیا مشهد باشی
فاطمه :)
۲۴ ارديبهشت ۲۳:۰۴
میتونی عکسشم بذاری برامون :))
این همه دختر چرا برای عروس خواستگار پیدا شد؟ بعدشم اشک عروس جماعت دیدن نداره اینجور که شما خوشحالین معلومه چه مادرشوهرایی میشین :/ :))
+تو شهر ما همه چی زیاد شده پشه،پروانه،مگس،کلاغ و...فکر کنم بودن از قبل ولی الآن رخ نشون میدن..:)

پاسخ :

الان امکانش نیست، اول صبح میذارم همینجا : )
: )) بابا اسم گیاهه اشک عروس یا اشک تمساحه من بی تقصیرم بخدا.. اصلا من اشکشو در نیاورم باور کن : ))))
+ اوه مگس :||
فاطمه :)
۲۴ ارديبهشت ۲۳:۳۲
اگه سختت میشه لازم نیست زحمت بیفتی.
میدونم شوخی کردم یه دفعه حس بامزگیم گل کرد :/
:)))

پاسخ :

نه بابا زحمتی نیست
خودم خواستم بذارم ولی شبا نتم کنده بازی در میاره..

وب خودته بابا راحت باش :** 
نا دم
۲۴ ارديبهشت ۲۳:۳۸
سلام
زیارتتون قبول... سلام ما رو هم برسونید به حضرت، هر وقت مشرف شدین.

متاسفانه با ایشون( اشک عروس خانم) آشنایی ندارم :))

اول سال که جنوب بودیم با حجم زیاد بروانه ها شگفت زده شدیم، اما چند روزیه تو تهران و قم هم زیاد شده، یعنی ما تو جاده بودیم هی این طفلیا می خوردن به شیشه ماشین ... تو خونمون هم زیادن.
به نظر شبیه یه آفَت میان! امیدورام برای کشاورزی و اینا ضرر نداشته باشند...

پاسخ :

سلام و نور عزیز جان
تشکر... دعاگو هستم. شما هم تو لحظه های مناجاتتون دعامون کنین

ان شاءالله فردا صبح عکسشو میذارم و آشنا خواهید شد : )

ان شاءالله
اما وجود همین کوچولوهای رنگی، باعث شده مسیر خونه تا مهد، حس خوبی داشته باشم و لبخندم محو نشه
چون همشون شبیه همن گاهی فکر می کنم تنها یه دونه ست که منو از خونه تا در مهد، همراهی می کنه : )
یک دختر شیعه
۲۵ ارديبهشت ۰۲:۲۴
تو شهر ما ام زیاد شدن= )))

پاسخ :

از دست تو : )))
واران ..
۲۵ ارديبهشت ۰۵:۳۴
 سلام
ما از اوایل فروردین پروانه ها به شهر خودمون و شهرهای اطراف شهرمون اومدند جوری که یادمه داداشم اینا وقتی برای نوروز اومدند جلوی ماشینشون 
متاسفانه پر از پروانه های کشته شده بود که بسمت نور ماشین هاشون اومده بودند و چون هجوم آورده بودند همشون از دم کشته شده بودند:(
تازه میگفتن کل جاده پر از پروانه بوده.


+

حتی خود شربت آبلیمو همین کار رو میکنه :)
ولی شربت خواستین بخورین تخم شربتی هم بخورین اونم خوبه :)


یه گلدون داشتم دقیقا به همین اسم که کادو گرفته بودم دادم به یکی از دوستام گفتم من میرم مسافرت برمیگردم ازت میگیرمش :)
گفت باشه مشکلی نیست ولی وقتی برگشتم بهم ندادش انداخت گردن مامانش گفت مامانش گفته نمیدمش :|
منم هیچ دیگه :| راستش ناراحت شدم دلم راضی نبود ولی چی میتونستم بگم ؟!:(
چون دلم رضا نبود و نشد یادمه یه باد شدید اون زمان اومده بود گلدون کنار پنجره شون بوده باد اونو به فنا داد :|:)
دیگه هیچی تو دلم گفتم حتی گلدون هم دلش رضا نبود پیش شما باشه ؛)
ترجیح داده بود به فنا بره ولی پیش شون نباشه :)

ببخشید بابت طولانی شدن حرفام :)

نماز و روزه و زیارتت هم قبول باشه هر بار رفتی حرم یادت نره منم دعا کنی 🙏
ممنونم 🍀

پاسخ :

عجب!!! یادمه تو کتاب "چراغ ها را من خاموش می کنم" یه مورد مشابه همین ازدیاد پروانه ها خوندم با این تفاوت که تو اون کتاب از لفظ "هجوم" بی سابقه ملخ ها قبل از انقلاب یاد کرده بود. حالا پروانه یکم نشاط برانگیز هست ولی ملخ 😩 وحشتناکه

تا به دیروز شربت آبلیمو، زعفرون و تخم شربتی می خوردم ولی بازم تشنه میشدم.. حالا در کنار این، شربت خاکشیرو هم امتحان می کنم ببینم چه اتفاقی میفته : ))

:دی طفل اشک

اختیار داری... وب خودته :دی

همچنین
چشم.

miss yellowin
۲۵ ارديبهشت ۰۸:۳۳
عهههه! تو شهر شمام زیاد شدن؟ فک می‌کردم فقط شهر ماست :)

پاسخ :

:دی بله تو شهرمام زیاد شدن : )))
میم میم
۲۵ ارديبهشت ۰۹:۵۱
سلام از اون پروانه های نارنجی اگه منظورته اینجا هم تک و توک دیده میشه. چند سال پیش خیلی زیاد بود قشنگ میخواستن برن تو حلقت.
خوبی؟
برای گلدونات از ایشون(لینک) کمک بگیر. جوابتو زود میده و تخصصش گل و گیاهه. 

پاسخ :

سلام 
دقیقا از همونا *_*
خوب نباشم؟ : )
مرسی میرزا... اتفاقا احتیاج دارم به یه فرد آگاه در دسترس :|
ار کیده
۲۵ ارديبهشت ۱۱:۰۸
پروانه هام اینجا خیلی زیاد شدن! چه عجیب که اونجا هم همینطوره....

پاسخ :

گویا همه جا هستن اما شدت و حدت داره
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۲۵ ارديبهشت ۱۲:۱۹
این اشک عروسو که قبلانم معرفی کرده بودی بهمون..

سمت شما پروانه زیاد شده سمت ما هنو زیاد نشده :(

9 شب افطار کردی؟ :|

خودته نکش که :/

پاسخ :

آره ۹ افطار کردم : )))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان