`

باب الحوائج

 

او که در شش ماهگی باب الحوائج می شود

گر رسد سن عمو حتما قیامت می کند

 

+ دو سه سال متوالی اولین جمعه ماه محرم رو میرفتم حرم و 

توی مراسم شیرخوارگان حسینی شرکت می کردم

ولی امسال...

خواب موندم

خواب موندم...

 

++ سوزی که در صدای حاج احمد واعظی هست، در هیچ صدایی

نیست..

این مراسم فقط با صدای ایشون برام دلچسبه

امسال از مراسم حرم جا موندم ولی صدای حاج احمد رو از مصلی تهران و پای تلویزیون شنیدم و اشک ریختم...

 

+++ یه روزیم من علی اکبرمو بغل می گیرم و نذر شیرخواره رباب می کنم... 

میرسه اون روز؟؟

نمیدونم.

 

درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان