`

خدایا کمک پلیز (آیکن زانو زدن و واسه خدا ناز کردن)

 

تا نیم ساعت دیگه باید برم مهدو ایده و برنامه کاردستی اول مهر واسه بچه ها بهمراه مربیای دیگه، بچینیم و به واقع هیییچ ایده ای ندارم جز اینکه یه عروسکی، پروانه ای خرس و خوکی درست کنیم و سر مدادی شکلاتی بذاریم و بدیم بهشون :|| همین :/ خسته نباشم واقعا ---___---

 

ازون طرفم برگردم خونه و کیف آرشیومو بردارم و یا علی.. برم حرم تا طرحمو به استادم نشون بدم و تاییدیه بگیرم.. کاش میشد با عکس سر و ته شو هم آورد ولی خب به قول استاد عکس واضح نیست و حتما باید حضورا نشونشون بدم :|

 

دیشب تا حوالی ساعت دو بیدار بودم و مشغول رنگ کردن بودم.

یه پست گام به گام مثل پست قبلی با همین عنوان که درش عکسای طرحمو ضمیمه کردم و خب شاید باورتون نشه یک هفته س توی پیش نویساس و هنوز وقت نکردم تکمیلش کنم.

 

حقوقی که با این مهد و مدیریت جدید صحبتشو کردم ازون قبلیه بهتره.. خداروشکر

 

+ خداجونم.. هوامو داشته باش.. مرسی ^_^

۳ نظر
مهتاب
۳۰ شهریور ۲۳:۰۱

سلام 

منم امسال تازه مربی مهد شدم استرس دارم میشه از تجربیاتتون برام بگین  خیلی ممنون میشم 

پاسخ :

سلام و نور : )
خیلیم عالی ^_^ امیدوارم کار با بچه ها رو دوست داشته باشین (عمیقا) ^_^ 
تجربه؟؟؟ تنها دو سال سابقه کاری دارما : ))) 
چی بگم؟؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان