`

ته ته خوشبختی


میدونید آخرِ خوشبختی چیه؟ دقیقا ته تهش! (از نظر خوراکی البته :دی)


اینکه وقتی دنبال یه چیزِ دیگه ای لا به لای خرت و پرتای ریز و درشت تو کمدت می گردی، یهو با دیدن دو سه ورق(صفحه) لواشک که تو یه پلاستیک تا شده بودن چشات قیلی ویلی بره 😍

یه لحظه یسنا وار با خودم گفتم: اینو کی واسه من اینجا گذاشته بود؟! 

اصلا نفهمیدم چطوری درِ کمدُ بستم. نمیدونم اینور سال خریدم یا اونور سال، چون تقریبا هر بار میرم بیرون واسه خودم لواشک میخرم. یحتمل این خوشمزه ها رو  فراموش کرده بودم بخورمشون 😊

وقتی مامانم واسم میخره قبلش بهم میگه زیاد نخور! فشارت میفته و فلان.. ولی هیچ وقت به حرفشون گوش ندادم چون وقتی لواشک میبینم هوش از سرم میره و الان نخور کی بخور.. انگاری با خودمم مسابقه دارم :دی


+زندگیتون پر از حسِ خوب خوشبختی : ) اونم از نوع همیشگیش ^_^

۱۶ نظر
گیس گلاب خاتون :)
۰۶ فروردين ۰۱:۰۴
لواشک عشق عست [نقطه] :)))
نوش جونت لواشکا :)
خدایی خیلی حال میده این جور یافت ها حتی از نوع پولش ته جیب یه لباس قدیمی :دی

پاسخ :

اووووف فراتر از عشق حتی *_*
(خخخ الان که دارم جواب میدم تو اتاقم یه ملچ ملوچی راه انداختم که نگو..) فدات عزیز دلم : *
اوهوم اوهوم خیلی : ) حتی دیده شده لای کتاب ^_- یافت شده 

آرزو ﴿ッ﴾
۰۶ فروردين ۰۱:۳۴
چند وقته حسم نسبت به لواشک رو از دست دادم و متاسفانه لای خرت و پرتا، بادمجون گم نمیشه که بعدا پبدا شه و احساس خوشبختی کنم!

لحظه لحظه‌ی زندگی خودت هم روشن به نور خدا :))

پاسخ :

+آقا اون خر با بارش گم میشه نیست احتمالا 😕😐
بادمجون؟!!

چرا؟ چرا حسی نسبت به این خوردنیه خوشمزه نداری؟ هوم؟ دلیل از دست دادنش چی بوده؟
+خخخ چه همه سوال

ممنونم آرزو جون 😘 چه دعای قشنگی کردی واسم ^_^
آرزو ﴿ッ﴾
۰۶ فروردين ۰۱:۳۸
هروقت غلط تایپی داشتم یعنی با لپتاپ نوشتم!
*پیدا!

پاسخ :

خخخ
باشه : )
آرزو ﴿ッ﴾
۰۶ فروردين ۰۱:۵۶
منظورم اینه که شما با پیداکردن لواشکی که قبلا گم شده، خوشحال میشی، من با بادمجون! :))
تازه اونم شتره که با بارش گم میشه! :))

نمی‌دونم. شاید چون جدیدا بستنی تموم قلبم رو تسخیر کرده! :))

پاسخ :

عاقا.. عاقا..! نگو که بادمجون خوری؟ یعنی همون حسی که من به لواشک دارم تو به بادمجون داری!
خخخ 
خر یا شتر چه فرقی میکنه همشون چهار پان : )))

+چقد بده آدم شکمو باشه 😭😭😭😭😭
بستنی؟ 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

اینم میدوستم 😂😂
🍁 غزاله زند
۰۶ فروردين ۰۲:۱۲
من کلا آدمه شکمویی‌ام،بیشتر غذاها برای من حکم خوشبختی رو داره :)))
مخصوصاً وقتی که قحطی‌زده‌وار دنباله یه چیزه خوشمزه‌ایم!!! 

پاسخ :

خخخخخ مثل خودمی غزاله.. 
تا چند سال پیش اگه مامانم می خواست منو دنبال چیزی بفرسته تا براشون بیارم، به شوخی می گفتن فلان خوردنی هم کنارشه.. اونوقت من قِرقی طور به سمت خواسته ی مادرم پرواز می کردم(اینقدر وضعم خراب بوده خخخ)
بله بله^_^
بلاگ فان
۰۶ فروردين ۰۹:۵۰
حالا لواشکه کپک نزده بود؟

پاسخ :

+عخیییییی بلاگ فانمون..
از این ورا؟
نمی خواین ستارتونو روشن کنین؟

نخیرم 😒 
مگه لواشک کپک میزنه؟ 😕
بلاگ فان
۰۶ فروردين ۰۹:۵۸
والا داشتم یه کاری انجام میدادم گفتم یه سری هم به شما بزنم.
والا همه چی کپک میزنه!
در مورد روشن کردن ستاره هم باید بگم حالا حالا ها قصدش رو نداریم. البته شاید تا ابد هم قصدش رو نداشته باشیم. ولی فعلا در موردش تصمیمی نداریم.

پاسخ :

خیلی هم خوب.. خوش اومدین
نخیرم لواشکای من کپک نمیرنه..
چه حیف..
هیچ وبلاگی بلاگ فان نمیشه.

+مدیونید اگه فکر کنید منظوری داشتما خخخ
مداد رنگی
۰۶ فروردين ۱۰:۱۱
سلااااااااامممممممم
جون لواشک دهنم آب افتاد
بح بح
لواشک فلسفش رمیکرده به دوره نمیدونم چی چی
انوقت درست میکردنداعلاخوشمزه انوقتم من نبودم
برام گفتن
زن عموم درست میکردانوقت که کوچیک بودیم کنارهم باپسرعموهاودخترعموهامیخوردیم
یعنی عشق دنیارومیکردیمممممممم
لواشک نباشه زندگی جریان نداررررره:)


لواشک هرجاپیداشه خوردن داررررررررره:))

پاسخ :

سلام 
اوه شرمندم..
وااای لواشک خونگی... زن عموی منم تا پارسال لواشک درست می کرد.
دقیقا.. 

صحیح است صحیح است : )
مداد رنگی
۰۶ فروردين ۱۰:۱۲
ادامش:دستم خوردروارسال ومطلبه ارسال شد

مثلااا توکمدی
باپلاستیک پوشیده شده ای
نه روی اسفالت وگردوخاکی

پاسخ :

خخخ این اشتباهی رو ارسال زدنم معضلی شده هاااا
نرگس :)
۰۶ فروردين ۱۷:۴۷
لواشک*_* آلوچه البته عشق تره از نوع ابدارش*_*
وااای تو دیگه چی از دنیا میخوای*_*

پاسخ :

ای جاااان چه ذوقی می کنی نرگسم ^_^ اووووف آلوچه *_-
نچ نچ نچ بگممممممم؟
ولی اینجا جاش نیستا خخخخخ
رشته خیال
۰۶ فروردين ۱۸:۳۸
گویا لواشک تاریخ انقضا نداره 

پاسخ :

حتما داره! ولی این یکی خداروشکر سالم بود.
JOJO Kocholo
۰۶ فروردين ۲۱:۰۴
خوشبختی چیپس کنار دسته ^_^ و مارشمالو ^__^

پاسخ :

اوه اونم باحاله ولی با ماست موسیر لطفا  ^_- 
مارشمالو😕 امتحان نکردم راستش : )
JOJO Kocholo
۰۶ فروردين ۲۳:۴۸
عخ عخ نصف عمرت بر فناست -_- مارشمالو خیلی خوبه
این سفید صورتیا که بسته بندیه

پاسخ :

😑 ممنون!
دیدمشون ولی هیچ وقت تمایل نداشتم بخورم
خانومِ حدیث :)
۱۱ فروردين ۰۱:۵۹
لواشک عشق ابدی من  :)))

پاسخ :

خخخ وبلاگ رو منور کردیا ^_-
: ))
صدیقه
۱۲ فروردين ۰۰:۵۹
جانا سخن از دل ما میگویی...^_^
البته آلبالو خشک رو بیشتر عاشقم!:=))

پاسخ :

خخخخ امشب کولاک کردیا..
حتی زبان :دی
😒 حیف شدی رفت!
صدیقه
۱۲ فروردين ۱۲:۱۲
دیگه مواقعی که فرصت میکنم یکجا میرم پستای بچه ها رو تو اینستا و وبلاگ و اینا نیگا میکنم:) ، ینی چی حتی زبان؟؟ هرجور فک میکنم متوجه منظورت نمیشم!خخخ

پاسخ :

اوه خیلیم خوب : ) و من الله توفیق ^_-
آخه مگه این نیست؟ جانا سخن از زبان ما می گویی.
: ))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان