`

اومدم تا زخمی تون کنم!

 

جمعه صبح قبل ازینکه داداش و زن داداش (بالاخره خواهر شوهر شدم ^_^) برن بیرون، در یک اقدامی شوم تصمیم گرفتم پارچه های نمدی و قوطی کنسروی رو جلوی خودم پهن کنم و جامدادی درست کنم اونم نه به تنهایی.. با کمک زن داداش :دی 

ولی انصافا مثل خودم خوش سلیقه س 😏

سر نیم ساعت تا سه رب تمومش کردیم و شد این چیزی که در تصویر زیر می بینید...

 

 

 

خیلی وقت بود فرصت کتاب خوندن نداشتم.. خیلی دور خودمو شلوغ کرده بودم.. تفریح و استراحتم تماما با کار پر شده بود. دلم تنگ شده بود واسه ورق زدن کتاب. اونم کتابی که دوستی :d برام فرستاده بود. اول از همه یه انگیزه می خواستم.. دنبال چیزی بودم که بهم انگیزه بده.. نشانک کتاب گزینه خوبی بود.. توی نت دنبال ایده های مختلف گشتم و بعد از پیدا کردن تصویر دلخواه، فرزطور دست به کار شدم و اینو درست کردم 

قشنگه مگه نه؟ دوسش دارم : )

 

 

+ انتهای این پست رو یادتونه؟؟ سه هفته س که مشغول شدم

خدایا شکرت.

۱۸ نظر
آبی آسمانی
۰۹ آذر ۲۰:۰۰

مبارکا باشه.

 

پاسخ :

ممنون
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۰۹ آذر ۲۰:۰۹

خب الان فهمیدم اوندفه که عروسکه و هولدِر موبایل رو خوب درست کردی فقط میخواستی چشه منو در بیاری که همه تلاشتو کردی :/

 

وگرنه در حد خودمی ^__^

پاسخ :

نخیرم سرعت عملم بالاست و اینکه فرق میکنه تو تنهایی فسفر بسوزونی یا اینکه دو تا سه تا فسفر با هم جمع بشن و بشن فسفرات :دی

ولی در کل آره ^_- : ))))
مسافر .
۰۹ آذر ۲۰:۳۲

ناخنارو یا خدااا :|

پاسخ :

ناخنا؟ 😶😶😶 کو؟ 😐😒

+ گوشیمو تنظیم کارخونه زدم
تمام نرم افزارام پاک شده بود
مخصوصا اونی که روش آدرس وبو می کوبوندم روش 😐
رفتم از بازار دانلود کنم
نبود
نرم افزارای دیگه م به دلم ننشست 😖
حالا یه وخ عکسامو به اسم خودشون کپی نکنن و ازش استفاده کنن 😩😡
مسافر .
۰۹ آذر ۲۰:۵۴

برنامه inshot  رو دانلود کن 

پاسخ :

خوبه؟
عرفان ...
۰۹ آذر ۲۱:۰۲

فکر میکنم خواهر شوهر خوبی هستید😊

پاسخ :

از چه نظر؟
محسن رحمانی
۰۹ آذر ۲۱:۵۸

خدا روشکر.

 

 

پاسخ :

: )
محسن رحمانی
۰۹ آذر ۲۲:۰۱

این نشانک به چه دردی میخوره؟

پاسخ :

عوض تا کردن گوشه کاغذ کتاب 
اینو میذاری تا صفحه تو گم نکنی
اَسی ...
۰۹ آذر ۲۲:۰۹

به به مبارکه الهی خوشبخت بشن و قسمت خودت بشه

ماشاءالله به این سلیقه. چه هنرمند :)

پاسخ :

میسی ممنون :**
BooM BooM
۱۰ آذر ۱۰:۲۸

یک کلام: عالی :)

نشانگر کتاب خیلی قشنگه :) یادمون بدید درستش کنیم :دی

+ مبارکها باشه ^_^

پاسخ :

ممنون : )
انقده آسونه که اگر بگم باورتون نمیشه انقدر راحت بوده

+ تشکر ^_^
دچارِ فیش‌نگار
۱۰ آذر ۱۱:۲۰

هوم قشنگه / آفرین بهش

پاسخ :

هوم ممنون ← :) که من خواهر شوهرش شدم؟
دچارِ فیش‌نگار
۱۰ آذر ۱۲:۵۷

:))) خودشیفته

پاسخ :

کی؟ من؟؟ ابدا 😇
بی نام
۱۰ آذر ۱۳:۴۴

مبارک باشه بالاخره سوژه واسه غیبت هاتون جور شد!! :))  

(خودم پنج شیش سالی میشه خواهر شوهر شدم، کی قراره خواهر شوهردار بشم الله اعلم :)) )

پاسخ :

امیدوارم اینطور نشه : )))

مگه میشه؟!
BooM BooM
۱۰ آذر ۱۴:۰۵

خوب پس بفرمایید :)

قلم بدست آماده نوت برداری ^_^

پاسخ :

خدمت شما

موفقیات : )
آقای صاد
۱۰ آذر ۱۴:۲۸

چقد قشنگه 

آفران :)

پاسخ :

ممنون : ))

+بسی رنج برد در اون سال سی  -__-
جناب منزوی
۱۱ آذر ۱۰:۰۱

از نشانک بیشتر خوشم اومد، آموزش بدید تا بسازیم :)

پاسخ :

: ) دو تا پله برید بالا لطفا : ) لینکش هست
جناب منزوی
۱۱ آذر ۱۸:۰۹

تشکر :)

پاسخ :

درست کنید و عکسشو نشونمون بدین : )
جناب منزوی
۱۱ آذر ۲۳:۰۱

چشم :)

پاسخ :

چشمتون بی بلا : )
عرفان ...
۱۳ آذر ۱۹:۰۳

همینجوری

پاسخ :

ممنون!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان