`

امان از خونه نشینی #

 

واسه اونی که شاغله، خونه نشستن اگر منفعتی واسش نداشته باشه عذابه.. حتا اونی که میگه بیشتر می خوابی و فلان، هم، بالاخره بدنش از خواب خسته میشه.. واسه اونی که تفریحش، کارشه، یک جا نشینی واقعا سخته.

سه روزه که هوای مشهد و برخی از استان ها خرابه و به واسطه اون، مدارس و مهد کودک ها تعطیل شده و ما بیکار توی خونه نشستیم. (بیکار ازین جهت که سرِ کار معمول و روزانه مون نمیریم وگرنه که... :دی)

کتاب می خونم.. وبگردی می کنم.. سایتای آموزشی رو بالا و پایین می کنم و واسه کلاسم ایده جمع میکنم. ویسای کلاس چرتکه رو گوش میدم و اگر حال داشته باشم میرم بیرون.. یا به تنهایی (حرم) یا خرید( با مامی :* )

 

 

دیشب تصمیم گرفتم صبحِ زود از خواب بیدار شم و برم حرم. 

ساعت ۹ تازه از خواب بیدار شدم اونم با چه مکافاتی.. چشام از خواب باز نمیشدن و به هر سختی بود خودمو به روشویی رسوندم و دست و صورتمو شستم و اومدم کنار بخاری ایستادم و یه تکه نون گذاشتم دهنم و رفتم حاضر شدم. 

 

# شمام صورت خوابالودتونو بیشتر دوست دارین؟؟؟ یا فقط من این طوریم؟! 😶

 

+ چرا هیچ وقت به موقع به اتوبوس و ون نمی رسم؟ :😟 هر بار می رسم، فقط نظاره گر عبورشم و باید یه ربع دیگه صبر کنم تا یکی بعدی بیاد اه 😬

 

++ رفتم بوت خریدم صد و ده هزااااااار تومن 😑 دو سال پیش ۵۰ خریدم 😐 دو سال پیش دلارچند بود؟؟ ولش کن.. بنزین لیتری چند بوده؟ 😕

 

 

#سه شنبه م تعطیل 😐

۱۱ نظر
آبی آسمانی
۱۱ آذر ۲۰:۲۹

خیلی سخته خونه نشینی، انگار آدم توی قفس افتاده.

خسته نباشید...

پاسخ :

:دی تازه نگفتم که پدر اعتراض کرد که چرا وقتایی که خونه ای در حال در رفتنی و برنامه می چینی : )))) 
آبی آسمانی
۱۱ آذر ۲۰:۴۸

بوت چیه؟!

پاسخ :

ازینا کلیک
آبی آسمانی
۱۱ آذر ۲۰:۵۲

فارسی را پاس بداریم خانوم معلم جوان.

خب بگین چکمه...

پاسخ :

اوه یس :d
ولی بوت و چکمه یه نیمچه فرقی توی ساقشون دارناااا : ))
چکمه بلند تره
آبی آسمانی
۱۱ آذر ۲۱:۱۳

وای خدا.

کالاهای مربوط به خانوما چقدر تخصصیه، 

آقایون همه رو میگن کفش

پاسخ :

و همه طیف رنگی بنفش رو میگن بنفش در صورتی که اینطور نیست :d
تو خود حدیث مفصل بخوان ازین مجمل
آبی آسمانی
۱۱ آذر ۲۱:۴۱

عجب، ۴ روز تعطیلی خیلی بده...

:))

پاسخ :

دعای یسنا داره می گیره
دیروز می گفت ایشالا تا آخر هفته تعطیل باشیم 😄 خوبه فقط مهد میره هاااا 😬
مسافر .
۱۱ آذر ۲۲:۲۴

دلار واو نداره خانم موهلم :|

پاسخ :

خدا بگم چیکارت نکنه 😅 
با ذره بین وبلاگمو می خونی؟ (آیکن حرص خوردن)

+ گهی پشت به زین و گهی زین به پشت 😒
مسافر .
۱۱ آذر ۲۲:۳۱

همین ک رفتی ادیت کردی بسیار بسیار خرسندمان کرد :|

پاسخ :

ولی خداوکیلی دقتت بالاست
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۱۲ آذر ۱۰:۴۹

قیافه خوابالوم رو نه تنها خودم دوست ندارم. بلکه مامان هم میگه وحشتناک میشی:| چجوری شما می‌تونید خوشگل و با مزه باشید تحت هر شرایطی؟ :-)))

پاسخ :

ما
ینی من
حوری م 😂
فقط حوریا چشای پف کردشونم قشنگه 😝
جناب منزوی
۱۲ آذر ۱۳:۱۹

آدم رو تنبل و کسل می کنه :/

پاسخ :

بلی
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۱۲ آذر ۱۳:۴۸

خدا کنه فردا و پس فردا عم تعطیل باشه ^__^

 

البته نفعی به حال من نداره ولی خب مسخره س واسه دو روز ملت ساعت خواب این چن روزشون به هم بخوره :/

 

 

بوت نو مبارکــ *_*    شیرینیش کی میرسه؟ ^__^

پاسخ :

خدا از دهنت بشنفه خوااااهر : )

شیرینی؟؟ توی این اوضاع اقتصادی؟؟؟ :||
آرزو ﴿ッ﴾
۱۷ آذر ۱۱:۱۱

آقا منم چهرۀ از خواب‌پاشده‌‌م رو دوست دارم :دی

پاسخ :

بیا بماچمت :*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان