`

یهویی نوشت

 

اگر قبلا ازم می پرسیدین که وقتی مطالعه می کنی، مداد و خودکار و امثالهم دست می گیری

که اگر با خوندن خطی، احیانا چیزی به ذهنت رسید، سریع منتقل کنی به کتاب و کنار اون خط ی که یادآور اون مطلب شده، بنویسی؟ قطعا جواب نه از من می شنیدین.. و اینکه احتمالا هیچ وقت بهتون کتاب امانت نمی دادم :|

ولی چند وقتیه که موقع مطالعه، مداد اتودی می گیرم دستم و زیر خطوطی که نکته داره یا کلمه خاص نوشته شده، خط می کشم.. حسمو می نویسم و کنارش تاریخ و ساعت میزنم :دی

حس خوبی داره به نظرم. (ولی بعدش بعید می دونم این کتابا رو به کسی امانت بدم :| )

 

روی تصویر کلیک کنید تا اندازه واقعی شو ببینید..

۸ نظر
نا دم
۱۵ آذر ۱۹:۴۶

سلام

یادمه منم دوست نداشتم کتابم رو به کسی بدم... اما الان میگم چرا بیخود انبار کنم تو کتابخونه! بگذار دو‌نفر دیگه هم استفاده کنند، برعکس اون‌موقع الان خودم پیشنهاد میدم! 

البته بعضی کتاب های خیلی خاص رو‌نمیدم به کسی فوقش براشون می خرم!

پاسخ :

سلام و نور : )
نزدیک به یک ساله که دو تا کتاب "سلام بر ابراهیم جلد یک و دو" رو دادم به مدیر و مربی مهد ی که سال پیش کار می کردم تا بخونن، ولی بر نگردوندن :( 
پشت دستمو داغ کردم که دیگه به کسی کتابی ندم
فکر کنم به این جمله معتقد بودن که
"دیوانه کسی که کتابی به امانت بدهد.. دیوانه تر از او، کسی ست که کتابی را که به امانت گرفته، پس بدهد" -_-
آبی آسمانی
۱۵ آذر ۲۰:۵۴

کتاب جالبی به نظر میرسه.

منم مینویسم ولی نکاتی که مربوط به خود کتابه.

مثلا چکیده اون صفحه رو.

 

پاسخ :

آره کتاب خوبیه
بهارنارنج :)
۱۵ آذر ۲۲:۱۶

خدایا هواشو داشته باش:)

پاسخ :

:*
مسافر .
۱۵ آذر ۲۲:۵۸

بنظرم ولی تونستی و وقت خالی داشتی کارای اساتید تذهیب رو ببین و تمرین کن و نکات ظریف رو بکش تا دستت عادت کنه 

کتاب خیلی خووووبست 

آفرین 

خیلی خوبه که آدم تو یه سالش اینطوری یه هنری از خودش رو کنه یادمه سال قبل تازه شروع کرده بودی

پاسخ :

آره مهر پارسال بود

اتفاقا باید یه طرح ۷۰×۱۰۰ کار کنم
ولی دلم کتاب میخواست.. مخصوصا اینو
میرزا مهدی
۱۶ آذر ۰۸:۵۷

آفرین آفرین

پاسخ :

مرسی میرزا
خیلی زیاد
جناب منزوی
۱۷ آذر ۰۲:۱۴

من تو گوشیم می نویسم :)

پاسخ :

تبارک الله احسن الخالقین!!
آرزو ﴿ッ﴾
۱۷ آذر ۱۱:۰۷

من تاااازه یه ساله که دلم میاد اطراف جمله‌های دوست‌داشتنی‌م پرانتز و آکلاد بذارم! پارسال که می‌رفتم پیش مشاور خوابگاه بهم توصیه کرده بود کار تو رو انجام بدم و اگه چیزی به ذهنم می‌رسه با خوندن یه عبارت، کنارش بنویسم فکر و احساسم رو. امیدوارم یه روز به چنین درجه‌ای برسم :دی

پاسخ :

ان شاءالله : ))
عاشق بارون ...
۲۴ آذر ۲۳:۰۵

من فکر نکنم بتونم هیچ‌وقت همچین کاری انجام بدم! اصلاً همونقدر که مثلاً رو درخت نمی‌تونم یادگاری بنویسم٬ تو کتاب هم نمی‌تونم چیزی بنویسم! گاهی دیگه اگه یادم باشه و حوصله باشه٬ با گوشی ازش عکس می‌گیرم! :دی

پاسخ :

انقدر این کار لذت بشه که به قول معروف "شنیدن کی بُوَد مانند دیدن!" خودت باید دلو بزنی به دریا تا متوجه بشی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان