`

قهوهٔ تلخ


من... دیشب :|

                         


+تقریبا دو بار در هفته داداش کوچیکه قهوه تلخ بدوووووون هیییییییییچ افزودنی می خوره/ می نوشد :/ هر بارم که می خواد قهوه جوشو بذاره رو گاز به همه تعارف می کنه که براش در نظر بگیره یا نه! بابا که کلا با قهوه مخالفه و دوست نداره :| ذائقه ی من و مامانم هم مثلِ همه و هر دو فقط شیر قهوه دوست داریم ^_^ این وسط فقط خان داداش می مونه که برای همراهی با داداشش از رو مجبوری یه سر تکون میده..

برای من خوردنِ قهوه تلخ عین خودِ خودِ زهرماره (ولی نمیدونم چرا بعضیا مثل داداشم انقدر راحت می خورند؟!! اصلا چطوری تحمل می کنند؟!!)

دیشب خیلی خوابم میومد ولی برای انجام دادن کاری باید بیدار می موندم و تمومش می کردم. من از اون دسته آدمایی ام که با بوی قهوه هوش از سرشون میره و به هوس میفتن. (عجب بدبختی گیر کردیمااا.. آدم شکمو چی بوده دیگه خخخ) همون لحظه هم داداشی قهوه جوششو رو گاز گذاشته بود. وقتی آماده شد بهش گفتم تو سه تا فنجون بریزه و واسه منم بیاره : ))

داداشی 😶

خان داداش 😮

من 😉

بهشونم گفتم که این اتفاق هر صد سال یکبار میفته :دی

 واقعا جای تعجبم داشت! وقتی تعارف میکنند، من میگم نمی خورم.. حالا که کم دم کردن، منم اضافه شدم.. خب چیکار کنم؟ مجبوووور بودم مجبووووور ^_-


+ذائقه ی شما به چه صورته؟ اگه تو یه سینی یه لیوان چایی هل دار ^_^ و یه فنجان قهوه  *_* باشه و حق انتخاب داشته باشین، کدومو بر میدارین؟ هوم؟


۱۰ نظر
🍁 غزاله زند
۰۸ فروردين ۲۰:۳۲
منم قهوه با شیر دوست دارم ولی اگه هوس کنم بدون شیر هم میخورم(البته باید کافی میکس باشه،من گاهی کافی‌میکس هم توی شیر داغ میریزم و میخورم!:))
ولی چند وقتیه قهوه نخوردم :)  معتادش هم نیستما :)) امشب یه قهوه میخورم!
یادمه سوم دبیرستان که بودم،برای اینکه نمرات معدلم(معدل دیپلم بود در واقع 😂) توی کنکور تأثیر داشت،از شب تا صبح با قهوه بیدار میموندم و درس میخوندم.یکی اگه به من بگه قهوه به میزان زیاد،یاده اون شب زنده‌داریا با قهوه و درس میفتم :|  البته ناگفته نماند انقدر اونموقع قهوه خوردم که معده‌درد گرفتم و گاهی اثرات اون قهوه‌خوری‌های شبانه و زیادم دوباره خودشو نشون میده :( 
درمورده قهوه تلخ هم یه خاطره دارم! یه بار قرار شد من و بابام و مامانم قهوه رو بدون شکر بخوریم،هیچکس نتونست بخوره.اصلا زهرمارررر بود،اشکت درمیومد :/  بعد بابام گفت غزاله میدونستی قهوه‌تلخ لاغر میکنه؟ من تا این حرف رو شنیدم سه لیوان قهوه تلخ رو یک نفس خوردم! اصلا خودکشی‌وار بود حرکتم! :)) اون شب حالم تا صبح بد بود و خوابم نبرد،حتی فردا شبش هم حس میکردم خوابم نمیاد :))))
خلاصه بگم !!! (:))) قهوه با شیر و شکر دوست دارم!(چقدر هم خلاصه شد مثلا! :| 😂)

پاسخ :

 یا حضرت ابر کامنت 😨😨😨😰
پس بزن قدش ✋ از وقتی یاد گرفتم شیر قهوه درست کنم دیگه سراغ قهوه تلخ نرفتم مگر تفننی : )) کافی میکسم عالیه : )
نوش جونت : )
خاطره هاتون مانا و مستدام بالام جان ^_^  
آهان پس زیاده روی کرده بودی! معده دردات شدیده یا نه؟ هی میگیره و ول میکنه!
خخخ تو دیگه کی هستی غزاله؟  آخه کی رو دیدی یه شبه سه لیوان قهوه بخوره و بعد لاغر بشه؟  بعله دیگه وقتی سه لیوان بخوری، منم باشم تا چند روز خوابم نمیاد : //
الان این خلاصه بود 😠 خو از همو اول می گفتی شیر قهوه میدوست اینقدر تو زحمت نمی افتادی خخخ( البته اون بالا هم بهش اشاره کردی :دی)
+کلا از کامنت طولانی خوشم میاد و با دقت می خونمش : ) سپاس غزالم : *
آرزو ﴿ッ﴾
۰۸ فروردين ۲۰:۵۵
یه بار یه قُلُپ اسپرسو خوردم، واقعا همون زهرمار که توصیف کردی بود! ولی داداشم با اینکه قیافش خنده‌دار میشه میخوره!
من مسلما اولی رو انتخاب می‌کنم از بین این دوتا. :)

پاسخ :

خدایی خیلی تلخن 😫   اوایل داداشم همراهش آب می خورد تا تلخیشو بگیره اما حالا خیلی راحت می خوره.. گاهی اوقات یه شکلاتِ تلخ دیگم همراه قهوه ش می خوره
حق انتخاب داری و برای انتخابت ارزش قائلم : ))
🍁 غزاله زند
۰۹ فروردين ۰۲:۲۷
دیگه ببخشید 😅 😳
هر چی خاطره درمورده قهوه بود ریختم توی این پستت 😁
خب خداروشکر که دوست داشتی این پرحرفی‌های نوشتاریم رو 😆😅

پاسخ :

عزیزم  : )
خیلیم خوب.. دور همی استفاده کردیم 😊
آره جدی گفتم 😉
🍁 غزاله زند
۰۹ فروردين ۰۲:۲۷
راستی الان قهوه خوردم،بی‌خواب شدم 😂😂😂
ولی دارم به زووور میخوابم دیگه..! 😅

پاسخ :

بابا تو بی خواب شدی با وبلاگ من چیکار داری؟😕😠
وخز برو دم در خانه خوتان بازی کن😅😅😅
خخخ دیگه نتونستُم جلو خودُمِه بگیرُمُ الان دارُم مِخندُم... خو مجبور بودی ای وقت شب بخوری که بعد به زووور چشاتِ ببندی؟
🍁 غزاله زند
۰۹ فروردين ۱۴:۳۶
وخزیدم و رفتم :))))))
وای که چقدر صفا بردیم از این پستت 😂

پاسخ :

اوه خوش بیامدی خانم سحر خیز(مثلا میدونم الان بیدار شدی و اینا خخخخ)
این پست هم از کامنتای پر شور و حالت صفا برد -_^
ایمان
۰۹ فروردين ۲۱:۳۸
مطمئنن قهوه!!خوبه که:|

پاسخ :

بله بله عجب انتخابی : ) 
من که نمی گم بده، میگم قهوه ی تلخ خوشمزه و باب میلم نیست
JOJO Kocholo
۱۰ فروردين ۰۱:۰۱
من قهوه تلخ دوست دارم. 
تو خانواده هم بهم میگن بد سلیقه :)))

پاسخ :

:|
من به نظر خانواده ات احترام میذارم ^_^ یحتمل خونواده تو رو خوب شناختن 😉
سخی ...
۱۰ فروردين ۱۰:۴۰
قهوه نخوردم و نمیخورم. گرونه!
چای بهترین نوشیدنیه.

پاسخ :

مخصوصا چایی که مامان دم کرده باشه.
خانومِ حدیث :)
۱۱ فروردين ۰۱:۵۷
یبار دخترخالم ب زور ب خورد من داد قهوه تلخخخخ  =|  دو روز حالت تهوع داشتم  :دی

پاسخ :

:| همچین اتفاقی وقتی من کوچولو بودم برام افتاد اونم با نیمرو.. واسه همین ازش متنفرم : /
صدیقه
۱۱ فروردين ۲۳:۰۷
کلا چایی و خصوصا هل و اینا دارش خوشم نمیاد:// کافی میکس تلخ رو ترجیح میدم از قهوه غلیظ تره آدم یه چیزی تو دهنش حس میکنه!خخخ داداش منم اسپرسو خور قهاریه!!خخخ ولی واقعا قهوه و هر چیز خوراکی دیه هیچ وقت برا من بیداری آور! نبوده 

پاسخ :

جدی؟ اولین نفری هستی که همچین چیزی رو میگی! کلا با جفتشون حال نمی کنم خخخ 
به نظر آقایون قهوه تلخو دوست دارن چون دیشبم شوهر خاله هوس کردن! :// خوش به حالت واقعا :(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان