`

نوای «این الرجبیون» به گوش میرسد : )

  

                                سلام : ) حلولِ ماهِ ریزش رحمت الهی رجب المرجب و 👇 ^_^


                          


امام موسی کاظم (ع) فرمودند:

رجب نام نهری است در بهشت که از شیر، سفید تر و از عسل، شیرین تر است؛ هر کس یک روز از آن را روزه بدارد خداوند از آن نهر به او بیاشامد.


از امام صادق (ع) نقل شده که حضرت محمد (ص) فرمود:

رجب ماه استغفار امت من است، پس در این ماه طلب آمرزش کنید که خداوند آمرزنده و مهربان است و رجب را «اصب» می گویند.

زیرا که رحمت الهی در این ماه بر امت من بسیار ریخته می شود پس بسیار «استغفر الله و اسئله التوبه» بگوئید. 



حدیث قدسى:

ماه (رجب)، ماه من ، بنده، بنده من ، و رحمت ، رحمت من است ؛

هر که در این ماه مرا بخواند ، اجابتش کنم و هر که حاجت آورَد ، عطایش کنم .


حدیث قدسى:

ماه رجب را ریسمانى میان خود و بندگانم قرار داده ‏ام ؛

هر کس به آن چنگ زند ، به وصال من رسد.


               نا امید از درِ رحمت به کجا باید رفت؟

                                    یا رب از هر چه خطا رفت... هزار استغفار

                                                   سعدی : )


۴ نظر
آرزو ﴿ッ﴾
۰۹ فروردين ۲۳:۱۷
خدا رو شکر که یه‌سال دیگه هم چشممون به این ماه روشن شد و ان‌شاءالله ماه‌های بعدیش :))

پاسخ :

واقعا خدا رو صد هزار مرتبه شکر : ) ان شاءالله : )

از بچگی، ماه های رجب و شعبان رو دوست داشتم : )
گیس گلاب خاتون :)
۰۹ فروردين ۲۳:۳۸
چقد زود میگذره این عمر..
خدا این ماه رجب رو آخرین رجبِ عمرمون قرار نده
مبارک باشه برات عزیز دل :)

پاسخ :

خیلی.. ان شاءالله همیشه به خوشی بگذره : )
ان شاءالله
بر همگان مبارک باشه جانِ دلم : ) ممنون 😘
یک دختر شیعه
۰۹ فروردين ۲۳:۴۳
چه حدیث قدسی قشنگی: )

پاسخ :

: )
اوهوم
خانومِ حدیث :)
۱۱ فروردين ۰۱:۵۵
چقدر من ماه رجب رو دوست دارم  :)))

پاسخ :

من نیز 😊
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان