`

الان باید پیش از هر موقع دیگه ای پشت سپاه پاسداران بود... دشمن شاد کن نشید تو رو قرآن

 

خاک بر سر سلبریتی هامون

خاک بر سرشون.. واقعا نون به نرخ روز خورن

 

توی اون هواپیما هیچ یک از دوستان، خانواده و بستگان من نبوده که غم از دست دادنشون منو به جنون برسونه

ولی به عنوان فردی که توی همین جامعه زندگی می کنم داغش برام سنگین بود

سنگین تر از شهادت سردار سلیمانی

چرا که نیروهای خودی باعثش بودن حالا چه به عمد و چه به سهو و غیر عمد

 

دلم برای سردار حاجی زاده می سوزه وقتی که اومد پشت تریبون گفت که آرزوی مرگ می کنم واسه خودم

شنیدن این حرف از زبون یه فرمانده خیلی دردآوره

ولی دمش گرم قبول کرد اشتباه نیروهاشو

 

 

اون تایم زمانی بوده که آمریکا اعلام جنگ کرده بوده و تمام جزییاتشو میدونید و گفتنش،دیگه دردی رو دوا نمی کنه

ولی یه لحظه خودتونو بذارید جای اون سربازی که بین دوراهی زدن و نزدن مونده بوده

که اگر اون هواپیما! نظامی میبود و هدفش پایگاه های  نظامی ایران بوده و هواپیمای مسافربری نمی بود.. اونوقت می دونستید چه اتفاقی می افتاد؟

 

 

پشت شونو خالی نکنید.

درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان