`

سه شنبه های چرتکه : )

 

دیشب جلسه دهم بود. بچه هام همه شون عالین الا یاسین که تمام انرژی مو می گیره. دیشب بعد از یک ساعتی که توی راه بودم، وقتی رسیدم خونه و گوشیمو چک کردم، دیدم مامان یسنا برام پیام گذاشته و کلی تشکر که انقدر براشون اهمیت میدم و وقت میذارم.. کلا خسته نمیشم (بگید ماشاءالله : )  )ولی با پیامش حال خوبم خوب تر شد. آخه تصورم از مامان یسنا چیزِ دیگه ای بود.

خوشحالم ازین بابت.

 

فقط دو جلسه دیگه مونده تا پایان ترم یک

دو هفته دیگه امتحان می گیرم و اونی که زحمت کشیده باشه میره ترم دو.. خداکنه شرمنده مامان یاسین نشم و بتونه خودشو برسونه.

درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان