`

اولین سفارش بلاگرانه

 

بالاخره تونستم یه بلاگری رو پیدا کنم و هنرمو بهش قالب کنم : )

البته یه چند وقتی بود اصرار می کردم تا راضی شدن! راضی که نه.. دست گیری خوردم.. یه پستی گذاشته بودن بصورت نظرسنجی سوالی پرسیده بودن و اونجا بود که منم یه جوابی دادم و این جواب دادن من همان و از آب گل آلود ماهی گرفتن ایشون هم همان :|‌ خلاصه اسیر شدیم : ))) 

 

تا حالا اینجوریشو ندیده بودم.. گفتن برو خطو بده بنویسن بعدم خوشگلش کن و در آخر بفرست برام -_- خسته نباشی دلاور خداقوت پهلوان : )))

 

دعایی که ایشون امر کردن بدم خوشنویس 

ایشون خواستن روی کاغذی نوشته بشه و در آخر 

لول کنم و براشون بفرستم :| میدونم شوخی بود

چون معلوم نبود به چه صورت به دستشون می رسید :/

 

 

خطاط عزیز پیشنهاد دادن روی کاغذ معمولی نوشته نشه و

چند نمونه کاغذِ رنگ شده نشونم دادن و اونی که شبیه پر طاووس بود، انتخاب شد ^_^ قشنگه.

 

اصرار کردم که یه کار خاص می خوام

پیشنهاد کردن یه کار نمایشگاهی تحویلشون بدیم *_*

بدین صورت که

کاغذ گلاسه روی تکه ای مقوا در همان اندازه

سوار بشه

 

+شکیل تره : )

 

اولین مرحله از کار تذهیب، مشخص کردن و اندازه گرفتن

جاییه که قراره مقوا بره زیر پاسپارتو

و بعدم روکش کردن طرح با کاغذ پوستی و...

آماده س واسه طرح زدن ^_^

 

 

از طریق واتساپ، با استادم در ارتباطم

طرحی که مدنظرم بود رو روی یه کاغذ کالک کشیدم و 

براشون فرستادم

 

نگم براتون که چقددددر اذیتم کردن و چقددددر طرحمو

بالا و پایین کردن تا رسیدم به اینجا :|

 

قراره دو تا لچک دو گوشه از کار رو بگیره و

خوشگلش کنه 

 

 

هنوز اجازه صادر نشده تا برم مرحله بعد که همانا کپی کردن طرح

روی کار اصلیه

سخت گیر تر از استادم تا بحال ندیدم : )

خدا حفظشون کنه...

 

+بعدا نوشت..

این طرح 👇 کامل شده لچک و تایید استادمو دریافت کرده

 

± ولی چرا چپه س؟ ://

 

 

ادامه دارد...

 

+ و من الله التوفیق

دستاتونم مدام با آب و صابون

نبود با مایع دستشویی

بشورید :/

با تشکر

۶ نظر
_حسان _
۱۲ اسفند ۱۶:۲۳

تا اینجا که خوبه

پاسخ :

امیدوارم سفارش دهنده پشیمون نشه : )
میرزا مهدی
۱۲ اسفند ۱۶:۴۸

چه خوب به نظر میاد!

چند؟

به نظرم بدون وضو کار نکن

پاسخ :

به نظر میاد؟ 👊😒
باشه حالا! 😅

سعی می کنم 
چشم
عاشق بارون... ⠀
۱۲ اسفند ۲۲:۵۳

حس خوبی بهم می‌ده همیشه کارات! :) موفق باشـــــــی! :)

پاسخ :

قربونت برم *_*ممنون 
همچنین عزیز جان :*
مسافر .
۱۲ اسفند ۲۳:۱۹

یه خسته نباشید مشتی از هنرمند به هنرمند 

بگیر اون سفقوووو

پاسخ :

آخ اگه نزدیک میبودی... میدادم خودت بنویسی که عجیب خطتو دوست دارم
هنوز ادامه میدی؟
محسن رحمانی
۱۴ اسفند ۲۰:۰۸

سلام و عرض ادب .

 

چه خوب مبارکه .

شیرینی کی بهمون میدید؟

 

حالا کی سفارش داده؟

پاسخ :

سلام

:///
قاسم صفایی نژاد
۱۶ اسفند ۱۱:۵۶

موفق باشید

پاسخ :

ممنونم : )
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان