`

برای ویلی ونکای عزیز

 

 

سلام ویلی عزیز

نمیدونی چقدر خوشحالم که فرصتی پیش اومد تا مخاطب خاص این نامه م تو باشی. اول اینکه بگم چقدر از آشناییت خوشوقتم و کاش زودتر از این ها تو رو میدیدم و ذوق می کردم از اینکه انقدر باهوشی.. انقدر هیجان انگیزی.. کلا هر چی حس خوبه همش مال تو!

نگم برات که وقتی متوجه شدم تو هم چون از کاری منع شدی، به سمتش کشیده شدی و پله های ترقی رو یکی پس از دیگری طی کردی و به آرزوت که ساختن یک کارخانه شکلات سازی بود رسیدی و مایه مباهات خانوادت شدی (البته امیدوارم :|) ذوق زده شدم!

ولی من.. 

اصلا بذار خودمو برات معرفی کنم تا بیشتر با فرستنده نامه آشنا بشی

اسمم محبوبه ست. توی یک خانواده معمولی با تحصیلات معمولی رشد کردم و بزرگ شدم. منم از درس خوندن فراری بودم و هیچ وقتم ادامه ش ندادم واسه گرفتن یه مدرکی که هیچ وقت به کارم نمیاد عوضش.. انقدر با خانوادم کلنجار رفتم تا رسیدم به اینجایی که هستم. نمیگم موفقم.. نه! یعنی هستما ولی هنوز از تمام ظرفیتم استفاده نکردم. شغل منم مثل شغل و حرفه خودت، اینه که رو بچه ها سرمایه گذاری می کنیم. با این تفاوت که تو فقط یکیو لازم داشتی تا کارخانه شکلات سازیتو بهش بسپاری ولی من و همکارام سعی می کنیم طریقه زندگی کردنو بهشون یاد بدین. اولا دوستدار خودشون باشن.. هر جوری که هستن. اعتماد به نفسشونو بالا میبریم تا خودشونو قبول کنن اونوقت کم کم شیوه درست زندگی کردنو یاد میدیم.. نه اینکه خودم علامه دهرم و با کمالات، ازون خاطر!!! 

 

داشتم میگفتم..

تو هم با پدرت مشکل داشتی. چون نمیذاشت با اون فَک سیم پیچی شدت شکلات بخوری و از این کار منعت می کرد

پدر منم هنوز که هنوزه واسه کارایی که میدونم باعث پیشرفتم میشه مخالفه.. ان قلت میاره.. درسته گاهی اوقات با هم در تنشیم ولی هنوز کار به استخون نرسیده که بخوام مثل تو ترکش کنم.. شاید تو دوسش نداشتی.. شاید... 

بگذریم..

 

ویلی عزیز. شاید برات غیر قابل باور باشه که تا بعدها، وقتی وارد مغازه های سوپری میشدم اولش یاد شکلات های سوپرایز و بخت آزمای تو می افتادم و دوست داشتم منم یکی از اون شکلات ها رو می داشتم! و ازین طریق تو و کارخونت رو از نزدیک می دیدم. ابهت کارخونه ت هوش از سر هر جنبنده ای میبره دیگه دیدن داخلش جای خود داره : )

 

ویلی خوش سیما : )

کاش منم یه روزی به اون جایگاهی که میدونم حقمه،

که واسش سختی کشیدم و همچنان در تقابلم، برسم. 

 

دوستدار تو

محبوبه

 

 

+ به دعوت حورایِ مهربون در چالش وبلاگی آقاگل

 

دعوت می کنم از تمامی مخاطبین عزیز وبلاگم مخصوصا علی، نسیم، ارکیده، اسی، آرزو، گلی ، میرزای بیان، جناب گوارا ، زیتون و چارلی عزیز...  چالش جذابیه.. شرکت کنید. با تشکر.

۱۵ نظر
بیست و دو
۲۱ اسفند ۰۱:۳۸

من چندوقت پیشا یه فیلم قدیمی دیدم که یه پسری بود از خانواده فقیر بعد توی کشورشون یه کارخونه شکلاتی شکلاتایی زده بود با کارت طلایی و اون کارت رو برد و دعوت شد به کارخونه شکلات . بعد ادامه ش رو همسرم اومد کنترل رو برداشت گفت چیه میبینی مال بچه هاست این:| دیگه من تا اونجاش رو دیدم. اینایی که نوشتی به نظرم بی ربط به اون فیلمه نیست. ولی نمیدونم ویلی کیه.الان این ویلی همونه؟

پاسخ :

اون پسر، چارلی ه
ویلی صاب کارخونه س *_*
ویلی وانکای عزیز
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۲۱ اسفند ۰۹:۴۸

چه مخاطب خفنی:-)

ویلی هم باباش رو دوست داشت، وقتی برگشت باباش دیگه اونجا نبود!

پاسخ :

خیلی ^_^
چقدر دلم براش سوخت.. درک نشد
دُردانه ‌‌
۲۱ اسفند ۱۱:۵۵

وای منم عاشششششششق این فیلمم! در واقع عاشق شکلاتم و به واسطهٔ شکلات عاشق این فیلمم هستم.

تا امروز فکر می‌کردم اسمش چارلیه. تازه خوبه پنج بارم دیدم فیلمشو :)))

پاسخ :

تو هم که مثل فوریه ای : )))
نههههه چارلی اون پسر فقیرست که آخرشم ویلی کارخونه رو به اون میسپره
ŇãşíМ ĶĥăŅŭМ
۲۱ اسفند ۱۵:۱۴

کی میتونه این فیلمو دوست نداشته باشه من حتی ورژن قدیمیش رو هم دوست دارم ولی این یکی رو به خاطر بازی شیک و جذاب جانی دپ بیشتر دوست دارم..

چالش خوبیه که تورو وادار به نوشتن چیزی متفاوت با سایر نوشته هات کرده :) 

 هر وقت بتونم شرکت میکنم ممنون از دعوتت :)

پاسخ :

آره خیلی خاص بازی کرده لامصب : ))

الان این تعریف بود یا تخریب؟ : ))) اگه تعریف که قربونت برم ممنون ولی اگه تخریبه که.. اصن همیه که هست : ))))
بتونی نه.. تو .... میکنی شرکت نکنی
از قصد اسمتو بردم چون میدونم شرکت میکنی و رومو زمین نمیندازی :|
عاشق بارون... ⠀
۲۱ اسفند ۲۳:۱۲

من عاشق خنده‌هاشم! :)

پاسخ :

منم 😊
اول نوشته بودم ویلی خوش خنده، مثل خودم 😎✌  ولی بعد پاک کردم و نوشتم خوش سیما :دی
بی نام
۲۴ اسفند ۲۱:۲۶

واااای خدای من... من عاشق این بشر و مخصوصا این فیلمشم... همیشه توی رویاهام توی کارخونه ش بودم... کاش واقعنی بود... باید برم دانلود ش کنم تماشا کنم دوباره.... :)) 

پاسخ :

کاش.. منم انقدر دوست داشتم واقعیت میداشت
تازه همینجا
بیخ گوش خودم
انـ ـــار
۲۵ اسفند ۰۷:۲۹

دوست دارم برم توی اون شهر شکلاتی و سیر دلم شکلات مایع بخورم :)

پاسخ :

میشه منم با خودت ببری؟ ^_^
قاسم صفایی نژاد
۲۵ اسفند ۰۹:۰۹

چرا من هیچ کسی رو نمیشناسم؟ لااقل اسم فیلم و سریال یا کتابش هم بنویسید.

راجع به اینکه اعتماد به نفس میدید به بچه‌ها: یه آیه‌ای هست در قرآن که در تفسیرش اینو گفتن. الان یادم نیست آیه‌اش رو. ولی فکر کنم جزء ۳۰ بود. اینکه خوبی‌های دیگران رو ببینید و بهشون بگید حتما. این باعث میشه حال دو طرف خوب بشه. 

پاسخ :

ضعف از من بود عذر تقصیر : ) 
خدمت شما کلیک

نه تنها برای بچه ها این حس و حال بوجود میاد بلکه بنظرم واسه آدم بزرگا خیلی خیلی بیشترش جواب میده : )
قاسم صفایی نژاد
۲۵ اسفند ۱۲:۱۲

ممنون. باز هم نشناختمش. نمیدیدم احتمالا

پاسخ :

یحتمل همینطوره : )
خواهش می کنم
آرزو ﴿ッ﴾
۲۶ اسفند ۱۲:۳۱

من فقط کتابش رو خوندم و فیلم رو ندیدم. اون قسمت که نوشتی ویلی خوش‌سیما وسوسه شدم ببینمش :دی

منم حتما تا آخر هفته می‌نویسم. ممنون که ترغیبم کردی ^_^

پاسخ :

نمیدونستم کتابم داره😶 ویکی پدیا اطلاعاتمو بیشتر کرد!
خوش سیما ازین جهت گفته شد چون خنده هاشو دوست دارم بعد دیگه از خوش خنده به خوش سیما تغییر جمله دادم :دی

تا آخر هفته میشه سه روز دیگه
منتظرمااااااااا ^_-
آرزو ﴿ッ﴾
۲۹ اسفند ۰۱:۰۵

محبوبه؟😶

من امشب تلاش کردم که بنویسم ولی نتونستم. یعنی نوشتم ولی به دلم نمی‌نشیند و هی پاک می‌کنم.

اومدم معذرت‌خواهی کنم که بدقولی می‌کنم و نمی‌نویسم. :)

پاسخ :

ممنونم که تلاش کردی :* 

وای آرزو باورت میشه الان داره شبکه نمایش پخشش میکنه؟ ^_^
نسخه اصلی شو 
آرزو {ツ}
۲۹ اسفند ۱۰:۲۲

چه باحال! *_*

پاسخ :

اره خیلی
محسن رحمانی
۰۲ فروردين ۱۹:۵۳

ای به راه تو تمامی ملل را دیده‌

ای که جبریل امین دور سرت گردیده

چشم عالم به ره مکتب روشنگر توست

منجی کل بشر دین علی پرور توست

عزت امت تو در گرو وحدت توست

وحدت امت تو پیروی از عترت توست

 

عید مبعث مبارک.

پاسخ :

: )
نرگس بیانستان
۰۳ فروردين ۰۵:۲۸

ببین کی اینجااااااست

مننننن😂😂😂😂😂😂😂

 

منو یادته؟

 

+سال نو ات، خیلی مبارکا 😉

پاسخ :

سلام
سال نو شما هم مبارک باشه
نرگس بیانستان
۰۶ فروردين ۰۱:۲۶

😐

پاسخ :

خب نشناختمت عزیزم : )
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان