`

روحیه ی ضعیف


+چقدر از بیماری «سندروم داون» اگاهید و میدونید؟


دیشب با مامان خانمی رفتیم حرم. وای که چقدر شلوغ بود. هر وقت میریم حرم همیشه تو صحن انقلاب(صحن سقاخانه) میشینیم ولی انقدر که شلوغ بود جایی برای نشستن پیدا نکردیم و رفتیم تو یکی از رواق ها نشستیم. حرم حضرت رضا باشی و بعد ببینی تو رواق حضرت معصومه نشستی ^_^ وای که چه حالی میده : )

شبایی که جشن و میلاد باشه فضای حرم خیلی خیلی زیبا و دلچسبه.

ببینیدو راضی باشید : )


تو رواق نشسته بودم و تو حال و هوای خودم بودم که دیدم یه حاج خانمی به همراه یه خانم جوان و یه نوزاد کنارم نشستن. منم که عشق بچه کوچولو (فسقل) صورتمو چرخوندم سمتش و لبخند رو لبم بود ولی همین که نوازادو دیدم لبخندِ رو لبم ماسید و اشک بود که ناخودآگاه مهمون صورتم شد.

اصلا نمی تونستم خودمو کنترل کنم. به بهانه ی خواندن زیارت نامه چادرمو رو صورتم کشیدم و یه دل سیر گریه کردم. کلی سر خدا غر زدم، کلی گله گی کردم، کلی خدا رو به بزرگیش خوندم و قسمش دادم که این کوچولو رو شفا بده ولی... خداروشکر تو اون رواق نماز جماعت اقامه نشد و رفتیم رواق دارالحجه وگرنه مطمئنم با این روحیه ای که دارم صدبار نمازمو به خاطر گریه کردن و اشک ریختن میشکستمو باطل میشد.

اصلا چطور میشه که فرزندی با این بیماری به دنیا میاد؟ بیمارانی که ناتوانی ذهنی دارن و طول عمرشون اغلب کوتاهه.

بیشتر بدانیم.

۷ نظر
🍁 غزاله زند
۰۶ ارديبهشت ۱۹:۲۱
واقعا ناراحتر کننده‌ست،حق داشتی :'( 

پاسخ :

اللهم اشف کل مریض...
سپاس غزاله جونم :*
خانومِ حدیث :)
۰۷ ارديبهشت ۱۲:۰۱
اللهم اشفع کل مرضانا....
اللهم الرزقنا حرم  :(
التماس دعا محبوبه جان مهربانم♥

پاسخ :

به حق حضرت زینب...
ان شاءالله قسمت و روزی همه ی دوستدارانشون بشه : )
دعامی حدیثم... دعامی... اگه لایق باشم همیشه دعاتون می کنم(یه خروار ❤❤❤)
یک دختر شیعه
۰۷ ارديبهشت ۱۲:۴۴
زیارت قبول بالام جان
: )))
الهیی همه ی بچه ی های معلول ذهنی خوب بشن
: (

پاسخ :

ای جانم خواهری ^_-
ان شاءالله... دعا کن مریمَم.... دعا کن هیچ بچه ای، هیچ کودکی بیمار نشه ولو به این صورت.
گیره 📎📎
۰۸ ارديبهشت ۰۳:۰۳
اتفاقه دیگه
یک کرومزوم اضاف دارن
الان تو سونو گرافی مشخص میشه اجازه سقط هم میدن

پاسخ :

آره، مشکل همون کروموزوم اضافه ست دیگه... 
جدی؟ مگه نه اینکه اگه جنین روح داشته باشه دیگه سقطش قتل محسوب میشه و فلان؟
اَسی ...
۰۸ ارديبهشت ۱۴:۰۱
فکر نمیکنم گریه نماز و باطل کنه، مگه اینکه خودت نمازتو بشکنی

پاسخ :

تو احوالات جناب بهجت خوندم که ایشون همیشه تو نمازهاشون اشک می ریختن و گریه می کردن(فقط به خاطر خوف از خدا) این اشک ریختن موردی نداره ولی اگه در مورد دنیا و مسائل مربوط به دنیا باشه چرا اشکال داره...
گیره 📎📎
۰۸ ارديبهشت ۱۷:۰۴
دلیلشو دقیق نمیدونم.
 زیر 4 ماه اجازه میدن تا جایی ک اطلاع دارم.
خب بدنیا بیاد چی بشه؟مادر ک سختشه بزرگش کنه دلشم نمیاد ببره مراکز نگهداری ک ازین افراد میشه. ناراحتی از سقطش یکی دو هفته اس بدنیا اومدنش ی عمر دل نگرانی پشتش هست.

پاسخ :

پس واجب شد برم دنبال جواب دقیقش.
اوهوم... اگه تو آزمایشای اولیه و قبل سه ماهه بارداری  مشخص بشه که خوبه میشه جلوشو گرفت ولی مشکل بعد اینه... چون گناه محسوب میشه(تا اونجایی که میدونم)
ان شاءالله هیچ مامانی با این مشکل مواجه نشه...
خانومِ حدیث :)
۱۰ ارديبهشت ۱۹:۱۵
قربونت برم
از دعای شما عزیزامِ که تونستم زود زود سرپا شم  :)))  ♥ ان شاء الله خودتم به تمووووم خاسته هات برسی اگر خیر تو در اونهاست  ؛)

پاسخ :

خدا نکنه!
خداروشکر... چقدر خوشحال شدم : ))) ان شاءالله..

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان