`

ایستگاه توقف.


۶ نظر
قالب بلاگ رضا
۱۷ ارديبهشت ۲۲:۰۱
خیلی جالب بود
از کتاب میزان الحکمه بود؟

پاسخ :

بله 
میزان الحکمه جلد 9 باب کذب-سفینه البحار ص473
این آدرس دقیقشه.
آرزو ﴿ッ﴾
۱۷ ارديبهشت ۲۲:۰۲
باید اینو بذارم پس‌زمینه‌ی گوشیم!
که حواسم خیلی باشه! :)

پاسخ :

خیلی سخته ولی باید سعی کنیم...
موفقیات : )
خانومِ حدیث :)
۱۷ ارديبهشت ۲۲:۳۰
امان از زبان!اماااان

پاسخ :

امان امان امان...
کلا هر چی می کشیم زیر سر همین یه تیکه گوشته :/
اسمارتیز :)
۱۷ ارديبهشت ۲۳:۰۹
چه جالب...
ولی چه سخته نه؟ دروغ نگفتن سخته... 
:)
مرسی اینو بهمون گفتین(:

پاسخ :

خیلی خیلی سخته عزیز دلم... میدونی قبلا اینو نمی دونستیم (مومن و اینا...) و خیلی راحت دروغ می گفتیم ولی الان دیگه قضیه ش فرق می کنه... قبلا به عنوان یه گناه کبیره که بزرگان دین ما رو از گفتنش نهی کردن می دیدیم ولی الان پیامبر فرمودن شخص دروغ گو مومن نیست...
دعا کن جزو این گروه نباشیم...
صدیقه
۱۸ ارديبهشت ۰۰:۴۱
با اینکه قبلا شنیده بودم ولی تلنگر محکمی بود..... خیلی مچکرم:))

پاسخ :

+نگو که می خوای جبران مافات (!) کنی و کلی خودتو و ایضا منو به زحمت بندازی و لنگر بندازی؟ هوم؟ 
باشد که بهره بریم... خواهش میشه 😘
خانم اشک
۲۴ ارديبهشت ۲۱:۵۳
بریم بمیریم پس... :(

پاسخ :

نه ولی سعی کنیم کمتر دروغ بگیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان