`

حضور پر رنگ : )


اینم از انتخابات این دوره و مهره انتخابات دوازدهمین دوره ی ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراها و روستاها.

چند روز پیش به پدرم پیشنهاد دادم که برای رای دادن غروب جمعه بریم و از اونجایی که من تا بعدازظهر خونه مامان بزرگ بودم، بحمدالله ساعت ۸:۱۵ دقیقه شب به محل ستاد انتخاباتی مورد نظرمون رفتیم و باز هم از اونجایی که هر چی ما فکر می کنیم ملتم همون فکرو میکنن، ستادی که انتخاب کردیم شلوغ بود و صف طولانی خانما از آقایون بیشتر تو ذوق میزد.

موندم چرا ما خانما همیشه حضورمون انقدر پر رنگه... از همه لحاظ هااااا :دی همه صف های طولانی، مختص خانمای عزیزه :/ الان که مرور می کنم میبینم اکثر صف هایی که به اسم خانماست یعنی بانوان اون صف رو تشکیل میدن همیشه شلوغ بوده :/ چه صف نون و نونوایی باشه! و چه صف رای دهی به نامزد مورد نظر! و چه...

++اینم عکس ورچپه ی شناسنامم ولی شما بخونید کج/ کجکی/ برعکس و... (اون جای خالیم با شما :دی) راستی یکم به خودتون زحمت بدین دیگه، همش نباید عکس صاف و صوف گذاشت دیگه : ) حالا ببینید و راضی باشید : )


۷ نظر
🍁 غزاله زند
۳۰ ارديبهشت ۰۱:۲۲
مُهر های تو از من بیشتره! دلم خواست :|  :))
پس به سلامتی دیگه برگشتی خونه :) 
فردا رو بگوووو 😱

پاسخ :

خایل خب بابا بیا همشون مال تو :/  : ))))
اوهوم سلامت باشی عزیزم :*
ان شاءالله بخیر می گذره و اتفاقات گذشته رخ نمیده :/
اسمارتیز :)
۳۰ ارديبهشت ۰۵:۴۵
عه چه همه مهر دارین:))) 


ورچپه^_^ دییی:

پاسخ :

: ) 

اوهوم ^_^ 
خانومِ حدیث :)
۳۰ ارديبهشت ۰۸:۲۰
عاغااا مهرای تو دوبرابرهه قبول نییی  :(   :دی

پاسخ :

آیکون دختری که زبونشو در میاره و دو انگشت شصتشو رو لپاش میذاره و زبون درازی می کنه ^_-
آرزو ﴿ッ﴾
۳۰ ارديبهشت ۱۰:۳۱
خب تعداد خانما هم کلا بیشتره!
دوتا مهر بیشتر از من داری! :)))

پاسخ :

خدا حفظمون کنه : ) 
😛 دلت بوسوزه : )
ماه گیسو
۳۰ ارديبهشت ۱۴:۵۵
مبارکه

پاسخ :

شاید یکم شعاری باشه ولی، «پیروز این انتخابات مردم هستن هر چند اگه نامزد مورد نظرشون انتخاب نشده باشه.»
گیره 📎📎
۳۰ ارديبهشت ۱۶:۲۴
آخی 6 تا مهر داری نازی خخخ

مبارک باشه:)

پاسخ :

اوهوم ^_^ تو مگه همین تعداد نداری؟! 😐
آقاگل ‌‌
۰۱ خرداد ۰۳:۲۰
چه شناسنامه تون هم از اون قدیمیاست :))
جدیدش نکردید هنوز؟

پاسخ :

نه اینو بیشتر میپسندم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان