`

حکایت من و ملا


آخه کی رو دیدین تابستون سرما بخوره! اونم از نوع چله ی زمستونیش؟!


+چله ی زمستونی اینطوریه که فقط آب ریزش بینی و ایضا چشمی به همراه کمی سردرد که خداروشکر این یکی رو تا این ساعت [۱:۰۰]ندارم!

مخترع این اسم هم خودمم 😎


زمستونا خیلی کم سرما می خورم -_- (کلا هیچیمون به بقیه نرفته :| )

همون کمشم اینطوریه که 

اگه قبل از چله ی زمستون باشه (حالا نیاید بپرسین کوچیکه یا بزرگه -_- ) لرز نا محسوس، آب ریزشِ بینی بسیااااار -_- خواب آلودگی خفن و شدید و بقیه ی علائمی که اکثرا هنگام سرماخوردگی دارن مثل گلو درد و احساس کوفتگی و ...

حتی دیده شده نامبرده زمستان دو سال پیش را سرما نخورده است ولی تابستان سال بعدش را فرت و فرت سرماخورده است (و باز هم همان ایموجی)

فقط شانس بیارم و تاریخ تو این یه مورد تکرار نشه!


+اینم یه حکایت از ملا نصرالدین -_-

بخونید و راضی باشید : )

روزی شخصی از ملا پرسید: ماه بهتر است یا خورشید؟!

ملا گفت: ای نادان این چه سوالی است که از من می پرسی؟ خوب معلوم است، خورشید روزها بیرون می آید که هوا روشن است و نیازی به وجودش نیست!

ولی ماه شبهای تاریک را روشن می کند، به همین جهت نفعش خیلی بیشتر از ضررش است!


+من دیگه صوبتی ندارم (همان)

۱۵ نظر
بهارنارنج :)
۲۶ تیر ۰۱:۱۵
امیدوارم خوب شی زود:)

پاسخ :

هوم. چون به شدت از فین فین کردن بدم میاد و رو اعصابه :||
بهارنارنج :)
۲۶ تیر ۰۱:۲۲
میری بیرون تو افتاب زیر روسری و چادر و موهای بلند موهات خیس میشه میری تو خونه جلو کولر سرمامیخوری:)

پاسخ :

خوبه که منو میشناسی :دی
اولین اقدام بعد از اینکه میام تو خونه همین کاریه که تو گفتی :دی
kerman man
۲۶ تیر ۰۱:۴۶
سلام
ان شاءالله خیلی زود حالتون خوب بشه :)

پاسخ :

سلام
ممنونم :)

جناب مستطاب سروش الدین سخن ور عیلامی
۲۶ تیر ۰۷:۱۱
من دیدم

پاسخ :

بح بح چه سعادتی نصیبتون شده!
دچـــــ ـــــار
۲۶ تیر ۰۹:۱۴
اونوقت میگن چرا باباها کولرو خاموش میکنن! :))

پاسخ :

خداروشکر بابایی این اخلاقو ندارن :دی
دچـــــ ـــــار
۲۶ تیر ۰۹:۲۴
واسه همینه که شما الان مریض شدین

پاسخ :

هوم درسته!
واران
۲۶ تیر ۰۹:۴۰
دستور یه غذایی بهت عصر ایشالا میدم اونو بپزی زود خوب میشی ایشالا.



پاسخ :

به جان خودم اگه سوپ یا آش باشه من میدونم و شماها!
روزای معمولی آشو به زور می خورم دیگه امروز حوصله ی همچین غذایی رو ندارم!

دیدین طرف سرماخورده ست میلش به غذاهای چرب و چیلی بیشتره! من الان دلم پیتزا می خواد :(( کی جوابگوعه!
باران ( واران ) ...
۲۶ تیر ۱۰:۰۹
نه بابا سوپ و آش نیست :))
بیشتر آبه :))



+
سیر میتونی بخوری اگه آره یه راه حل سیر گونه بهت بدم هوم ؟:)

پاسخ :

خداروشکر 🙌



نح :| از سیر به شدت بدم میاد!
خخخ اگه بدونی من چطوری آش می خورم!
بشقاب آش من با قابلمه ی آش فرقی نمی کنه! نه کشک و سیر ماست و نه نعنا داغ ^_^ فقط بعضی اوقات پیاز داغ میریزم خخخ
تنها ...
۲۶ تیر ۱۰:۱۸
ان شاءالله زودتر خوب بشی 

پاسخ :

ممنونم عزیزم
باران ( واران ) ...
۲۶ تیر ۱۰:۲۰
بی تعارف این نشون میده خیلی سوسول و بد سلیقه تشریف دارین !!

لیموترش اونم نمیتونی ؟
لیموترش با نمک قاطی کن بخور زود خوب میشی ولی اون غذا هم دستور پختش رو میدم بهت که بخوری زود خوب بشی ایشالا 

پاسخ :

😕  بارانم! :( سوسول و بد سلیقه نیستم فقط بعضی از چیزا رو دوست ندارم این شد بد سلیقه گی؟! 😞

لیمو موجود نیست آبلیمو بخورم خخخخ
خخخ من این کار رو با پرتقال می کنم اووممممم چقدم خوشمزه مشه *_*
لطف می کنی ممنون 😘
ایمان
۲۶ تیر ۱۰:۲۵
#نازک نارجی نباشیم
#لوس و مامانی نباشیم
#موقع عروسی مارم دعوت کنید:)
این مورد اخریه از همه مهمتره:)

پاسخ :

#نازک نارنجی؟!
#لوس و مامانی؟!
#بعد اووَخ نمی پرسن"شما" ؟؟؟؟
گل بهار ..
۲۶ تیر ۱۱:۰۲
واقعا سرما خوردی ؟ 
چه جالب :))))))

پاسخ :

گل بهاااااااار -_-
کجاش جالبه؟
اوج بدبختیه!
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۲۶ تیر ۱۱:۰۹
من چی بگم که اواخر اسفند و اوایل فروردین سرما میخورم!!!

پاسخ :

اوه تا اواسط اردی که طبیعیه!
صدیقه
۲۶ تیر ۲۳:۲۸
درکت میکنم خواهری!:|
منم همینجوریم هر سال تو اوج گرما مریض میشم میگن گرما زدگیه ولی خو گرمازدگی باید آبریزش بینی داشته باشه عاخه؟؟؟!!:////
گلاب به روت! هر چیم بخورم همشو...!:/

پاسخ :

وااای صدیقه چقدر بهت احتیاج داشتم ^_^
مرسی که اومدی :*

صدیقه
۲۶ تیر ۲۳:۳۳
فدای تو! بوچ بوچ😍😍
 راستی سلام!!خخخخ

پاسخ :

سلام به روی نشسته ت خخخ
کم پیدایی!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان