`

🌸خداوند ناز خود را در دختر تجلى کرد...اى نازترین ناز خدا روزت مبارک!


سومین روز از اَمرداد ماهِ سال یک هزار و سیصد و نود و شش تون مبارک 🎈🎊

اول به رسم ادب،

میلاد بانو فاطمه معصومه(س) رو اول به آقا جانم علی ابن موسی الرضا(ع) و بعد به همه ی شما دوستان تبریک و تهنیت عرض می کنم.


حالا بریم سر اصل مطلب ^______^

🌿آبجی جونیای خودم🌿

روزمون مبارکککککککککککک

🎉🎊🎈🎆

🌺روز عزیزای دل بابا... 

🌸ناموس داداشا...

🌸هووی مامانا...

🌸دُخی منگولا...

🌸جینگول مینگولا...

🌸روز دختر خوشگلا مبارک🌷

.

.

🌹چرا روز دختر داریم ولی روز پسر نداریم؟

چون محض اطلاعتون پسر از وقتی میره نونوایی دیگه مرد میشه! : ))))

.

.


حالا حرفای در گوشی مخصوص خودم و خودت

+فقط یه دخترِ که می تونه همراه مادر باشه، غمخوار پدر باشه، راز دارِ برادر باشه و گوش شنوای خواهر! درسته بعضی وقتا محدودیتامون به نسبت آقا پسرا بیشتره ولی در هر صورت باید شکرگزار خدای عزیزمون باشیم و از دختر بودنمون به خودمون ببالیم، اونم چه بالیدنی ^_^

اگه دختری روزت مبارک!💐 اگرم آقا پسری، این روز ها بیشتر هوای مادر و خواهر و همسرتو داشته باش (بیشتر از همیشه 🌹)




+اگه من توانایی شو داشتم تو این روز آقایونو می فرستادم مریخ تا امروزو واسه خودمون خوش باشیم و آزاد ^___^

به افتخار تمام دخترانِ سرزمینم 👏👏

شاد باشید و شادی کنید : ))

نذارید اون خط موربِ روی صورت زیباتون محو بشه ^_-


۱۳ نظر
یک دختر شیعه
۰۳ مرداد ۰۰:۰۳
عیدت مبارک بهترین محبوبه ی دنیا: )))
❤❤

پاسخ :

+یکی بیاد این هندونه ها رو از دستم بگیره!
جان خواهری، بهترین محبوبه ی دنیا خا؟!
ای چه وضعشه؟!؟!
عید تنها مریم ساداتِ محبوبه هم مبارک باشه. ^____^
❤🌹❤
آرزو ﴿ッ﴾
۰۳ مرداد ۰۰:۰۴
چه پست انرژی‌بخشی! :)
مبارکه :)

پاسخ :

راستش این پست از هفته ی پیش رو حالت انتشار در آینده ست.
دیشبم من خواب بودم وگرنه دورهمی یه 🎂 ی یا 🍰 ای می خوردیم! : ))))))
روزت مبارک باشه بالام جان : )
❤🌹❤
صدیقه
۰۳ مرداد ۰۰:۵۲
روزموووووووون مبااارکک!!😘😘
انصافا من هیشکودوم اونایی که گفتی فقط دخترا میتونن باشن نیستم ولی علی الحساب به خودم میبااالممم!😉😄😄😂😂

پاسخ :

روزموووووووون مبارکککک ^_^
+کلی جلوی خودمو گرفتم یه "دست و جیغ و هوراااااا" به پست اضافه نکنم! :دییی
خدایی من با چه امیدی با تو رفیق شدم. خخخ اون از چندین پست قبل که نظرتو خصوصی فرستادی تا تو ذوق بقیه نخوره اینم از این!
برو به درگاه ایزد منان توبه کن توبه -_-

به قول شاعر نا معلوم الحالی که می فرماد
ببال، ببال که داری خوب می بالی! :|||
عیدت مبارک عزیز دلم :*
❤🌹❤
بهار ...
۰۳ مرداد ۰۱:۴۷
مرسی بابت تبریک و پست خوبت:)))
عخی،طفلی پسرا،اصلا دلم سوخته براشون:دی

پاسخ :

نوش روح باهارمون بشه ^_-
نسوزه باهار نسوزه -_-  همینجوریشم تو این روز چش دیدنمونو ندارن باز دلسوزی م می کنی براشون؟! خخخخ
در ضمن روز "مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــرد" بسشونه! : ))))))
+خدایا خودمو به خودت می سپارم خخخ
عیدت مبارک باهار جان
❤🌹❤
ستاره جان
۰۳ مرداد ۰۶:۱۸
روز جوان رسما مال اوناست 
بعدشم محدودیتهای خانوما هرررررررررچقدر خوش بینانه فکر کنی وحشتناک زیاده 

پاسخ :

نخیر :| روز جوان، روز جوان ست و بس!
در کل روز پسر نداریم ^___^

منم منکرش نیستم چرا که تقریبا آینده ای که برای خودم از نوجوانی ساخته بودم، درصدیش به خاطر دختر بودنم تباه شد و رفت پی کارش. حالاچیکار کنم با خدا سرِ جنگ و ناسازگاری بذارم که چرا من دخترم؟! (اصن توانشو دارم!؟)
فقط چون زیاد دورو برم میبینم که شکرگزار نیستن، این مورد رو عنوان کردم وگرنه بر همگان واضح و مبرهن است محدودیتایی که دخترا (مخصوصا تو خانواده های سنتی) دارن خیلی خیلی بیشتر از آقا پسراست.
+داغ دلمو تازه کرده ستاره جون!

روزت مبارک باشه عزیزم
❤🌹❤
دُچـــــ ـــــارُ
۰۳ مرداد ۰۸:۵۱
لبخند(های) خدا روزت(ان) مبارک :)

پاسخ :

: ))))
مچکر(ی)م
عیدتان مبارک!
🌹
زمرد .🌹
۰۳ مرداد ۰۹:۳۳
نچ نچ رسما زدی داغون کردی که خخخ

روز تو و فسقل مبارک:)


پاسخ :

فک کن روزی هیچ مردی رو کره ی زمین نباشه! دنیا گلستون میشه ^___^

منه فسقل یا من و فسقل؟!
در هر صورت ممنون :* روز خودتم مبارک : )
❤🌹❤
بانوچـ ـه
۰۳ مرداد ۱۳:۳۹
روز تو هم مبارک عزیزمممممممممممم

خصوصی داری

پاسخ :

ممنونم ثریا جون ^_^
عید شما هم مبارک
❤🌹❤
حسان علی آبادی
۰۳ مرداد ۱۵:۳۳
روزتون مبارک
فک کنم تولد امام جواد شده روز پسر

پاسخ :

ممنونم.
عیدتون مبارک 🌹
جدی؟ اطلاع نداشتم!
اَسی ...
۰۳ مرداد ۱۷:۱۹
مبارکههههه :)

شما مشهد هستین؟

پاسخ :

روزموووووون ^_^
عیدت مبارک ❤🌹❤

بله با افتخار 😉😍
مگه سر در وبلاگو ندیدی؟
DeL Nevis
۰۳ مرداد ۱۷:۵۲
بعله بسیار کامل و مفهومی D: اون نکته چرا روز پسر نداریم هم قابل تامل بود :))

پاسخ :

والا : ) قابل شما رو نداشت ^_^
عیدتون مبارک.
🌹
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۰۳ مرداد ۲۰:۱۳
عیدت مبارک محبوبه جان:))

پاسخ :

عید توهم مبارک باشه حورا جان : )
❤🌹❤

زمرد .🌹
۰۴ مرداد ۰۳:۰۵
من دو تا روز زن و مادر دارم دیگه
امروز مال تو و فسقلم.دخترکم:)))))

بهش میگم روزت مبارک چی بخرم برات میگه پفک^________^

پاسخ :

بعله بپا ترش نکنی یه وقت! -_-
ممنون.. دخترکتو ببوس! اسمش چیه؟ 

خخخخ ای جونم چقدر ما دخملا قانعیم ^_-
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان