`

شاید برای شما هم اتفاق (افتاده باشد)!


۱-تمایلم به قلم و کاغذ و دفترم بیشتر شده واسه همین یه مقدار از نظر وبلاگ نویسی و وبلاگ گردی تنبل تر شدم.

۲-می خونمتون؛ حالا یا حرفی ندارم واسه گفتن، یا حوصله ی تایپ! مطمئن باشید از این دو حالت خارج نیست :دی

۳-دوست دارم برگردم به روال قبل! هر پستی رو ده دقیقه (حالا یا کمتر و یا بیشتر) براش زمان بذارم و فرت و فرت کامنت بذارم برای نویسنده بلاگ.

۴-بعدها شااااید کامنتدونی بسته بشه. به دو دلیل: اول اینکه نمی خوام کسی مجبور باشه برام کامنت بذاره. (ولی الان بازه) و دلیل دوم که کاملا شخصیه :دی


+خواهشا، ملتمسانه ازتون درخواست دارم نیاید بگید که دنبالت کردم، پس دنبالم کن! خداروشکر بیان این قابلیتو داره که این کامنتا به بخش هرزنامه راهنمایی میشن.


فعلا همین چند مورد رو داشته باشید تا بعد : )

و من الله توفیق : )

۱۲ نظر
زمرد .🌹
۰۲ مرداد ۰۲:۲۴
اون شخصی چی میتونه باشهههههه خخ

راحت باش منم یا حرفی ندارم یا حال ندارم :دی

+ لایک.. لایک هاااااا

پاسخ :

خخخ نَبِشِد گفت، خَصوصی دهع : ))

واایی خدا پوکیدم از خنده! 😂😂😂😂 خسته نباشی دلاور :دی

+اوه اوه اوه زخم خورده ایاا
ستاره جان
۰۲ مرداد ۰۶:۰۷
دنبالت می کنم دنبالم کن ههههههههه
میگم این چیه تازگی ها اپیدمی شده که نظرات رو می بندیم کسی مجبور نباشه؟ ببین یه مشهدی ِ دیگه هم اینجوری کرده! 
ان شاءالله خوب باشی همیشه :) 
آره قبلا ها کامنت میذاشتی :)))

پاسخ :

اعصاب خورد ترین کامنت همینه 😠 دنبالت کردم.. دنبالم کن
آخه میرم وبی کامنت میذارم، چند دقیقه بعد نویسنده ی همون وبلاگ اومده کامنت گذاشته.
یه مشهدیه دیگه؟
ممنونم ستاره جون :*
ان شاءالله حساسیت جناب پدر کم بشه بر می گردم به روال قبل : ))))
دچـــــ ـــــار
۰۲ مرداد ۰۸:۰۲
سلام :)

پاسخ :

علیکم السلام : )

خواستم تو جواب به کامنت ستاره این یه مورد رو هم بهش اشاره کنم ولی گفتم اینم یه نوع احترام گذاشتن به نویسنده ی وبلاگه! حداقلش اجباری در کار نیست.

باران ( واران ) ...
۰۲ مرداد ۱۰:۵۵
مورد یکی به آخر :|:))
آخ آخ یعنی صبر ایوب می طلبد گاهی :|:))

پاسخ :

واقعا :||
هلما ...
۰۲ مرداد ۱۲:۰۱
1. زیاد روش حساس نباش بنظر من مقطعیه.
2. توقع برای دیدن کامنت زیاد دوستانه نیست، مهم اینه که هستی :)
3. ای جانم، ولی بعضی وقتا واقعا سخت میشه و آدم با اینکه دلش میخاد نمیتونه زود برگرده، پس نگران نباش.
4.نهههههههههههه. هیچ کس اجباری برا هیچی نداره.

پاسخ :

۱-یه خوبی یی که داره اینه که، بیشتر مینویسم و دست خط خرچنگ قورباغه مو بهتر می کنم : ))))
۲-من فدای هلمایی بشم که انقدر خوب درک میکنه :*
۳-هوم.. ممنونم آباجی
۴-خایل خب باو :| چرا جیغ میکشی کر شدم :/
اصن باز میذارم خوبه؟ :دی


هلما ...
۰۲ مرداد ۱۲:۳۳
قربون محبوبه جانم :*
آره آره باز بزار.. مرررسی

پاسخ :

خدا نکنه!
چشوم عزیز
یک دختر شیعه
۰۲ مرداد ۱۴:۱۳
منم می خونم بیشتر مواقع ولی گاهی اوقات حرفم نمیاد: )))

پاسخ :

همین که می خونی شرمنده م می کنی
بهار ...
۰۲ مرداد ۱۴:۳۵
عاقااا نرووو،نکن
چرا خب اخهههه:/
من هر کس دو خودش و وبش رو دوست دارم فرتی این مدلی میشه:|

پاسخ :

کی خواست بره باهارم؟!
چشم عزیز دلم.. بابا یه وبلاگ، دیگه این حرفا رو نداره، نکن با خودت بالام جان! آب قند لازمیا! :||
آقا من بگم با این جمله ت ذوقیدم باورت میشه؟ *_*
یک دختر شیعه
۰۲ مرداد ۱۴:۳۶
این چه حرفیه: )))
نوشته های دوست داشتنی  تو که نمیشه نخوند: )))
منظورم این جا نیست برای کامنت نزاشتن کلی منطورمه ، برای بعضی پست ها می گم: )))

پاسخ :

همین که هستین خودش قوت قلبیه برام ^_^
لطفت همیشه شامل حالم بوده :*
به پای قلم شما نمیرسه بانو. 😉

دختریم ...
۰۲ مرداد ۱۶:۳۳
کامنت ننویس کی بودی تو؟! دیی:
تنبلی من بیشتر از تو |: |:

پاسخ :

:دی
آقو عفو بفرمایید!
آرزو ﴿ッ﴾
۰۲ مرداد ۱۸:۰۲
هعی! (برای چهارمی)
در هر حال بودنت خوبه! :))

پاسخ :

میفهممت!
ممنونم آرزو جون (بوس)
بهار ...
۰۲ مرداد ۱۹:۱۸
خب ذوق کردی پ بنویس:)))
روزتم پیشاپیش مبارک:*

پاسخ :

به روی چشم : )
نچ این قبول نیست تو پست بعد منتظرتم ^_- 🌷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان