`

دیدارم آرزوست! +موقت


چقدر با قرار اونم از نوع وبلاگی ش موافقید؟
اصلا دوست دارین شخصیتی که پشت این بلاگ ها نهفته ست رو از نزدیک ببینید یا خودتون دیده بشید؟؟


نظر خودمو  می تونید از روی عنوان متوجه بشید :دی


+موقت: نمی دونم جالبه یا نه که هر بار میرم حرم به شماها اطلاع میدم!
 می خوام که بدونید همیشه جایی در دعاهای روزانه م دارین و هر بار که میرم حرم به یادتون هستم.
امروز اگه آقا قبولم کنن برای نماز ظهر میرم حرم و ان شاءالله نائب الزیارتون هستم.
التماس دعا...

#حرم_امام_رضا(ع)_رواق_فاطمه_زهرا(س).
۳۰ نظر
حوا ...
۰۴ مرداد ۰۱:۱۷
من خیلی دلم می‌خواد دوستانِ مجازیم رو ببینم *_*

پاسخ :

منم همینطور ^_^

متاسفانه دم عصری متوجه شدم یکی از بلاگرا قصد دیدار داره و فرصت کمی واسه موندن تو مشهد داره!
راستش با اینکه خیلی مشتاق بودم ببینم ولی نمیشد برم. باید از قبل هماهنگی های لازم با خانواده صورت می گرفت و تا برسم حرم شب میشد! اینکه نشد که بشه :(
پونیکا :)
۰۴ مرداد ۰۱:۲۲
من امیدوارم هیچ وقت منو نبینید تا تصورات خوبتون منهدم نشه :))))

پاسخ :

اتفاقا تو و مریم سادات همیشه برام تو اولویت بودین و مخصوص تر بچه های سایت.
ولی نمیدونم چرا هی نمیشه ببینمشون با اینکه اکثرا مشهدین اصلا جور نمیشه!

پونیکا :)
۰۴ مرداد ۰۱:۲۳
چقدم به خودم مطمئنم که تصوراتتون خویه :دی

پاسخ :

خوبه جانم خوبه ^_^
از کوچولوهات چه خبر؟

حسان علی آبادی
۰۴ مرداد ۰۱:۲۷
خیر
حالش به همینه اصن
وگرنه آدم که از صب تاشب خیلی میبینیم

پاسخ :

اوووممم جالبه!


+به عنوان فردی که تا بحال یک عدد دیدار وبلاگیِ شیرین اونم از نوع (تو) ماه رمضونیش تجربه کرده میگم بسیاااااار شیرین و لذت بخشه : )
پونیکا :)
۰۴ مرداد ۰۱:۳۶
شما لطف داری جانم ^_^ من که کلا دنگ و فنگ دارم و همیشه سخت میتونم به چنین چیز هایی وقع بنهم -__- ولی مریم ساداتو برو حتما ببین خوب دوستیه خوبب کنار گوش همید ها :/
اونام خوبن سلام دارن خدمتتون :)

پاسخ :

مگه قرار نبود بیای مشد چی شد پس؟
اوهوم من که عاشششقشم بس که دختر نازنینیه ^__^
 بابا من که از خدامه ولی خب نمیشه دیگه.
سلام برسون... ان شاءالله سلامت باشن :*  : )))
🍁 غزاله زند
۰۴ مرداد ۰۲:۴۱
هوووم(^.^) منم خیلی دوست دارم (^v^)

پاسخ :

پس یادت باشه اومدی مشهد بهم اطلاع بدی : ))
+ای جانم باز دوباره صورتاکای خوشکلشو برام فرستاد *_*
بهار ...
۰۴ مرداد ۰۲:۵۰
منم خیلی خیلی موافقم:))))
تا حالا چهار تاشون رو دیدم،خیلی دلچسبه،و جزء بهترینام هستن
حیف دوریم از هم...
دفعه پیش اومده بودم مشهد باهات آشنا بودم حتما بهت میگفتم😍
حیف نمیدونم کی امام رضا میطلبنمون
البته اگه تو دوس داشته باشی منو ببینی،چه از خودم برنامه چیدم 😄😄😄

پاسخ :

ایول باو، چه همه موافق
اصن من فدای آباجیای خودم بشم ^_____^
آقو کیا رو دیدی؟
این فاطمه سادات مارو هم دیدی؟ همین پونی مون؟
ان شاءالله خیلی زود آقا بطلبن و بیای مشد و بعد... (آیکون کف دو دست را به هم مالیدن)
عه! دیوونه این چه حرفیه. باورت میشه، حتی بعضی وقتا فکرای شوم به سرم میزنه و از بلاگرا می خوام عکسشونو واسم بفرستن انقدر مشتاقم :دی
#فکرشوم 😝😄😎
زمرد .🌹
۰۴ مرداد ۰۳:۰۴
مریم سادات ندیدی؟ نچ نچ
منم ندیدم خخخخ ولی فاطمه شونو دیدم.ماهه ماه:))) 

دوس دارم ولی دوس ندارم.
یجوریه برام.خاطرات خوش زیاد ندارم. بیشتر حرف دراومده تا خوش بودن و خاطره خوب داشتن:(

پاسخ :

تو مگه میشناسیش؟! O_o
الان داری دل می سوزونی؟ 😞 منم صورت ماه شو دیدم ولی دیدار حضوری کجا و دیدن عکس کجا!

وا! مگه میشه؟! مگه داریم؟!
دُچـــــ ـــــار
۰۴ مرداد ۰۹:۰۰
التماس دعا :)

پاسخ :

برای شما یک دونه دعای ویژه در نظر دارم.
ان شاءالله خدا یه دختر خوشکل و تپل مپل سالم و صالح و البته لوووووس قسمتتون کنه : )))
ستاره جان
۰۴ مرداد ۰۹:۰۵
التماس دعا خواهر 

پاسخ :

حاجتت روا عزیزم...
اگه لیاقت داشته باشم به روی چشم : )
حسین ...
۰۴ مرداد ۰۹:۰۶
ع؟ب!
ما هم که وضعیت مون مشخصه.

پاسخ :

الان من باید رمز گشایی کنم که این ع؟ ب! یعنی چی؟
یاد عَموم افتادم و این پست

بله بله
آوازه ی دورهمی های مثلت برمودا تو کل بیان پیچیده : ))
دُچـــــ ـــــار
۰۴ مرداد ۰۹:۲۲
مرسی :)

پاسخ :

: )
اون که مزاح بود ولی ان شاءالله هر چه خیر است (به صلاحتونه) براتون اتفاق بیفته. و نگاه خدا همیشه به زندگی تون باشه. این دعا نه تنها برای شما بلکه برای تمام بزرگواران هست.
kerman man
۰۴ مرداد ۱۰:۳۰
سلام
یاد ما هم باشین
التماس دعا

پاسخ :

علیکم السلام
به قول آقاگل « دعا به شرط دعا »
: )
🍁 غزاله زند
۰۴ مرداد ۱۰:۴۱
وای چه عالی،حتما بهت خبر میدم (⌒.−)=★

پاسخ :

خخخ این الان یعنی چشمک؟!
مهیار حریری
۰۴ مرداد ۱۳:۳۳
یبار دعوت شدم ولی نرفتم !
البته من موافقم با این قرارا
به این شرط که نامحرم نباشه توش

+ خوش به سعادتتون، التماس دعا

پاسخ :

 موافقم.

+دعاگو بودم.
زمرد .🌹
۰۴ مرداد ۱۳:۵۸
چند وقت پیش بچهای گروه لاین قرار گذاشتن تصمیم داشتم برم 
اما بازم نشد :دی 
قسمت نمیشه کلا خخخ

پاسخ :

آخه بعضی وقتا کاری پیش میاد، اصن یه اتفاقی می افته که خارج از مدیریت توعه! نمیشه!
زمرد .🌹
۰۴ مرداد ۱۴:۰۷
البته شاید مریم ساداتی ک تو میگی با مریم سادات ک من میگم فرق دشته بشه

پاسخ :

من نویسنده ی وبلاگ " دلنوشته های یک دختر شیعه" رو میگم.
حالا تو کی رو میگی؟
آرزو ﴿ッ﴾
۰۴ مرداد ۱۴:۴۸
منم می‌ترسم تصورات دیگران از من فرو بریزه!
البته نگران تصورات خودمم گاهی میشم :دی

پاسخ :

فکر میکنم دیدگاه شباهنگ م همین بود!
درکتون می کنم ولی دیدار وبلاگی خیلی هیجان انگیزه ^_^
آرزو ﴿ッ﴾
۰۴ مرداد ۱۴:۴۹
زیارتت هم قبول :)

پاسخ :

دعاگوی دوستان بودم : )
قبول حق!
بهار ...
۰۴ مرداد ۱۵:۴۵
اره فاطمه سادات رو دیدم
البته ما اولش از اینستا باهم آشنا شدیم بعد آدرس وبلاگش رو داد
و بعد طی یه اتفاقی فهمیدم دوست و همکلاس دوستمه توی دانشگاه
رفته بودم دانشگاهشون فاطمه رو هم دیدم
بقیه دوستای بلاگفا بودن
اره آدم گاهی خیلی دلش میخواد ببینه عکساشون رو
من اینجا نمیتونم،اینستا یا تلگرام داشتی برات می‌فرستادم
حرمم گویا رفتی برگشتی،زیارتت قبول

پاسخ :

ای جان خوش به حالت ^_^
اوه پس یک دوستی قدیمیه!
اگه که بخوای من راهشو میدونم که نیازی به تل و اینستا نداشته باشه ^_-

آره.. ممنون.. دعا گو بودم
هلما ...
۰۴ مرداد ۱۵:۴۹
بنده دوست میدارم :)
البته یه مورد تجربه اش رو پاییز 95 داشتم. خیلی ذوق داشتم..

پاسخ :

^_^
از بچه های بیان؟
DeL Nevis
۰۴ مرداد ۱۷:۲۳
خوبی فضای مجازی به همینه که دیده نمیشین و خودتونین و خودتون ! قضاوت نمی شین بر اساس چیزهای مختلف ... 
فقط فکر شماست که در دید عموم قرار می گیره ... 
اون تصوراتی که راجع به تک تک دوستانم دارم نمی خوام عوض شن ... 
:) 
با ملاقات بیرون از فضای مجازی تا حد امکان مخالفم ولی خب اینکه اعلام می کنین حرم میرین حس جالبی داره ... 
یه جورایی تلفیقی از حسرت و امید :) 

پاسخ :

نظرتون برام خیلی خیلی با ارزش و قابل احترام و صد البته کاملا مخالف نظر بنده ست ^_^
شاید باورتون نشه ولی تو این دنیای مجازی هم متاسفانه مورد قضاوت دوستان و بزرگواران قرار می گیریم!
+اینکه اطلاع میدم که دارم میرم حرم، فقط برای اینه که نیت کنین و بدونید من دعامو می کنم و خدای نکرده برای دل سوزوندن شما دوستان غیر مشهدی نبوده و نیست.
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۰۴ مرداد ۱۹:۰۳
موقع دعاهات منو هم یه کوچولو یاد کن:)

پاسخ :

دعامی حورا جان : )
لطف می کنی اگه منو هم از دعای خیرت بی نصیب نکنی ^_^
بهار ...
۰۴ مرداد ۲۱:۱۹
دوستی قدیمی با کی؟فاطمه؟نه بابا یه سالم نشده هنوز
چه راهی؟ایمیل؟

پاسخ :

عه! چه جلب!!
ایمیل یا آپلود عکس و بعد ارائه ی لینک!
هر کدومو راحتی البته هیچ اجباری نیستا ولی من منتظرم خخخخ
هلما ...
۰۴ مرداد ۲۳:۰۵
Dinky28.blog.ir/post/238
آره. 

پاسخ :

می خونمش : )
تنها ...
۰۵ مرداد ۰۹:۴۶
التماس دعا

پاسخ :

حاجتت روا
: )
باران ( واران ) ...
۰۵ مرداد ۱۳:۰۱
موافق نیستم :)))
سلام 
همین وقت ندارم برم برمیگردم :)))

پاسخ :

مخالف شماره چند میشی؟ چهار یا پنج؟ : ))))
سلام باران عزیزم
:دی

+وارانم میشه برام دعا کنی! 🙏
±بزرگواران میشه واسه منه حقیر دعا کنید؟ به شدت به دعاهاتون نیاز دارم.. ممنون.
باران ( واران ) ...
۰۵ مرداد ۱۳:۲۰
دعا میکنم :))
ایشالا حاجت روا :)


+
مخالف ۴و ۵ چیه ؟:))

پاسخ :

ممنونم خواهری :*
ان شاءالله



تعدادِ افرادی که با این نوعِ قرارها مخالفن!

♕αяαмεsн♕ ...
۰۵ مرداد ۱۴:۳۴
شاید جالب باشه ولی من دوست وبلاگی ندارم که حتی بخوام ببینمش.....︶︿︶ 

پاسخ :

😶😞
زمرد .🌹
۰۶ مرداد ۰۹:۳۲
آری همان است^_^

پاسخ :

عه! ^______^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان