`

بگرد و پیداش کن


من سوتی دادم، شماها چرا حواستون نیست؟!

+


۱۰ نظر
DeL Nevis
۱۵ مرداد ۲۲:۱۱
ساده گی نوشتنتونو میگین ؟! 
سادگی D: 

خب بار اول فهمیدم ولی خب دور از ادبه بگی D:

پاسخ :

اون که غلط تایپیه و منم هیچ کارم :d یهو خودش خواسته اون وسط رخ نشون بده!

نح بگید خوشحال میشم -_-  : ))))))
تنها ...
۱۵ مرداد ۲۲:۱۱
منکه متوجه نشدم خخخخخخخخ

پاسخ :

نخسته :||
kerman man
۱۵ مرداد ۲۲:۱۵
کامنت من ملاصدرا :)))

پاسخ :

احسنت 👌 👏👏👏👏👏
ولی جسارتا اون موقع م متوجه نشدین؟؟
آرزو ﴿ッ﴾
۱۵ مرداد ۲۲:۳۱
سادگی؟

پاسخ :

ای باباع -_-
اینکه غلط تایپی بوده دیگه, سوتی نیست
ر.ک به جواب من به کامنت DeL Nevis
مهیار حریری
۱۵ مرداد ۲۳:۱۱
منظور املای غلط واژه ی "سادگی " هست آیا ؟!

پاسخ :

نچ : )
شما رو هم ارجاع میدم به کامنتای بالا و ایضا جواباش :d
واران ...
۱۵ مرداد ۲۳:۱۵
ملا صدرا یا ناصرالدین ؟:))
درود بر ملاناصرالدین نه ملا صدرا که الان خوابه :دی 
البته درود به هر دوشون و درود به خودت این اولین سوتی بود برم دوباره بگردم ببینم چقد دیگه سوتی دادی ؟:))
نوچ نوچ :))

پاسخ :

: )))))) ناصرالدین یا ملا نصرالدین؟ :دی : )))))))
و درود بر تو که ملانصرالدین رو کردی ملاناصرالدین :دی
-_- خوشم باشه :|| دوستای منو باش -_-

+ یکی بیاد بگه چرا تو پست قبل هیییییچ کس حواسش نبوده؟ هوم؟؟؟؟
اسمارتیز :)
۱۵ مرداد ۲۳:۵۷
اینکه سادگی رو نوشتی ساده‌گی؟:/
خدایی چیز دیگه‌ای پیدا نکردم دی:

پاسخ :

نعیمه -_- از تو انتظار نداشتم بانو :| حواست کجاست؟!
دوستان اشاره کردن
ملانصرالدین رو ملاصدرا نوشتم -_-
ازم قدیم این دو رو با هم اشتباه می گرفتم :|||||
الهه اکبری
۱۶ مرداد ۰۲:۰۲
ساده گی؟ :دی

پاسخ :

نح 😂
واران ...
۱۶ مرداد ۱۰:۵۸
الان اشتباه تایپی بود وگرنه من منظورم همون بود😅😅
باور کن تایپی بود :)
منظورم همون بود 
ولی جدی ما تو خونه یه زمانی به نصرالدین ، ناصرالدین می گفتیم.
یادش بخیر :)
خصوصی میام میگم چه زمانی :)
احتمالا حتی با دیدن املای درست این جمله بازم بخاطر همون داستان که من این جمله رو اشتباها تایپ کردم :))
پیری و فراموشی از ما نگیر ننه :دی 

پاسخ :

خا : )
kerman man
۱۶ مرداد ۱۲:۲۶
نه متوجه نشدم :)

پاسخ :

نچ نچ نچ
چه بی دقت شدین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان