`

از دست نیش پشه ها به ستوه اومدین؟ پس با محبوبه شب همراه باشید :دی


تقریبا یه ماه پیش بود که برای اولین بار این ورقه ها رو تو خونه آبجی خانم دیدم. برای منه سر به زیر! این یک اتفاق نادره که وقتی جایی میرم یا دعوت میشم نگاهم رو به بالا باشه و سقف خونه ی کسی رو دید بزنم. یادمه اون روز رو به روی آینه ی قدی سالن پذیرایی نشسته بودم و خودمو تو آینه برانداز می کردم که ورقه ی زرد رنگی که از لامپ آویزون شده بود توجهمو به خودش جلب کرد!
در طی یک عملیات تحقیقاتیِ وسیع هنگام ظرف شستن (:دی) متوجه شدم این ورقه های خوش رنگ و لعاب و البته چسبان برای به دام انداختن پشه های نگون بخت و صد البته سیاه بخت تعبیه شده ولی بدِ ماجرا اینجاست که حتما باید نزدیک منبع نوری (لامپ و لوستر) و چه بسا چسبیده به این وسایل باشه تا پشه ها بیان و شترق به اینها بچسبن. (عُق)



قیمتی نداره، می تونید اونو از فروشگاه های معتبر و یا داروخانه ها! خریدار کنید. یک ورق رو به چهار قسمت تقسیم کنید و با استفاده از نخ اونو به هر لامپ یا لوستری آویزون کنید. البته برای لوستر نمای جالبی نداره ولی خب بهتر از نیش پشه و عذاب بعد از اونه :دی
راستی یه چیز دیگه اینکه بعد از یه مدت با صحنه ی بسیار چندشی مواجه می شوید و بهتره چند ورق اضافه در منزل داشته باشید برای روز مبادا چرا که بعد از گذشت همون یه مدت نقطه های سیاه رنگی رو روی اون یه تکه کاغذ مشاهده می کنید که نشان میدهد پشه های نگون بخت به آن چسبیده اند.

+براتون آرزوی موفقیت می کنم : ))))
۱۳ نظر
ستاره جان
۱۷ مرداد ۱۲:۰۳
تو بخش ما زدن 
اصلش میگن برای دفع آفاته برای کشاورزها؟ 
تو بخش ما که بهش نچسبیدن کوفتیا زرنگن 
ولی دم در ورودی هم زده بودن چند تا مگس بهشون چسبیده بودن!

پاسخ :

هر چی که هس فعلا که معجزه کرده!
خونه ی ما زیاد پشه ی خون خوار! نداره ولی خونه آبجی خانم زیاد داره از بد ماجرا فقط خون یسنا جونمو می مکه!!! -_-
خداروشکر فعلا که خوب بوده.
خخخخ الهـــــــــی که بهشون بچسبن این کوفتیای حال بهم زن و آرامش سلب کن. 😂
ام شهرآشوب
۱۷ مرداد ۱۲:۱۳
سلام. 
وای این خیلی خوب بود. من حتما میرم دنبال پیدا کردنش
ممنون از محبتت عزیزم

پاسخ :

سلام ^_^
خواهش میکنم : )
راستش از وبلاگ جناب دچار یهویی اومدم وبت دیدم که اینا آسایشو و آرامشو ازت گرفتن! کامنتا رو خوندم دیدم کسی به این مورد اشاره نکرده! متعجب شدم که چرا کسی اینا رو نمیشناسه!!
خلاصه که بانیِ خیر شدی هم من یه چیزی برای ارائه داشته باشم و هم خواننده های وبلاگو از حال و روز این چند روزه م نجات بدم : ))
ام شهرآشوب
۱۷ مرداد ۱۲:۲۳
من دیگه رفتم به سمتی که از حشره کش ها استفاده کنم و چند روز از خونه برم بیرون
یعنی پشه های ما شدن مثل مولکولهای هوا! روز و شب نمیشناسن

پاسخ :

تو خونه ی آبجی خانم که معجزه بود امیدوارم به دردت بخوره
تنها ...
۱۷ مرداد ۱۲:۵۵
ممنون عزیز

پاسخ :

^_^
واران ...
۱۷ مرداد ۱۳:۴۴
البته من اینو دیدم قبلنا تو خونه داییم اینا ، ولی خب چون چندش آوره استفاده نکردم :))
ترجیح دادم پشه های نگون بخت،  خون شیرینم رو بخورند :دی :))
میگن اونایی که خون شون شیرینه معمولا توسط پشه ها خورده میشن :|:)
منم از این دستم :|


عامو پشه خوبه مارمولک بده :/
اگر دارویی برای گرفتن مارمولک داری ارائه بده عامو :))

مرسی محبوبه 
محبوبه مرسی :)))

پاسخ :

وااای وارانم عاششششششق این کامنتاتم 😉😍😍😍😍😍😍
خودآزاری داری چرا؟ بابا یه تکه کاغذ رو اون بالا 👆 (دقیقا متوجه شدی کجا؟ :دی) آویزون می کنی و دیگه م هیچ پشه ای جرائت نمی کنه بیاد سمتت چه برسه به اینکه خون شیرینتو بمکن! ( حتی تایپشم حالمو بد میکنه 😒 عَـــــــــــــــــــــــی چندشم شد 😒)
خلاصه که اینجوریا خواه پند گیر و خواه همونی که شاعر میگه (ملال!) :دی


اووووففففف هنو واسه این یه مورد راهکاری به چشمم نیومده و البته به ذهنم نرسیده ولی چشم اگه چیزی پیدا شد میگم
+(نگارنده در حالی که دارد پشه های دور و بر خود را دور می کند به این فکر می کند که چرا برای خونه ی بی بی از این ورقه ها نگرفته ست 😪)

قربونت واران
واران قربونت
-_-
حسان ...
۱۷ مرداد ۱۵:۱۸
هیچ چی پشه کش نمیشه

پاسخ :

خخخ
اینطور باشه، پس باید گفت هیچ چی کف دو تا دست نمیشه :|
DeL Nevis
۱۷ مرداد ۱۶:۴۹
D: 
امان از تکنولوژی 
به کجا داره میره 
اصلا متحول گشتم :)) 



پاسخ :

متحول نشید برید بخرید خودتونو راحت کنید :دی
تکراری Tekrari
۱۷ مرداد ۱۸:۴۱
تهران که اینقدر هواش کثیفه پشه جرات نمی کنه بیاد، اونم تو آپارتمان :|
ان شاالله رفتم شهرستان می خرم :)
ممنون

پاسخ :

ان شاءالله
: )
صدیقه
۱۷ مرداد ۲۲:۲۴
میومدی از من میپرسیدی خب:)) از حدود دو سال پیش من ازینا میخرم اولش بخاطر گلدونام که پشه نگیرن...

پاسخ :

واسه گلدونات روی خاکشون ماسه بریز : )
خداروشکر هییییییییچ یک از گلدونامون پشه نزده و نداره
راستی برو تو کار "یاس رازقی" ^_^ انقدررررررر خوش عطره که حد نداره *_*
رفیعه رجعتی
۱۸ مرداد ۱۱:۰۹
اولین بار این ابتکارو در سلف دانشگاه رویت کردم :)) باحالن

پاسخ :

اولش آره باحالن ولی بعد چندش میشن :|
دُچــــ ــــار
۱۸ مرداد ۱۱:۴۲
قابل توجه شهرآشوب :)

پاسخ :

بنت یا ام؟ :دی
بهارنارنج :)
۱۸ مرداد ۱۳:۰۶
اا دیده بودما:دی

پاسخ :

 : )

+راستی تو امشب به قرار ساعت یازده مون نمیرسی نه؟
در ضمن عکس بگیریا خخخخ
♫ شباهنگ
۱۸ مرداد ۱۷:۰۰
پشه‌های خونه‌ی ما منو به این صفحه ترجیح میدن و باز نیشم می‌زنن :(

پاسخ :

از بس شیرینی :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان