`

حال من دست خودم نییییییییییست! :|


نیست دیگه! چرا اینجوری (°_°) نیگام میکنید؟ 😩

بقیه هم مرهم دارن ما هم مرهم داریم :/

+هی کلمه های مَرهم و مَحرم رو با هم قاطی می کردم 😂


+ببینید و راضی باشید : )

+برای دیدن اندازه ی واقعی تصویر، بر روی آن کلیک کنید :دی

± خواستین بدونید چی به چیه کلیک کنید : )))))


خدا نصیب گرگ بیابون نکنه و ایضا شماها بهش مبتلا نشین (لال نمیرید بگین آمین) سرما خوردم شدید. صدام گرفته وحشتناک یعنی الان برم واسه پست سه شنبه (یا جمعه بود؟ آیکون تفکر) های آقاگل ویس ضبط کنم همه دیسلاک می کنن هیچ شایدم آن فالو کنن وبلاگشونو انقدر افکار پلید در سر دارم 😂

+نیست خیلی دنبال کننده داره وبلاگشون، حسودیم شد :دی

دلم به حالتون سوخت وگرنه از دستمال های مصرفی که چیزی جز محتویات بینی اون ها رو مچاله نکرده هم عکس می گرفتم و حال الانتون رو بدتر می کردم : ) ولی خودم چندشم شد واسه همین بیخیالش شدم.


*آقا آنتی هیستامین نخورین که محققان نمیدونم کجا به این نتیجه رسیدن که این محتویات به جای اینکه به خارج از بینی منتقل بشه در بالای بینی جمع و در دراز مدت اثرات جیزی (بدی) روی سیستم  تنفسیتون میذاره ← خودتون برین تحقیق کنید اصن به من چه والا :|

ولی خب یه وقتایی مثل الان من دیگه از کنترل خارجه و باید خورد وگرنه شبا مثل اسب آبی با دهان باااااااز باید نفس بکشین و ایضا بخوابید -_- ★ خطر برق گرفتگی نه اشتباه شد خطر بلعیدن انواع و اقسام جک و جونور و سووووووووسک 😒


+و من الله التوفیق : )

±عنوان هم از علی لهراسبی هستش! :|

۱۸ نظر
مسافر ...
۲۹ مرداد ۲۲:۲۷
فک کنم آمپول خیلی بهتر کنه این اوضاع رو :|

پاسخ :

خخخخ
نچ چرا که هنگام زدن آمپول ناخودآگاه عضله هام سفت میشه و ...
مدیونید اگه فکر کنید میترسما -_-
ــ حسان ــ
۲۹ مرداد ۲۲:۲۹
مریض میشی اعصاب نداری ها
بیا منو بزن اصن والا
+واقعا با کلیک روی عکس ابعاد گسترده تری از این فاجعه عظیم رو درک کردم

پاسخ :

خخخ دقیقا
+خدا واستون نخواد :(
مسافر ...
۲۹ مرداد ۲۲:۴۴
نحححح اصلا بحث ترس نیست من میدونم :||

پاسخ :

-_-
تا حالا جز یکی دو نفر ندیده بودم کسی اینطوری بگه (نح) والبته خودم -_-
دیگه تکرار نشه : )
احسنت چه بلاگر فهمیده ای ^_^
مهیار حریری
۲۹ مرداد ۲۲:۵۴
شما همیشه آدولت کلد و کلداکس رو ترکیبی میزنی ؟!
هر دو یچیزنا :))

+ سریعا شفا پیدا کنین ان شالله :)

پاسخ :

درسته هر دو یه چیزن ولی به جای مسکن و قرص چرک خشک کن کلداکس می خورم.. میدونید که، کلداکس یک قرص ترکیبیه
زمستون پارسالم دکترم همینو بهم دادن و گفتن به جای چرک خش کن بخور (آخه با کپسولش میونه ی خوبی ندارم)

+ان شاءالله
ممنون : )
kerman man
۲۹ مرداد ۲۲:۵۸
بقیه هم مرهم دارن ما هم مرهم داریم :/

19 شدین .

پاسخ :

اوپس
#معلم املا
محبوبه که غلط املایی می گرفتی همه عمر
دیدی که چگونه غلط املایی محبوبه گرفت :|||||

خا -_-
عجب دقتی : ))))
مسافر ...
۲۹ مرداد ۲۳:۳۱
نح بده مگ? :|
نههه جدا بده?? 
عنوانتون رو کدوم خواننده خونده بود?? حال من دست خودم نییییست :)
آهااااا علی لهراسبی سریال دلنوازان :)

پاسخ :

عصاتون (؟) چرا اونوریه؟! o_0
نح بد نیست ولی بار آخرتون باشه : ))))

من دیگه صوبتی ندارم -_-
بهارنارنج :)
۲۹ مرداد ۲۳:۵۸
الان وقت سرماخوردگی بود وجدانن؟:/

پاسخ :

تو پاشو بیا کاری به این چیزا نداشته باش واست یه پک مخصوص سرماخوردگی جدا گذاشتم تا برگردی خونه منو یک هفته جلو چشمات بیاری خخخخ

مسافر ...
۳۰ مرداد ۰۰:۱۳
بابا این گوشی ما چپکی میزنه اون عصا رو :?

پاسخ :

آیا از کیبورد گوشی خود خسته شده اید؟
آیا علامت سوال ها را برایتان چپکی! می گذارد؟

+صدای جییییییییییییییییغ و سوووووووووووت و آتش بازی از بیرون منزل به گوش میرسد -_- گویا عروس آورده اند !!
براشون آرزوی خوشبختی کنید : )

داشتم می گفتم :|
نرم افزار "کیبورد هوشمند" رو بهتون توصیه می کنم :دی
زمرد .🌹
۳۰ مرداد ۰۰:۵۲
سوسک نوش جان میکنید؟😆😆
خوب شو زود:|

پاسخ :

خدارو صد هزاااااااااااااار مرتبه شکر
و
گوش شیطون کررررررررر
خونمون سوسک نداره 😛 واسه شماها گفتم، بعدا نگین نگفتم! :/
خا :| چون تو گفتی ://

+سلامت باشی عزیزم 😉
بهار ...
۳۰ مرداد ۰۱:۰۸
ای بابا چیز دیگه نبود سرما بخوری،خخخ
ایشالا زود خوب میشی
آمپول بزن دخدرم

پاسخ :

خخخخ اینو همیشه بابا بزرگم میگه، مثل دیشب ^_^
ممنونم باهار جونم :* ان شاءالله
نچ گول نمی خورم مادرم : ))))
واران ...
۳۰ مرداد ۰۹:۰۰
مشهد سرده که سرما خوردی یا از گرما سرما خوردی راستشو بگو :)
ایشالا زود خوب بشی :)


+
طرز تهیه جوجه آب  برای سرماخوردگی :)))
جوجه آب ترجمه شده ی فارسیشه :دی اینم خواهرزاده وسطیم این ترجمه رو کرده :دی 

مرغ به اندازه ۴ نفر (اگر خانواده تون ۴ نفره است :دی )
پیاز ترجیحا قرمز ^__^
آب 
نمک ،فلفل ، زرد چوبه به مقدار لازم 
نخود به اندازه ای که خود صلاح میدونی ^__^  

ابتدا مرغ را تمیز کرده شسته و سپس با مقداری آب و پیاز شسته شده و خرد شده  داخل قابلمه میگذاریم که بجوشد و همزمان در قابلمه ای دیگر اگر دیگ زود پز باشه که خیلی عالی میشه ^__^
نخود رو پاک کرده و که توسط هاون خرد شده و شسته شده با آب در داخل قابلمه ی دیگر یا همان زود پز  میریزیم و میگذاریم که بپزد :)
بمحض اینکه مرغ پخته شد مرغ پخته شده رو داخل قابلمه ی محتوای نخود ریخته و با هم مخلوط می نماییم :)
سپس بعد از اینکه نخود پخته شد زرد چوبه و نمک و فلفل به مقدار لازم اضافه به محتوای قابلمه  می نماییم  :)
بعد از پخت کامل غذا را سرو می کنیم و کاسه کاسه میخوری :))
تا میتونی موقع خوردنش فعلا بریز توش :) تا سرماخوردگیت زود خوب بشه :)
بمحض خوردن برو زیر آفتاب یا زیر پتو :)
و تا دو سه ساعت خوراکی سرد نخور :)
ایشالا زود خوب بشی :)


پاسخ :

یا حضرت کامنت 😨
دختر تو چقدر صبر و حوصلت زیاده : ))))))))
:دی راستشو بگو؟ مگه تا حالا دروغم شنیدی از من؟!
نه مشهد هواش خوبه ولی خب نمیدونم چطوری سرما خوردم!! شایدم از باد کولر باشه!



واران متوجه نشدم!! 😔
نخود رو با هاون بکوبم بعد بریزم تو زود پز‌؟

ولی باید خوشمزه باشه 😊
ممنونم بالام جان 😘😘
دُچــــ ــــار
۳۰ مرداد ۰۹:۴۵
اگه بدن درد و دل پیچه و اسهال و تب و احساس سرما دارید اینها علائم «آنفولانزای هلندی» می باشد :) مُسری هم هست قابل توجه سمیرا :))

پاسخ :

نگا تو رو خدا همه سرما می خورن ما هم سرما می خوریم :|
نخیر آنفلوآنزا نیست.. فقط سرما خوردگیه -_- فقط آب ریزش بینی و صدام رو مُخمه، دیگه اون علائمو نداشتم و ندارم :پی
تا اونجایی که من میدونم اون مشخصاتی که دادین علائم کلی آنفولانزا ست! حالا آنفولانزای "هلندی" چیه؟
باس برم ببینم چی به چیه؟ 😐

+سمیرا! آبجی جونی! ایشون دارن تلافی کامنتمو تو پست شون در میارن!!!! 😒 به حرفشون گوش نده -_-
هلما ...
۳۰ مرداد ۱۳:۵۲
میخاستم پیشنهاد بدم برا پست آقاگل درس ضبط کن که خودت گفتی :))
قشنگ سر ظهری از خجالت معده امون دراومدیااا..
خوب میشی غصه نخور .

پاسخ :

خخخ صدام گرفته وحشتناک، نمیشه! (بهتون فرجه میدم تا وقتی که صدام خوب بشه 😉)
دیگه کاری بود که از دستم بر می اومد :دی
🙌
ستاره جان
۳۰ مرداد ۱۶:۴۰
فقط قرص سرماخوردگی ها رو شناختم راستش

پاسخ :

واقعا؟! o_0
DeL Nevis
۳۰ مرداد ۲۱:۳۷
:))))
این سرما خوردگی رو هرچی هم اثر نداشته باشه رو نوشته هاتون اثر کرده  D:
شده شبیه اون استند آپ های خانوم کشفی تو خنداننده شو :)) طنز عصبی !

بعد خدا نصیب ما و گرگ بیابون نکنه :/    آمین !

ان شاء الله زودتر حالتون خوب شه ...
آمین D:


پاسخ :

:دی دیگه خواهی، نخواهی ترکشاش به اینجا هم سرایت می کنه!
همون خانم تپله؟ فکر می کنم اسمشون مریم بود نه؟
حالا این "طنز عصبی" خوبه یا بد؟!

احسنت :دی
ممنون

Shahtot 🍇🍇🍇
۳۱ مرداد ۰۲:۰۶
وای با شما همدردی میکنم محبوبه جان ...
یک هفته است که سرماخوردم در حد آنفولانزا ، انقدر سرفه میکنم که نفسم میگیره 
رفتم دکتر گفت تا پانزده روز این جوری هستی :/ شبا اصلا خواب ندارم :(
داروهم نداره باید صبر کنیم دوره اش بگذره ...

+ دعا میکنم هم حال شما زودتر خوب بشه هم من :)))💚

پاسخ :

ممنونم از حس همدردیت بانو 😘
وا یعنی چی دارو نداره؟!
خدای نکرده آنفولانزام باشه دارو داره مخصوصا آمپول 😨
ان شاءالله زودی خوب شی ^_^

+لطف می کنی.. من الحمدالله بهترم فقط صدام یکم اذیتم میکنه.
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۳۱ مرداد ۱۶:۴۷
خدا همه مریض ها رو شفا بده.

پاسخ :

ان شاءالله
آرزو ﴿ッ﴾
۰۱ شهریور ۰۰:۴۱
با اون هوا چگونه سرما خوردی؟! :))
امیدوارم بهتر شده باشی و بشی هم‌چنان :)

پاسخ :

همینو بگو :/
خداروشکر رو به بهبودی هستیم نقطه :دی
ممنونم بانو 😘
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان