`

معضل قد و قواره!


یکی نیست به زوار عتبات عالیات بگه

دوست عزیز!

اول ممنونم که به فکرم بودی و زیارتت قبول باشه و ان شاءالله ما رو هم دعا کرد باشی و اینا

ولی انصافا

شما که میدونی من قدم بلنده

آخه ۴/۵ متر پارچه چادری اندازه من میشه؟

خب اینو که باید بدم مامانم واسه خودش بدوزه!

نخوامم بدم، لنگ اینو از کجا پیدا کنم.. راه دیگه ای جلو پام نذاشتی آخه!!

حالا با این دل لامصبم چیکار کنم؟! 😭 نیست خیلی قشنگه دلمم نمیاد بدمش به کسی 😅


+امروز دوتا پارچه چادری مو بردم پیش خیاط تا واسم برش بزنه و بدوزه. یکی چادر سفید (به قول مامانم عروسی ^_^) اون یکی م رنگی ^_^

هر دو ۴/۵ مترن ولی سفیده کم عرضه و چادر رنگیه با عرض ۱/۵ (یکم بیشتر یا کمتر :دی)چادری میشه.

خلاصه که باید برم تو بازار بگردم ببینم سر پارچه چادری سفیدم پیدا میشه یا نح. :(


همین مشکلو داداشامم سر سوغاتیاشون داشتن -_-

تا یه زمانی اینا لاغر بودن نه سیکس پک داشتن نه اون یکی، ایربک یا هاچ(ش) پک! لباسایی که براشون می آوردن همه گشاااااااااااااد بودن که جفتی اگه با هم استفاده می کردن به یه نفر سومی هم نیاز داشتن، انقدر گشاد بود (البته هیکل برادران عرب زبانمون یه مقدار که چه عرض کنم خیییییلی درشته، شایدم به این خاطر لاغری داداشای من به چشم نمی اومده... چمیدونم 😑)

حالا که یکم اندام ورزشکاری پیدا کردن لباسا آب رفتن!!!! (بازم همون ایموجی)

ما چرا استاندارد نیستیم؟!

اندازه ی استانداردم آرزوست :'(




+راستی امروز زیباترین روز هستیه ^_^

سالروز ازدواج دو تن از بهترینای عالم... حضرت علی (ع) و بانو فاطمه زهرا (س)

عیدتون مبارک 🌹
عشق تون الهـــــــــی و زندگی تون علـــــــــــوی باشه ان شاءالله : )


+با تشکر از جناب مسافر بابت معرفی این موزیک زیبا

گوش کنید 😍





۲۵ نظر
بهارنارنج :)
۰۱ شهریور ۰۰:۰۳
بیا بدش به من:دی این قسمت من بود

پاسخ :

نه دیگه زحمتت میشه میدونی :پی حتی
 گفتم بیا خونمون تا بهت بدم 😝
لگد زدی به بخت خودت 😅
یک دختر شیعه
۰۱ شهریور ۰۰:۱۱
مگه قدت چنده ؟: ))))
به قول ی بنده خدایی
#کنجکاو

پاسخ :

خخخ یه بنده خدایی آره 😂😂😂😂😂😘😘😘😘
 ۱۶۵ بزنم به تخته 😊
بهارنارنج :)
۰۱ شهریور ۰۰:۱۲
حالا عب نداره بیارش حرم:-P

پاسخ :

اصن حال ندارم قدم از قدم بردارم
تو میگی بیارمش حرم؟ 😐😑
بهارنارنج :)
۰۱ شهریور ۰۰:۱۶
گفتم بهت چیکارت دارم که میخوام ببینمت جمعه,گفتم الان شات میزاری ازحرفامون:دی

پاسخ :

خخخ انقدر ضایم؟
ولی آخرشم نگفتیا؟ 😕
یا خدا! 😨
نکنه اینو میگی؟ "‏ها,درست فهمیدی,ماهیتابموارتقادادم امکاناتشومیخوام روتو تست کنم" ؟؟؟؟؟؟؟
دوستان از خودمونن 😉😅
اصن نمیام
امنیت جانی ندارم از دست تو -_-
یک دختر شیعه
۰۱ شهریور ۰۰:۲۴
هم قدیم که^_^

پاسخ :

چ جلب ^_^
ولی خدایی آدم زورش میاد فقط واسه چند سانت پنج متر پارچه بخره
آرزو ﴿ッ﴾
۰۱ شهریور ۰۰:۳۶
عه چه روز خوبی :) تبریک میگم :)
فکر می‌کردم صد و هفتاد هشتاد باشی!

پاسخ :

بلیا عید است 🌹
بنده نیز، هم : )))
وا! مگه چنارم؟؟؟
مسافر ...
۰۱ شهریور ۰۰:۴۴
اگ اضافه بود پست کنین من میدمش خیاط اندازم میکنه -_-

پاسخ :

چشوم -_-
همینم مونده آقایون لباسایی با طرح چادر سفید عروس تنشون کنن :/
دیگه نور علی نور میشه :|
مسافر ...
۰۱ شهریور ۰۰:۴۸
چه صاف و ساده شروع شد حکایت دو تا عاشق 
از حامد زمانی 
آهنگ این روزه :) دانلود کنین گوش کنین 

پاسخ :

وااااااااییییییییییی ^___^ اینو خییییییلی میدوستمش
ممنونم جناب

یک دختر شیعه
۰۱ شهریور ۰۰:۴۹
محبوبه شاید باورت نشه ولی چادر عربی من 7/5متره😐 
بعد می خواستم یکی دیگه بدم ازش صدف بدوزه با جنس پارچه ای که دوسش داشتم  6/5متر بود ی متر کم داشت فقط😐 😕

پاسخ :

اره بابا .. میدونم... چادر جده ی خودم ۵/۵ متره..
خخخ عب نداله بیا بده به من! من بحرینی بدوزمش ^_^ انقده مدلش قشنگه که نگو 😍
مسافر ...
۰۱ شهریور ۰۰:۴۹
فک کردم حوله ی احرامشونم آوردن :)))))))

پاسخ :

: )))))))

اولندش سوغات کربلا بوده
در ثانی حوله ی احرامم مگه میدن؟ 😕
بهار ...
۰۱ شهریور ۰۱:۰۶
من مادرم همچین مشکلی براش پیش میاد
من نرمالم:دی
بابا استاندارید،ولی خب همه عادت کردن به اون میزان پارچه
وگرنه قد تو خیلیم بلند نیس

پاسخ :

خدا حفظشون کنه : )
بابا منم قدم نرماله ولی خب مشکل از عرض پارچه ها هم هست ://
مسافر ...
۰۱ شهریور ۰۱:۰۶
نههههه نوشتید عتبات نههههه 
خاک به گورم 
من رفتم 
افق کدوم طرف بود?

پاسخ :

:d
👉 اینطرف
نه نه اونطرف 👈
شایدم 👆 یا 👇
اصن نگاه کنید ببینید ستاره قطبی کدوم طرفه :دی
خیر پیش 😄

ــ حسان ــ
۰۱ شهریور ۰۱:۱۵
آخ واقعا
لباس اندازه هم آرزوست
من موندم شاخص این سایزا کیه؟
خیلی پیش میاد دو تا لباس هم سایز هم سایز نباشن :/
اندازه ی استانداردم آرزوست :'(

mahboobeh-k.blog.ir

پاسخ :

مشخصه درد کشیده ایدا : )
اونا :دی

پس بهترین راه حل اینه که مثل آقایون منزل ما پارچه بدین خیاط تا براتون بدوزن...
اَسی ...
۰۱ شهریور ۰۲:۱۴
الهی :)))
قد بلندی بالآخره یه معایبی هم باید داشته باشه دیگه! که کوتاه قدها خیلی حسودی نکنن ;)
وااای که این آهنگ چقدددر برام خاطره ی خوبی رو تداعی میکنه ^_^

پاسخ :

^_^
البته تو که به صمد نیک خواه بهرامی گفتی تو برو من هستم :دی
نرمال خوبه آقا نه چنار دهع : )))))
عروس شدی؟ عروس میشی؟ عروسی دعوتیم؟ ^________^
گزینه ی اول که تا هفته ی پیش تعطیل بود می مونه دو گزینه ی بعدی! 😕
اَسی ...
۰۱ شهریور ۰۲:۴۸
بابا تو که از من بلندتری که!! :)))
عروسی دعوتم! دو روز دیگه :-d
نه بابا عروس چیه؟؟ فعلا که شما داری عروس میشی با اون چادر سفیدت ;)

پاسخ :

کی گفته؟ o_0
به سلامتی ^_^
😇 خدا از دهنت بشنفه مااااااادر :d

+یهو یاد یه بیت! شعر افتادم که قبل از مراسم عروس کشون یا به قولی رفتن عروس از خونه ی پدری، خانواده ی داماد خطاب به مادر عروس میگن: " چادر سفید گلدار... مادر خدا نگهدار " با این رسم مسخره اشک کل خانواده ی عروس رو در میارن...
حسین ...
۰۱ شهریور ۰۹:۳۴
من قدم کوتاهه بدین به من!

پاسخ :

:| پارچه چادری رو یا حوله ی احرامو؟ -_-
مسافر ...
۰۱ شهریور ۱۰:۰۸
حوله ی احرام مال من بود  ... دهع :/

پاسخ :

اوه صاحابش اومد!!!!!

@ مستر مداحی
به پارچه چادری فکر کنید :دی
مسافر ...
۰۱ شهریور ۱۱:۰۸
@حسین ???? مداحی ???? والقلم و ما یسطرون ??? مِشَد ??? پسر خودتی ?? چرا تو اون وبلاگ دیگ ننوشتی 
خوشال شدم بسی 

پاسخ :

آشنا در اومدین؟!
بلی مستر مداحیِ مِشَدی هستن.

@مستر مداحی
فرشته ...
۰۱ شهریور ۱۴:۴۲
من‌مادرم یه عبا از کربلا براش اوردن همه ی اهل خونه میتونیم بریم توش:)))
برو توکل کن ان شاا... که مثلش پیدا میشه:)
+عیدت مبارک:)
یاعلی

پاسخ :

اوه اوه اوه! عبا و لباسای عربی مخصوصا مانتوهاشون 😶 انقدررررر که گشاده اصلا نمیشه پوشیدشون!
امیدوارم...
ممنون بهمچنین 🌹
مولا علی نگهدارت : )

دُچــــ ــــار
۰۱ شهریور ۱۵:۳۰
زیباترین روز هستی مبارکتون :) + چادرو  رو بدین به دخترو:)

پاسخ :

ممنونم
مبارکه شما باشه : )))
کدوم دخترو؟ سمیرا؟
دختریم ...
۰۱ شهریور ۱۷:۴۰
فقط به من بگو کوجا داری میری هوم؟!
مکه ؟!
فکر میکنم شما استاندارد هستی این عربها هستن که نا استانداردن !
چطوری؟!

پاسخ :

😶 تو کجایی بابا
من کجا میرم یا تو؟! 😒
ان شاءالله قسمت همه بشه 🙌
آباریکلا 👌 نکته رو تو گرفتیا 😉

خداروشکر تو چطوری؟ چرا کم پیدا شدی؟
دختریم ...
۰۱ شهریور ۱۹:۵۴
عرضم به حضورت که اینجانب این روزا بشدت درگیر زندگیم عستم و نو تایم !
هعی ...
مرسی اما الان واقعن مکه رفتن درست نیست اما حالا که میری خیییلییی مواظب خودت باش و قبول باشه :) 


پاسخ :

: )))) بابا زندگی رو سخت بگیری سخت میگیره ها!

جاااااااان؟! 😶 نه بابا خدا ما رو قابل نمی دونه 😞
ستاره جان
۰۱ شهریور ۲۱:۱۴
بابا برای قد عادی ۴متر میشه 
برای قد بلند هم میشه ۴متر و نیم 
این قسمت رو ستاره دار کن عزیزم: نردبان که نیستی که 
الفرااااااررررر

پاسخ :

بعله ولی با عرض ۱/۵ نه یک متر -_-

خخخخ نح نمی کنم مگه چشه؟  نردبون یه چیزی.. چنار رو جای دلم بذارم 😑
👋👋خدا پشت و پناهت :دی
صدیقه
۰۲ شهریور ۰۰:۳۹
چنده قدت؟؟ حالا لباس و چادر و اینا که خیلی مشکل زا نیس واسه چادر.... من یه حسی بهم میگه مامانم اگه منو دوس داشته باشه فقط و فقط بخاطر قد بلندمه!:|||| 
ینی یه چی تو مایه های جایگزین برای چارپایه و نردبون و اینا!!:/چه وعظشه خو....؟!:/
عیدت مبارک عسیسم:))))

پاسخ :

۱۶۵ 😛 اوهوم درکت می کنم
وعظ؟ خطابه، پند و اندرز..... وضع بانو وضع :دی (این به اون در 😝)
عید تو هم مبارک فنچولم 😘
ستاره جان
۰۳ شهریور ۰۱:۰۲
همش ۵ سانت از من بیشتری که 
جمع کن خودتو ، دختره :/

پاسخ :

خایل خب باو :|
ولی پنج سانتم پننننننج سانته هااااااا 😂😂😂 😎🏃🏃🏃

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان