`

لحظه ی دیدار نزدیک است ^_^

دوسش دارم😊😁
دست خودم نیست ولی بعض وقتا فراموشش میکنم.
اصلا یادم میره که هست.
زنگ میزنه، اما من یا دستم بنده، یا رو سایلنتمو متوجه زنگ و یا پیامش نمیشم😢

خیلی مهربونه. همیشه هوامو داشته. هر جا صداش کردم، جواب داده. 
 
از آخرین قرارمون یه دو هفته ای می گذره.امشب یهویی یاد قرارمون افتادم😂
درسته که همیشه هست، حتی خودش گفته که از رگ گردن بهت نزدیک ترم، ولی من سر قرارمون و بیشتر دوس دارم😁
آخه میدونید من یه جای خیلی خوبی رو واسه قرارامون انتخاب کردم. یه جایی که کسی مزاحممون نیست!😁
 خودم و خودش😊
فردا میرم سر قـــــــــــــــرار😂😂



+حرم مطهر_صحن انقلاب_روبه روی پنجره فولاد.


۳ نظر
نسیم ...
۰۷ دی ۰۸:۳۳
من سال هاست طلبیده نشدم :(((
یه بی لیاقت...

پاسخ :

ان شاءالله قسمتت بشه عزیزم :)
نگو این حرف و خواهری :/ 

اگه لیاقت داشته باشم و خدا قبول کنه ، حتما واست دعا میکنم که طلبیده بشی :)

roga ..
۰۱ مرداد ۲۰:۲۰
التماس دعا :( همین امروز گفتم دلم میخواد برم مشهدها :( 
با اجازتون وبتون دنبال کردم البته دستی! چون فالو کردنش برداشتین!

پاسخ :

بنظرتون این خوبه که کامنت دونی وبتون باز باشه (یعنی دوستان اگر دوست داشتین کامنت بدین ممنونتون میشم) ولی تاکید کنید که کامنتا رو فقط می خونید ولی پاسخی بهش نمیدین؟! بنظرتون این بی احترامی به شعور خواننده هاتون نیست؟ : )

+ اومدم وبتون
فکر می کردم دوست چند سال پیشم هستین
ایشونم اسم وبشون رگا بود

خوش اومدین : )
به شرط حیات و لیاقت، به روی چشم
نایب الزیارتون خواهم بود.
roga ..
۰۱ مرداد ۲۲:۳۳
خیلی اتفاقی دستم خورد روی قدیمی ترین مطالب و این پستتون اومد. چشمم به عکس حرم امام رضا افتاد :) 

پاسخ :

اهان چه جالب : )
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان