`

@ولی مگه دلت میاد؟ ^_^


ساعت هفت صبح

۱- صدای ساعت کوکی (جیغ بگم بهتره بیشتر بهش میه مخصوصا وقتی بهش بها نمیدی و یکسره مشه -_-)

۲- آلارم گوشی داداش کوچیکه (چه هشداریم واسه ش انتخاب کرده مثل ای مومانه که داری دمبل میزنی و یه موسیقی بلند و جیغ جیغو و... اه اه اه.... خو یکی آروم تر انتخاب مکردی دیگه اه :/ )

۳- صدای موبایل (بهش زنگ میزنن)

۴- آلارم گوشی خان داداش

.

.

.

 - صدای گوشی من @.@

این وقته صبح هییییچ کس با من کار نداره غیر از مامان خانمی که " ببین داداشات بیدار شدن برن سرکار یا هنوز خوابن؟"


+نصف بدخواب شدنام از صدای همین جیغای ساعت و آلارم گوشیای لعنتیه -_- 

جالبه، گوشیه خودشو میکُشه و تهشم یکی دو تا سرفه می کنه از بس جیغ زده ولی بازم این دوتا بیدار نمیشن -_-


@خدایا منو بکش 😭

۱۴ نظر
دُچــــار ــــار
۲۳ مهر ۰۸:۳۷
:)

پاسخ :

همه تان با چک و لگد بیدار مشن 
راه دیگه ایم نداره -_-
دُچــــار ــــار
۲۳ مهر ۰۸:۴۲
از این @ تا حالا برای خدا استفاده نکرده بود کسی :)

پاسخ :

دقتتون بالاست 👌👏
دُچــــار ــــار
۲۳ مهر ۰۸:۴۹
همه اینو میگن

پاسخ :

خا :|
اصن شوما خوب
ایششش 😒

+خود برتر بینی نگیرین صلوات ← :)
دُچــــار ــــار
۲۳ مهر ۰۸:۵۲
← :)
اللهم صلی علی محمد و آل محمد
و عجل فرجهم

پاسخ :

اللهم صل علی محمد و آل محمد 
و عجل فرجهم
ایمان
۲۳ مهر ۰۹:۲۳
بلی دانشگاه رع موروم ولی فعلا بریکه ریا نره به کسه چیزع نموگوم😀😀

پاسخ :

موفقیات جناب نجم
دیوانه ...
۲۳ مهر ۰۹:۴۸
کلا خواب مقوله ی خوبی برا آقایون هست
که هیچ وقتم بهش نمی رسن ... 😁

پاسخ :

روتونو برم -_- این جمله آخرتون بیشتر به ماها می خوره و برای ما استفاده میشه نه شما مستریون :/
آرزو ﴿ッ﴾
۲۳ مهر ۱۰:۰۰
باورم نمیشه هرروز باید برن سرِ کار ولی عادت به زود بیدار شدنِ خود به خودی نداشته‌باشن! هر روزه؟

پاسخ :

والا :/ -_- 
دیوانه ...
۲۳ مهر ۱۰:۲۵
خدایی وقتی خودتون میخوابین حرفی نیس
ولی وقتی به ما ها میرسه با اردنگی میپاشونین

پاسخ :

^_^ بخش اول کامنتتونو نادیده می گیرم!  : )))
آقای دیوار نویس
۲۳ مهر ۱۲:۱۵
خواهر واسه همین روزاست دیگه... 

پاسخ :

:دی مث من ^_^
اگه وقت داشتید اینو بخونید
✿دخترے از تبارِ غرور✿
۲۳ مهر ۱۳:۰۰
ینی من برم خدا رو شاکر باشم که داداش ندارم :))

پاسخ :

نه داداش خیلی خوبه فقط همیشه رو اعصابه : ))))))))))
яоga :)
۲۳ مهر ۱۵:۲۵
بدترین چیز برام اینه بدخواب شم!اونوقته ک تا چند روز سردرد میکشمممم
..
خواهر نمونه  :*  :)

پاسخ :

آره واقعا... پس تو وضعت بدتره چون سردردای من ساعتیه!
والا کسی قدر نمی دونه 😉😄
ایمان
۲۳ مهر ۲۲:۲۷
موخودوم به شخصه قبل اینکه گوشیم زنگ بزنه خودم از خواب بیدار میشم😂😂😂

پاسخ :

مگه داریم؟ مگه میشه؟
از نوابغ روزگارید انگار @.@

+ایمان خان لطف کنید و لینک وبلاگ تونو برام بذارین ممنون. قول میدم دیگه گمش نکنم 😳
محسن رحمانی
۱۴ آبان ۲۱:۰۹
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خوب یه دفعه صدای توپ میذاشتن :دی

پاسخ :

خخخخ خود توپ بهتر نیست؟؟؟
محسن رحمانی
۱۴ آبان ۲۱:۴۹
نه دیگه منزل میره رو هوا :دی

پاسخ :

خخخخ نمونه ی بارز "آش با جاش" میشه!
به نظر به صرفه تره ها!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من


وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ


***یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ/صف2
ای کسانی که ایمان آورده اید! چرا سخنی می گویید که عمل نمی کنید؟!***


این روزها که می گذرد، هر روز
در انتظار آمدنت هستم!
اما
با من بگو که آیا، من نیز
در روزگار آمدنت هستم؟

قیصر امین پور

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان